komplett bank?

pitäisikokeilla

Onko kellään kokemusta Komplett bank lainoista? Näyttää olevan norjalainen rahoitusyhtiö. Ideana että tarjotaan joustoluottoa jota ei ole pakko lyhentää. Ihan hyvä idea jos lainanottaja esim on tilapäisessä taloudellisessa ahdingossa, mutta jos ottaa 50000 eur niin korkokustannus on 530 eur/kk. En löytänyt mainintaa kuinka pitkäksi aikaa lainaa saa. Kurjaa jos kymmenen vuoden päästä yhtäkkiä tulee takaisinmaksun aika. Aika riskialtista toimintaa jos laina on ikuista, kun se myönnetään eläkeläisillekin

143

40526

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eiirronnut

      Eivät myöntäneet lainaa, vaikka hyvät tulot ja kaikki kunnossa.turhaa mainostusta!

      • Anonyymi

        Oo onnellinen etteivät myöntäneet...


    • Näitäpiisaa

      Eikös tämä ole verrattavissa banknorwegiaan , mutta lainaavoi lyhentää miten haluaa, kuitenkin se pienin mahdollinen. Mistä nämä muuten tarkistavat suomalaisten luottotiedot, asiakastiedoista, bisbondesta vai jotain muita?

      • Anonyymi

        jos lyhennät pienimmän mahdollisen niin laina ei lyhene ollenkaan!!!
        Ihan hämärä systeemi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos lyhennät pienimmän mahdollisen niin laina ei lyhene ollenkaan!!!
        Ihan hämärä systeemi

        Otin 25 000 lainaa kolme vuotta sitten ja maksoin 250 kuukaudessa...laina oli lyhentynyt about 300 euroo...oli mennyt korkoihin kaikki...
        Otin toisen edullisemman lainan ja maksoin komplett bankin lainan pois ja lopetin tilin...ei ikinä sieltä lainaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos lyhennät pienimmän mahdollisen niin laina ei lyhene ollenkaan!!!
        Ihan hämärä systeemi

        Ei tietenkään lyhene!! Maksat korkoja ja kuluja VAAN, niin kuin muissakin pankeissa yms.
        Lukekaa tarkkaan ne ohjeet yms. kun haette näitä luottoja!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin 25 000 lainaa kolme vuotta sitten ja maksoin 250 kuukaudessa...laina oli lyhentynyt about 300 euroo...oli mennyt korkoihin kaikki...
        Otin toisen edullisemman lainan ja maksoin komplett bankin lainan pois ja lopetin tilin...ei ikinä sieltä lainaa

        Samaa mieltä! Just pääsin eroon. Nyt voin nukkua yöni hyvin. Ei koskaan joustoluottoja mistään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin 25 000 lainaa kolme vuotta sitten ja maksoin 250 kuukaudessa...laina oli lyhentynyt about 300 euroo...oli mennyt korkoihin kaikki...
        Otin toisen edullisemman lainan ja maksoin komplett bankin lainan pois ja lopetin tilin...ei ikinä sieltä lainaa

        Mistä otit sem edullisemman lainan?


    • ghkghk68

      EIkö tuo ole ihan normi vippipaikkam toki korko ehkä himena matalampi. Ja mitään 50 000e tuolta on ihan turha haaveille ilman todella kovia tuloja! Ja tuskin saa 500e vippiä ellei ensin maksa pois..

      "• Voit nostaa lisää Joustoluottoa sinulle myönnetyn lainarajan puitteissa
      • Korkoa maksat vain käytetystä luottomäärästä"


      Huomio kohtaan "lainarajan puitteissa", voit siis hakea sen 50000e mutta et välittis saa nostaa kuin 50e

      • kelankorvaaja

        ei pysty nostaan kun väh tonnin?


      • Haischoo

        Ei kai se nyt ihan noin toimi? Ymmärtäisin, et jos myönnetään laina summalle 50k ja maksat puolet takaisin, niin voit nostaa lisää aina siihen 50k asti uudelleen...


      • ghkghk68
        Haischoo kirjoitti:

        Ei kai se nyt ihan noin toimi? Ymmärtäisin, et jos myönnetään laina summalle 50k ja maksat puolet takaisin, niin voit nostaa lisää aina siihen 50k asti uudelleen...

        Tiedä tuota mutta yleensä vippipaikat myöntää aina sen 2020e lainaa mutta sitä saa nostaa vaan nostorajan sallimissa rajoissa....eli eka kerta voi olla vaan 100e, sit kun maksettu niin toinen kerta 200jne.


      • Haischaa
        ghkghk68 kirjoitti:

        Tiedä tuota mutta yleensä vippipaikat myöntää aina sen 2020e lainaa mutta sitä saa nostaa vaan nostorajan sallimissa rajoissa....eli eka kerta voi olla vaan 100e, sit kun maksettu niin toinen kerta 200jne.

        Komplett bank maksaa ymmärtääkseni koko myönnetyn lainasumman tilille samantien eli et nostele rahaa erissä


      • alastraro
        ghkghk68 kirjoitti:

        Tiedä tuota mutta yleensä vippipaikat myöntää aina sen 2020e lainaa mutta sitä saa nostaa vaan nostorajan sallimissa rajoissa....eli eka kerta voi olla vaan 100e, sit kun maksettu niin toinen kerta 200jne.

        Juu ei toimi ihan niin kuin tililuotot ainakaan jos ymmärsin oikein www.kulutusluottoa.org/komplett-bank-kulutusluotto-pankista ohjeita lukiessani.


      • SaakylläMUTTA

        Kommenteista on näköjään aikaa, mutta itse olen paniikissa, koska maksan maksimimäärää, silti luotto kasvaa kokoajan. En siis maksa vain vähimmäis summaa, vaan otan korot ja kaikki kulut huomioon sekä lisään siihen vielä vähän..TODELLA hämärää, että summa 1000 euroa nousee vaan, mutta alussahan he veloittavat40 euroa kuluja, että jospa tämä tasaantuu..

        Surullista meillä köyhillä, että sukulaiset jos lainaavat, tulee kärhämää, ja sitten taas nämä oudot pankit, joissa lukee lopuksi, että todellinen vuosikorko on n 33%,
        Pääsin pari vuotta sitten eroon elloslainasta, lähimpien avulla, nyt on taas pallo eli raha hukassa, siis jos haluaisi ostaa jotain ihan pientä kivaa, vaatteetkin on kirpparilta, mutta mä rakastan kirppareita :)


      • HämärääOn

        Mitä tarkoitat, kun sanot maksavasi "maksimimäärää"? Esimerkiksi Bank Norwegianilla ei ole mitään rajaa siihen, kuinka suurella summalla voi lyhentää. Onko Komplettilla joku maksimimäärä vai tarkoitatko että lyhennät niin suurella summalla kuin pystyt?

        Hieman hämärältä tosiaan vaikuttaa, koska jos lainan nimelliskorko ja kulut ovat tiedossa, pitäisi olla jo sopimusta tehdessä mahdollista laskea kuinka nopeasti laina tulee lyhenemään tietyllä maksuerällä. Netistä löytyy monia laskureita tähän tarkoitukseen.


    • Määvaanmietin

      Onko joku saanut jo hyväksytyn päätöksen lainalle ja lähettänyt liitteet ? Itse tässä ihmettelen että kun kaikki on lähetetty niin mitään viestiä ei ole tullut että onko se lopullisesti hyväksytty kun ovat tarkastanut kaikki paperit. Olis kiva vaan tietää et tuleeko sieltä mitään viestiä edes ?

      • aspaa

        Komplett Bankilla asiakaspalvelu ainakin pelaa arkipäivinä klo 9-16


      • Ihanluotettava

        Itsellä meni kaksi päivää joustoluottoa hakiessa ja siitä päivä , kun rahat näkyi tilillä. Suomalaisissa pankeissa on myös joustoluotto jossa maksat vain korot jos et pysty maksaan lyhennystä. Tässä myös vähimmäismäärä ilmoitetaan mitä maksaa ja lyhennystä minkä kykenet. Vakityö ja luottotiedot ok niin luottoa sain 8000e


      • Anonyymi

        Sähköpostiin vastaavat vasta seuraavana päivänä.Sitten tuo lupaus rahat tilille jopa samana päivänä ei toteudu.Vaikka saat hyväksytyn lainapäätöksen se kasitellään ehkä seuraavana päivänä ja saat viestin jos hyväksytty,että laina maksetaan tilillesi 1-3 päivän kuluttua? Itsellä kaksi päivää kulunut eikä maksua kuulu.Eli jos kiire, homma ei toimi varaa ainakin viikko ennenkuin saat rahat käyttöösi.


    • Rallikka

      Laitoin itse hakemuksen menemään, alustavalla päätöksellä heti hakemuksen tekemisen jälkeen vähän vajaa 10 000€. Itsellä velkoja ennestään sellainen 40k. Saas nähdä, kuinka kauan menee, että virallinen päätös saadaan. Onko muut vielä saaneet päätöksiä?

    • Joskusniinkin

      Perjantaina hain 10k. Tuli samantien hylsy. Vak työ ok palkka mutta vanhoja velkoja 40k.

      • Anonyymi

        Kannattaa lyhentää vanhat velat pois eikä ottaa uutta!!
        Typeryyttä maksaa hirveitä korkoja joilla voisi pelkästään elää ihan hyvin.


    • 54893538

      No joo, onpa hyvältä kuulostavat lainaehdot:

      "6. Luoton kustannukset ja koronlaskenta
      Nimelliskorko ja todellinen vuosikorko ilmenevät vakiomuotoisten
      eurooppalaisten kuluttajaluottotietojen (SECCI-tiedot) kohdasta 3.
      Korko lasketaan päivittäin ja pääomitetaan (lisätään luottosaldoon)
      kuukausittain. Se merkitsee, että tililtä veloitetaan korkoa korolle. "

    • eikkkak

      Oletteko saaneet millaisia lainapäätöksiä?

      • jappero

        joo hain 12500 perjantaina rahat tulivat tänään tilille.


      • TsirpTsirp888

        Hain perjantaina loppupäivästä, myönnettiin 9k. Liitteet laittelin iltasella ja nyt on tullut useampaan otteeseen eilen ja tänään uudelleen sposti "vie hyväksytty hakemuksesi loppuun". En ymmärrä miksi, koska olen kaikki liitteet toimittanut. Saas nähdä mikä on lopullinen päätös ja milloin sen saan?


      • 15ktuli20k
        jappero kirjoitti:

        joo hain 12500 perjantaina rahat tulivat tänään tilille.

        Minä hajin viime keskiviikkona 15k. Ny eilen tilille tupsahti 20k. Tuttu kaveri laitto vähä ylimäärästä.


      • ekonomi-87

        Näin kaupallisen koulutuksen saaneena näyttäisi kyseessä olevan taas koronkiskontaa harjoittava yritys tai jos haluaa maksaa17% korkoja niin jokaisen oma asia. Olihan ne 80-luvulla noin korkeat meidänkin lainoissa. Nyt on pankkilainoissa siinä 2-5% ja puhun nyt todellisesta korosta jonka joudut maksamaan.


      • Lainaton
        TsirpTsirp888 kirjoitti:

        Hain perjantaina loppupäivästä, myönnettiin 9k. Liitteet laittelin iltasella ja nyt on tullut useampaan otteeseen eilen ja tänään uudelleen sposti "vie hyväksytty hakemuksesi loppuun". En ymmärrä miksi, koska olen kaikki liitteet toimittanut. Saas nähdä mikä on lopullinen päätös ja milloin sen saan?

        Me haettiin lainaa ja toimitettiin kaikki pyydetty, mutta koko ajan tuli viestiä viestin jälkeen, että jotain puuttus. Asiakaspalvelu paskaa, joten totesin, että kiitos, mutta emme tarvitse lainaanne. Mitähän lie tekeevät kaikella kertyneellä tiedolla, useaan otteeseen pyydetyillä liitteillä yms.


    • lollittelut

      Noniin antaisikohan tämä herrasmies miullekkin lainan? lollista vaan

    • Tiittu08

      Olen jättänyt hakemuksen ja liitteet tiistaina. Ei ole kuulunut mitään. Eivät vastaa sähköposteihin eivätkä puhelimeen. Huijaus?

    • paskabankki

      Onnistuitteko allekirjoittamaan, pankkitunnuksilla, ei näytä sekään toimivan nyt

    • Velkavenla

      Ei toimi allekirjoitus tosiaan. Onko tietoa mistä kiikastaa?

    • ukkeli12345

      Joo aika hämärää kun kaikki henkilötietoja sisältävät paperit ym pyydetään mutta allekirjoitusta ei voi tehdä eikä puhelimeen ja sähköpostiin vastata, onkohan joku isokin huijaus, pitääkö tehdä ilmoitus asiasta.

      • viikonpäivät

        Asiakaspalvelu arkisin kello 9-16 välisenä aikana kuten tuolla viestiketjun yhdessä aiemmassa viestissä mainittiin! Ei varmaan viikonloppuisin taida olla asiakaspalvelu ollenkaan käytössä tai ainakaan sunnuntaina


    • pyramidisoijat

      Se on se paljon puhuttu kuuluisa rypamidi huijaus !!!!

      • Samaa mieltä. Saldo vaa kasvaa..


    • Kovan_paikan_edessä

      Sain itse hyväksytyn diilin 50000eurolle. Lainoja ennestään 48000e ja maksaisivat ne viimeisimmän viestin mukaan pois 1-3 arkipäivässä. Postin sain tänään. Viimeksi sähköpostitse virkailija sanoi, että heillä on sähköposteissa tosi kova ruuhka joten toimitanko viimeisen puuttuvan liitteeni (verotuspäätös) sähköisesti alla olevasta linkistä. Toimitin ja toimitin myös sähköpostitse varmuuden vuoksi. Nyt sitten tosiaan 2 päivää liitteiden toimittamisen jälkeen tuli viesti "Tervetuloa Komplet Bankin asiakkaaksi. Liitteenä lainaehdot ja lainaturvavakuutus paperit etc. etc. Summa maksetaan tilillesi tai mikäli olet valinnut jälleenrahoitusvaihtoehdon, suoritamme maksut ilmoittamiesi luotontarjoajien tileille".

      Tuon perusteella oletan, että sain lainan. Onko kukaan muu saanut vastaavanlaista viestiä ja sitten olisikin tullut vielä hylsy tai summa pienentynyt? Mulla kk tulot 3300e brutto ja tämän lainan avulla saisin pudotettua 1400e lainanhoitokulut -> 830e summaan. Ymmärrykseni mukaan nämä jälleenrahotus/omien kuukausimenojen minimointi-sopimukset ovat näille lafkoille parasta antia. Onhan tuo korko ihan käsittämätön jos maksan takaisin 15vuoden (maksimi) aikana, mutta olen aikeissa tämän jälkeen alkaa painamaan kahta duunia ja realisoimaan omaisuuttani, jotta kantapään ja terapeutin kautta pääsen kuiville näistä typeristä vipeistä. Eli en kaipaa mitään syyllistävää apinaa tänne haukkumaan miten raha-asiani olen hoitanut, vaan tämän pankin kanssa asioivien kommentit olisivat tervetulleita.

      Mutta tosiaan, jos joku haluaa tästä lafkasta pitkän lainan eikä OLE MUITA VELKOJA eli samaa tilannetta kuin mulla, niin älkää herranjumala ottako tätä lainaa jotain kesämökkiä tai venettä varten (säästäkää ennemmin jos oma pankki ei myönnä). 15v takasinmaksu ajalla summa taisi olla sopimuksessa yli 100000e kaikkine kuluineen (teki pahaa kattoakin, mutta valitsen mielummin sen kuin luottotietojen menettämisen ja koitan maksella nopeammin takaisin, kun avioero on jo muutenkin riittävän raskas lisä tämän shaissen päälle).

      • Siri

        Otin Komplett Bankilta lainaa 15000 e jonka sain heti tilille. Minimilyhennyksen piti olla 189€/kk. Olen nyt maksanut 200-500€ kk ’minimilyhennystä’ ja juuri huomasin ettei tämä ole lyhentänyt lainaa ollenkaan. Minimilyhennys suurenee joka kuukausi, eikä siis lyhennä lainaa lainkaan. Lyhennys tapahtuu tällä hetkellä kahdesti kuukaudessa, ja on nyt n 800€/kk. Olen maksanut yli 3500€ lainaa takaisin, ja olen edelleen heille velkaa 15000€. Tämä on täysi pikavippi huijauslaina!! Älkää missään nimessä ottako Komplettilta lainaa. Joudun nyt olemaan yhteydessä sukulaisiini ja ottamaan apua mieheltäni jotta saan lainan maksettua kokonaan. Tällaiset lainat ovat niitä jotka ajavat ihmisiä kaduille ja velkavankeuteen.


      • Lyyli

        Alan myös vahvasti uskoa siihen, että kyseessä on huijaus. Olen itse ottanut tuolta vähäksi aika lainan jonka olen aikaa sitten maksanut pois. Ei mitään saldoa ole, eikä laskujakaan ole tullut kaikki ollut siis ok.
        Nyt yhtäkkiä tuli lasku "toinen maksukehoitus" kuitenkaan yhtään laskua ei ole tullut eikä myöskään sitä ensimmäistä maksukehoitusta, helppo myös heidän sivuiltaan tarkistaa mitä laskuja on muodostunut. Tässä toisessa maksukehoituksessa he veloittavat sen 5 e maksumuistutuskuluja. Mielestäni silkka huijaus jos tällaisilla tekaistuilla maksukehoituksilla saadaan ihmiset maksamaan tälle pankille ylimääräistä.
        Olen samaa mieltä, että juuri tällaiset pankit ajavat ihmisiä vaikeuteen, jos on oikeasti siellä velkaa, niin ihmiset paniikissa maksavat ylimääräisiä ja turhia laskuja.
        Otan kuluttaja-asiamieheen yhteyttä ja kysyn, että onko mm. minun tapauksessani yritetty tahallista huijausta ja saada maksamaan virheellisesti tuo 5€ maksumuistutusmaksu, kun ei ole mitään maksettavaa niin miten edes voidaan lähettää maksumuistutuksia ja siitä sitten veloitetaan.


      • Anonyymi

        Kalliiksi tulee komplett 25000 maksettu ja rahat menneet pelkkiin korkoihin tuota 50000 saa maksaa takaisin lopun ikäänsä jos ei ole varaa lyhentää joka kuukausi reippaasti yli 1000 euroa:(


    • partonnii

      Hyvin pelasi tunnistautuminen. Nyt vaan odotellaan lopullista päätöstä.

    • rakkeihahies

      Kauanko olette odottaneet vastauksia ja rahoja? Minä sain hyväksytyn mutta rahat ei näy vaikka jo 24 tuntia vmenny.!

      • Leski_3

        Ko. Rahoitusyhtiön kanssa oli ja on mukava asioida. Nopeaa, ystävällistä, asiallista ja helppoa kunhan kaikki tarvittavat dokumentit olivat kelvollisia. Hyväksytty päätös tuli suht. nopeasti. Rahat 1-3vrk:ssa. Joskus elämässä tulee seinä vastaan mm. taloudellisesti. Esim.puolison kuolema, omaisuutta ei kannata vielä myydä verotuksellisista syistä 2v. vainajan kuolemasta pitää täyttyä. Pankista lainaa ei irtoa vaikka kuukauden päästä saisi realisoida omaisuutta ja maksaa sillä nyt akuutisti tarvitsemani laina. Ei ole enää mitään järkeä olla oman Pankki x:n asiakkaana jatkossa. Vuosikymmenet kannoimme sinne rahaa mutta kun apua tarvitsee niin vastaus on EI.


    • Kiittiriitti

      Alustava hyväksytty päätös tuli 2 viikkoa sitten. Sen jälkeen on saanut 2vrk välein laittaa verotustodistusta uudestaan ja uudestaan. ja uudestaan.
      Tänään taas sama viesti ja enään en laita mitään todistust auudestaan, ihan hullua touhua.
      Asiakaspalveluun laitettu pariin otteeseen sähköpostia eikä niihinkään kukaan ole vastannut vaikka ensimmäisestä meilistä pitkästi yli viikko aikaa. Puhelimitsehan turha edes yrittää.

      Pitääkö tuonne yrittää nyt soitta a viikko tolkulla että saavat unohtaa koko lainan vai mitätöityyköhän tuo automaattisesti kun ei vaan enään reagoi tuohon liite pyyntöön.

    • yasmin64

      Minä hain lainan, sain kyllä sen muutamassa päivässä. Ei ollut ongelmia. Ensin maksoivat velkoja pois ja loput tulivat tililleni. Olen jo maksanut ensimmäisen lyhennyksen. Ei moitittavaa!

    • lasse.sissi80

      Tuon radiohiljaisuuden kun lopettaisivat niin hyvä tulisi. Lainan maksoivat noin 2 päivässä mutta en kuullut päätölksen jälkeen enää mitään heistä

    • Menin-halpaan

      Tuo takaisinmaksu systeemi on ihan hullu.
      Erehdyin tuolta ottamaan 10th ja maksoin sen laskussa olleen erän pois huomatakseni seuraavassa laskussa pääoman kasvaneen. Eli korko oli tosiaan pääomitettu saldoon joka oli nyt ISOMPI kuin ottamani laina.
      Ei helv*** tuli kiire tehdä päätös ja hakea jälkeenrahoitus toiselta firmalta missä kk erä kiinteä ja laina oikeasti lyhenee. Sai tuon paskan pois.
      Älkää hyvät ihmiset ottako tuolla systeemillä penniäkään.

      • Juuei näin. Samoin haku muualta ja äkkiä poismaksu


      • Pirullista

        Mulla sama tilanne, mutta en oikein tiedä mistä hakisin lainaa, että pystyisin maksamaan tuon paskan pois. Lainaa 7000.
        Miten sä teit?


    • Epätietoineeen

      Heii miten toii menee et rahat saa oikeesti pankkitililleen eikä oo tuola komblett bankin tilillä? Vai saako niitä? 😂 yritin muutaman kerran siirtää rahat omalle tilille mut tuli vaan että epäonnistuneet maksut.. voishan laskuja tuoltakin maksaa mut nettipankis menis hiukan joutusammin ☺

    • Njbyvg

      En saanu lainaa. Siis hyi!

    • voikoollatotta

      Jos korot pitää joka kuukausi maksaa pois niin miten sae velkapääoma muka voi kasvaa seuraavalla laskulla?

    • Eisakusato

      Älkää ihmeessä tuolta pankilta ottako lainaa. Se laittaa korkoa korolle ja sen mitä ilmoittavat minimilyhennykseksi on pelkkiä korkoa ja kuluja. Harhaanjohtavaa toimintaa. Täytyy todella paljon lyhentää kuukaudessa jos haluaa lyhentää sitä itse lainaosuutta. Laskin että esim. 25000:n euron lainan lopullinen hinta olisi ollut 37000 euroa . Siinä on oikea pikavippifirma. En ikinä lainaa Kompletbankista mitään!!! Liemessä olet jos tuolta lainaat.

    • Mielestäni ja kokemuksesta täyttä huijausta ja saakelin kallista. Tiliotteessa ei näy lainkaan , mihin loppuraha korkokulujen ja tilihoito maksujen jälkeen menee. Saldo vaan kasvaa . HUIJAUSTA JA SUURTA TAI ERITTÄIN EPÄSELVÄSTI KERROTTU JA KIRJOITETTU KÖYTÄNTÖ JA EHDOT

    • Hamariz

      Olen kanssa huomannut, että lainasumma on vaan kaavani joka kk. Olen miettinyt maksavani kyseisen lainan pois äkkiä, mutta onko kenelläkään kertoa mistä pankistä laina kannattaa ottaa jossa olisi kiinteä kk maksu ja laina todella lyhentyisi? Olisin enemmän kuin kiitollinen tiedosta.

    • Dhethrg

      HYI!

    • Ei_ikinä_

      Kusessa ootte kaikki jotka täältä lainaa haette. Järkky korko kulujen mukaan lasketun jälkeen. Jos ette saa pankista niin älkää menkö "pikavippi" firmojen syliin.

      • Anonyymi

        Joo pitää maksaa siinä laskulla mainittua summaa isompia eriä jos haluat, että se kans lyhenee…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo pitää maksaa siinä laskulla mainittua summaa isompia eriä jos haluat, että se kans lyhenee…

        Siis lisätkää hieman enemmän siihen summaan.


    • giwr53kg359m
    • EiTippunuLainaa

      Hyi helevetti mikä lafka!

    • yasmin64

      Otin sieltä lainan n. 15000, ja pian huomasin jotta eipä juuri saldo pienene. Maksoin pois koko lainan ja irtisanoin myös sen. Alussa tuntui olevan ihan ok pulju.

      • KorkoKorkoKorko

        Niin varmaan pitäisi maksella kuukausierää isompia summia, että lyhenee.


      • Anonyymi

        Ei se lyhenekään sillä summalla mikä on valmiina siinä laskulla. Kannattaa maksaa hieman isompia eriä niin lyhenee.


    • Helli-Kaarina

      Testasin, kun näin mainoksen noin 15 % todellisesta korosta (jonka tulee sisältää kaikki kustannukset). Hain 3200 e, 4 v lyhennysaika. Ennestään mulla lainaa kaiken kaikkiaan 1 500 euroa vain (ei esim. asuntolainaa koska asun vuokralla), ei luottohäiriötä tms. 55-vuotias naimaton. Vakituinen virka. Tulot pienet 2130/kk brutto (verohallinnossa), netto 1690. Ei hyväksytty lainahakemusta :) . Muuten, teille jotka kerroitte että saldo vaan kasvaa. Jos te maksatte todellisen vuosikoron verran vuodessa, niin maksatte siis vain korkoja. Jos enemmän sitä, lainasaldon täytyy pienentyä. Ja sillä nimelliskorolla ei ole mitään todellista merkitystä.

    • Norjalainenvillapaita74

      Hain itse 7000 e alku vuonna ja olisinkohan torstaina aamusella lähettänyt hakemuksen ja liitteet ( palkkatodistukset) ja maanantai aamuna tai päivällä kun katsoin tilille niin oli tullut jo tuo raha..
      Nyt olen sitä maksellut sitten näin alkuun 300 € pois vaikka heidän ilmoituksen mukaan olisin voinut lyhentää alle kolmanneksella tästä.. Mutta haluan tän maksaa äkkiä pois. Niin, että olisin velaton kokonaan puolentoista vuoden päästä.. Kesällä kun duunia on enemmän niin makselen silloin isompia könttejä.. Hain muutenkin tän rahan vaan sen takia, että sain maksettua monta kk-maksua pois. Ja nyt vaan makselen yhtä.. Ja jos käy duunien kans jotenkin paskasti, niin ainahan voi huonoina kuukausina lyhennellä sen alle huntin... Mutta mulla ei näin lyhyen "suhteen" kanssa ainakaan vielä oo mitään valittamista ollut.
      Itse olen osuuspankin asiakas ja olisin heiltä ottanut ennemmin tuon rahan, mutta oman op. sivun kautta tuli hylky.. Enkä tiedä miksi. Joten annetaan korot sitten Norjaan... :)

    • voevoe

      Onkohan tuo joustoluotto sellainen, että jos jonakin kuukautena maksaa vain korot, niin lainan määrä kasvaa, siis jos lyhennys jää maksamatta. Toisaalta korot maksetaan vain nostetusta summasta, ei siis koko luottorajasta, näin käsitin.

    • 13032018

      Älkää ikinä langetko komplettbankiin, jos vaan voitte saada lainaa jostain kotimaisesta pankista. Tyhmyyksissäni hain ja sain lainan. Huomasin onneksi pian, että on täyttä kiskontaa ja huijausta. Hain osuuspankista lainan jolla maksoin koko laskussa (laskun kirjoituspäivä oli 28.2. ja eräpäivä 20.3.) olevan velkasaldon pois 2.3. ja sanoin tilin irti asiakaspalvelun sp-osoitteessa samalla päivämäärällä. Muutaman päivän päästä asiakaspalvelu vastasi ettei tiliäni voi irtisanoa ennen kuin korot on maksettu???
      Kysyin miten korkoa voi enää kertyä, kun ei ole velka on maksettu pois. Käsittääkseeni sitä on voinut kertyä vain 28.2. - 2.3. ajalta. Asiakaspalvelu ei ole tähän päivään mennessä vastannut. Missään laskussa ei ole päivämääriä koron kertymisajalta, kuten on tavallisissa pankkilainoissa. Odotankin kauhulla miten kaukaa taaksepäin ja eteenpäin pankki katsoo korkojen kertyneen lainan takaisin maksusta huolimatta.

      • eienääikinä

        Joo niinpä kävi ,maksoin toista kuukautta sitten lainan pois,nyt tuli että korkoa 3e, mutta maksettava 0 e,elikkä siellä taas korko kasvaa vaikka velan maksanut pois. Maksoin nyt 3e pois,saa näkyä kuinka kauan perivät korkoja 0 -lainasta. Ihan huijausta,en ymmärrä mistä vetävät korkoa.


    • fss

      Isot korot, huono palvelu...jos noista tykkää niin ok, muuten kannattaa kääntyä ihan kenen vaan muun puoleen.

    • Kompletthuijaus

      Hei! Onko uusia kokemuksia? Minulla 50000 euron laina tulisi lopulta maksamaan yli 100000 euroa. Selvittely kesken lakimiehen kanssa. En saa sähköpostiin vastauksia jossa pyydän velkaerittelyä ja velkasuunnitelmaa. Asiakaspalvelu vaan pyytää lisäämään lyhennystä 150€. Puhuvat ympäripyöreitä eikä mitään tolkkua. Nyt lyhennys 980€ jonka jätin maksamatta nyt selvityksen ajaksi. Useita viestejä tullut että maksa heti ja nyt minun pitäisi makaaa 1980e eikä selvitystä mitä kuluja sisältää.. lakimies neuvoi riitauttamaan lainan, koska ei vaikuta lailliselta perinnältä kuten tästäkin voi jo päätellä. Alunperin luvattu ihan muuta mitä todellisuudessa on.

      • Ei_tajuu

        Eikö ihmiset osaa enää nykyään prosenttilaskuja tai kertolaskuja kk-lyhennys*lyhennysten määrä? Ja se lakimieshän tuleekin halvaksi.


    • Mikkokin
    • katuporaaja

      onneksi löysin tälle sivustolle. olen ottamassa vaan 1000e vipin 3 vuoden maksuajalla, mutta kyllä karkotti minut pois. kun sain spiini KB tarjouksen, jotenkin jokin vaisto varotti minua. Se sivusto oli jotenkin epäselvä, tökerö ja käskevä ja voisiko sanoa vielä, että kylmä. Mikäköhän vippilaitos ansaitsisi luottamukseni?

    • desmo

      älkää sortuko tälläiseen koronkiskontaan.sairasta.lailla pitäisi kieltää!

    • kusetettu

      On älä edes harkitse....vaikka lyhennät lainaa se kasvaa..Esim.10000 joustoluotto...lyhennät 2000 sinun velka ei ole lyhentynyt mihinkään ,mutta velka on kasvanut

      • Anonyymi

        Juurikin näin👍, pitipä käydä oppirahat maksamassa.. Ei oo tavan duunarin eikä köyhien pankki. Hyvin johtaavat "harhaan", ja syyttää ei voi toki kun itseään. Tiedoksi esimerkki... 30000€ jota lyhennät 400€/kk, velkasi on nollilla n. 18 vuoden kuluttua ja hinnaksi tulee vaivaiset n. 85000 €. (joustoa siis todella riittää 😂) Pankista sama laina, samalla lyhennyksellä.. Maksuaika 5 vuotta. Otin lainan pankista, kun huomasin ja tajusin tilanteen.. Reilut pari tonnia ehdin maksaa 4kk.n aikana, mut loppusaldo oli silti 30400€... Selityksiä sieltä kyllä saa... Olkaa tarkkana, jos tosiaa ei ole isoja summia "lyhennellä"


    • Anonyymi

      Älkää vain erehtykö ottamaan lainaa tuolta komplett bankilta!
      Täyttä kusetusta noi kuukausierät,laina ei lyhene ollenkaan vaikka kuinka paljon maksat!
      Petyin pahasti kun otin lainan ja nyt tuntuu että enemmän kusessa tämän pankin kanssa,vaikka sai kaiken järjesteltyä tällä lainalla!!!

    • Anonyymi

      Hmm, olet ilmeisesti ottanut Komplett Bankin Joustoluoton? Olikohan sinulla etukäteen tarkkaa tietoa siitä, minkälaisesta lainatuotteesta on kyse? Tuota Joustoluottoahan ei ole varsinaisesti pakko lyhentää, jolloin tuote tosiaan tulee todella kalliiksi. Tällöin maksat oikeastaan siitä, että saat joustovaraa talouteesi, ja tätä varten tuote on suunniteltukin (oletan). Jos lainaa kuitenkin lyhentää tasaisesti, todellinen vuosikorko on ihan kohtuullinen. Itse ottaisin ehkä mieluummin tavallisen kulutusluoton, mutta tällekin on paikkansa. Kannattaa lukaista Komplett Bankin Joustoluoton arvostelu sekä näkemys siitä, kuinka lainaa kannattaa käyttää: https://www.top5credits.com/fi/arvostelut/komplett-bank/.

    • Anonyymi

      Surkein pankki ikinä.

    • Anonyymi

      Joustoluottoa "sain" 6000e vajaa vuosi sitten siihen 60e tilinavausmaksua. Olen maksanut tähän mennessä 9 erää yhteensä 962e. Lainani on lyhentynyt 47,85e! Kiitos. Huomasin tämän vasta nyt, koska mobiilipankilla ei ole päässyt kirjautumaan kompletin sivuille.

      • Anonyymi

        Jos Kompletille makselee lainaa pois minimierissä, niin laina ei lyhene käytännössä lainkaan, tai ainakin hyvin vähän. Käytännössä tällön maksaa vain korosta sekä kuukausikulusta.

        Jos täältä ottaa lainaa, kannattaa miettiä etukäteen missä ajassa lainan maksaa takaisin. Tämän jälkeen voi jollain laskurilla tarkistaa arvion kokonaiskuluista, esimerkiksi tällä: https://www.tuntitili.fi/lainalaskuri

        Aloitusmaksuksi kannattaa laittaa 45€, tilinhoitopalkkioksi 5€/kk ja korkoprosentiksi 19,9%. Tämän jälkeen voi kokeilla kokonaiskuluja halutulla lainasummalla ja -ajalla.

        Jos tuota tahtia jatkat lyhentämistä, tulee korkokuluja lainalle lähes 20000€.


    • Nyt on kokemusta. Rahat tuli seuraavana päivänä tilille hakemuksestani ja korko/kulut ovat näyttäneet olevan laskuilla sovitunkaltaiset. Halpaahan tuo ei tietenkään ole. Kymppitonnin velka maksaa vuodessa (tietysti sovitusta korosta riippuen) 1500e. -Tämä "maksa silloin kuin Itsellesi sopii "on kyllä ihan ok asiansa hoitavalle ihmiselle. Pitää kuitenkin visusti tajuta ettei täällä esitettyjä 15000 ( jopa 50000) euron lainoja voi jättää yhtään kuukautta lyhentämättä. Se seuraavan kuun erän on sitten jo äkkiä 400-500e jne. Ei ole pers´ aukisen hommaa varsinkin jos on taipumusta hoidella asioitaan "vähän sinnepäin". -Mitään salakähmäistä, sopimuksen vastaista, puhumattakaan laittomasta en ole toiminnassa huomannut. Makselen korot pari-kolmesataa euroa kuukaudessa säännöllisesti. Kyllä tuo velka tuossa lyhenee ihan kokoajan. Sain täältä avun useitten paljon suurempikorkoisten (jopa 200 %) 2000e lainatilien poismaksuun.

    • Anonyymi

      Hujari pankki. Älkää ottako lainaa tuolta jos ei ole kunnon maksukykyä koska lainan minimi velotus menee aina korkoihin ja sen yli menevältä osuudelta vasta lyhenee pääoma eli voipi käydä niin että laina lähteekin nousuun jos ei pystykkään maksaan minimin yli. En suosittele.

    • Anonyymi

      Hyvän luottokortin sieltä kuitenkin saa.

      • Anonyymi

        Hyvä pankki muutenkin. Turhaa valittavat edelliset kommentoijat,tietenkin asia on näin että jos ei hoida asioitaan ajoissa niin alkaa tulla maksuerille hintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pankki muutenkin. Turhaa valittavat edelliset kommentoijat,tietenkin asia on näin että jos ei hoida asioitaan ajoissa niin alkaa tulla maksuerille hintaa.

        Otappa se 50the lainaa ja kysytään muutaman kuukauden päästä uudestaan miten meni niinkuin omasta mielestä!!!
        Tienaan oikeasti hyvin mutta tämän pankin lyhennyksiä ei voi kukaan maksaa,että laina lyhentyisi.


    • Anonyymi

      Hyvä pankki kunhan hoitaa asiansa ja lyhennyksensä niinkuin pitää. Jos ottaa lainaa niin joustoluottoa vaikka 10.000,ja todellinen tarve on vaikka 2.000,niin 8.000 voi palauttaa Kombletin tilille takaisin,jonka voi nostaa sieltä tarvittaessa,tai summan jonka tarvitsee. Eli siis silloin et maksa korkoa ja kuluja kuin 2.000 kk/ ja tällä hetkellä koko on noin 14.50%.

    • Anonyymi

      älkää ottako ihan kusetusta tai lukekaa tarkkaan pienellä präntätty.ite maksettu 212 ekeä kuukaudes 2 vuoden ajan.laina summa ei oo lyhentyny olleenkaa ollaan maksettu vaan korkoa ku ei luettu tarkkaan.

      • Anonyymi

        Se on sitten ilmeisesti jonkun toisen vika ettet ole lukenut tekemääsi sopimusta tai ymmärtänyt sitä? Nimi vaan alle ja sitten nettiin valittamaan kuinka huijattiin.


    • Anonyymi

      Mulla on ja lainaei lyhene ollenkaan vitti et enin halpasn

      • Anonyymi

        Juu ei lyhene, pitää itse lyhentää tai maksaa pelkät korot.

        Lainaehdoissa: "Joustoluotossa ei ole ennalta määriteltyä takaisinmaksuaikaa. Veloitamme asiakaalta kuitenkin käytetyn lainasumman korot, sekä kulut kuukausittain. Eräpäivä on joka kuukauden 20. päivä. Luotonantaja voi korottaa yksipuolisesti luoton maksuja ja kuluja, jos muutos on asiallisesti perusteltu luotonantajan kuluilla tai luotonantajan hintarakenteen muuttumisella, lainsäädännön muutoksella tai viranomaispäätöksellä. "


    • Anonyymi

      Vaikuttaa kyllä epämääräiseltä tämän putiikin touhut kaikinpuolin. Asiakaspalvelun tavoittaminenkin on hyvin hankalaa, epäilen hieman kannattaako raha-asioissa olla näiden veijarien kanssa tekemisissä. Mihinkään ei saa oikein vastauksia eikä mistään informoida. Pyrin itse ainakin asioimaan jatkossa muualla. Korttini maksut maksan aina ajallaan, eli luottoa en täällä ole käyttänyt, noilla koroilla en sitä kenellekään suosittelekaan.

      • Anonyymi

        Varoituksen sana myös täältä! Kehujat täällä varmaan kompletin omia työntekijöitä!!! Melkein jouduin velkavankeuteen tämän puljun takia.. ja kyseessä ei ole maksujen myöhästyminen tms.. maksoin aina velat ajallaan ja en todellakaan pelkää minimiä(eli korkoa) Silti laina ei vaan lyhenny.. nousee nousee... missään en ole tälläiseen ennen törmännyt. Onneksi sain lainan muualta ja maksettua kokonaan pois.. huh!!! Lukuisat unettomat yöt takana rahastressistä.. VÄLTTÄKÄÄ TÄTÄ PANKKIA OIKEASTI HYVÄT IHMISET!


      • Anonyymi

        Otappa se 50the lainaa ja kysytään muutaman kuukauden päästä uudestaan miten meni niinkuin omasta mielestä!!!
        Tienaan oikeasti hyvin mutta tämän pankin lyhennyksiä ei voi kukaan maksaa,että laina lyhentyisi.

        Juurikin näin☝🏼


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otappa se 50the lainaa ja kysytään muutaman kuukauden päästä uudestaan miten meni niinkuin omasta mielestä!!!
        Tienaan oikeasti hyvin mutta tämän pankin lyhennyksiä ei voi kukaan maksaa,että laina lyhentyisi.

        Juurikin näin☝🏼

        🆘Toivottavasti ihmiset olisivat senverran fiksuja että lukevat kokemuksia ennenkö hyväksyvät yhtään mitään!!!
        Tällaiset firmat todellakin ajavat ihmiset kadulle.. tässä pankissa ei riitä että tienaat hyvin ja maksat kaiken ajallaan ja oikein vaan pelaavat omaa peliä ”koroilla” joka nyt tulee ilmi näistä useista kommenteista mitä ihmisille on käynyt! 🆘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🆘Toivottavasti ihmiset olisivat senverran fiksuja että lukevat kokemuksia ennenkö hyväksyvät yhtään mitään!!!
        Tällaiset firmat todellakin ajavat ihmiset kadulle.. tässä pankissa ei riitä että tienaat hyvin ja maksat kaiken ajallaan ja oikein vaan pelaavat omaa peliä ”koroilla” joka nyt tulee ilmi näistä useista kommenteista mitä ihmisille on käynyt! 🆘

        Kuluttaja-asiamieheen jouduin minäkin olla yhteydessä tämän ”pankin” vuoksi😤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluttaja-asiamieheen jouduin minäkin olla yhteydessä tämän ”pankin” vuoksi😤

        Mitä korkoa sitten joudutte maksamaan? Suomessa on 20 prosentin korkokatto (uusilla lainoilla väliaikaisesti 10 prosentin korkokatto). Ovatko he rikkoneet lakia? Onko lainasopimuksessa kerrottu lainan korko? Onko lainasopimus tehty ilman sopimuspapereita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä korkoa sitten joudutte maksamaan? Suomessa on 20 prosentin korkokatto (uusilla lainoilla väliaikaisesti 10 prosentin korkokatto). Ovatko he rikkoneet lakia? Onko lainasopimuksessa kerrottu lainan korko? Onko lainasopimus tehty ilman sopimuspapereita?

        Kyseessä juurikin tuo mainitsemasi rikkomus..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyseessä juurikin tuo mainitsemasi rikkomus..

        Auttoiko kuluttajavirastoon yhteydenotto?


    • Anonyymi

      Onko tietoa mitä perintäyhtiötä komplett bank käyttää ja minkälaiseen maksusopimukseen suostuvat esim 7500€ lainalla. Olen nyt maksanut tätä lainaa tonni kaupalla takaisin ja laina ei lyhene. Tiedän kyllä että ei lyhene jos maksaa vain minimiä.

      • Anonyymi

        "Olen nyt maksanut tätä lainaa tonni kaupalla takaisin ja laina ei lyhene. "


        Et ole maksanut lainaa siis yhtään takaisin, pelkkiä korkoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen nyt maksanut tätä lainaa tonni kaupalla takaisin ja laina ei lyhene. "


        Et ole maksanut lainaa siis yhtään takaisin, pelkkiä korkoja.

        Kuluttajien kusetusta! Tästä on kuluttajavirastokin kiinnostunut, kun maksat korkoa korolle. Ottakaa kaikki tämän lainan ottaneet kuluttajavirastoon yhteyttä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuluttajien kusetusta! Tästä on kuluttajavirastokin kiinnostunut, kun maksat korkoa korolle. Ottakaa kaikki tämän lainan ottaneet kuluttajavirastoon yhteyttä!

        Ei tässä mitään korkoa korolle -ilmiötä voi olla, jos maksat kaikki lainan korot sitä mukaa niitä tulee. Kannattaisi maksaa myös hieman enemmän, että lainakin lyhenisi, mutta jokainen pelaa tietenkin vain niillä älynystyröillä, jotka sattuu omistamaaan. Netissä olisi ilmaisia annuiteettilaskureita sopivan kuukausierän arvioimiseksi.

        Luottokorteissa on muuten sama. Maksamaton korko lisätään kuukausittain pääomaan, jollet maksa sitä.


    • Anonyymi

      Omasta kokemuksesta voin sanoa kusetusta. Esim. 25000 laina lyhennys 200e kk. Yhtäkkiä saldo 25800.. Olet maksanut 6400 ja laina lyhenee 3 vuodessa 180euroa.
      Kusetusfirma.

    • Anonyymi

      Tarvitsetko lainaa yrityksesi parantamiseen? Oletko velkaa? Onko pankit ja muut rahoituslaitokset hylänneet sinut? Tarjoan lainoja, jotka vaihtelevat 5000 eurosta 200 000 euroon edullisella alhaisella korolla.

      Tarjoan seuraavia lainoja:

      Henkilökohtaiset lainat
      Yrityslainat
      Automaattilainat
      kiinteistölainat
      sijoituslainat
      Rakennuslainat
      Velan vakauttaminen,
      Luottolimiitit
      Toinen kiinnitys

      Ota yhteyttä nyt saadaksesi helpon lainan. annamme lainaa mihin tahansa tarkoitukseen, annamme sinulle rahoituksen tarpeidesi täyttämiseksi. Vastaa tähän mainokseen, niin otamme sinuun yhteyttä välittömästi.

      Sähköposti: [email protected]

    • Anonyymi

      Komplett Bankilla on Kaikki toiminta netissä. Kirjaudut omilla verkkopankkitunnuksilla ineen. Sieltä voit katsoa laina-asiasi vaikka viiden minuutin välein jos salaliittoteoriat ja paha maailma arvelluttaa. Erittely lainastasi kuukausitasolla ja koko lainahistoria. Klik Klik. -Miinuksina rivillä näkyy : Korko meneillään olevalta kuukaudelta, lainan hoitomaksu (8e./kk) ja mahdollinen ottamasi lainavakuutus (n.30e,/kk). Plussana rivillä näkyy maksamasi lyhennykset. Oma lainani on vuodelta 2019 ja summa oli 10000e. , korko 12.9% Tätä kirjoittaessa tilanne on se , että lainaa on maksamatta vajaa 5tonnia. Maksan kuun 5.päivä (kun automaattisähköposti maksusta tulee) sen minimi summan, joka pienenee myöskin kuukaisi kuukaudelta (..tietenkin) . Kuun 20. päivä maksan 250e "ylimääräistä". Kallista on (korko edelleen 12.9%), mutta mitään ei "tyhjästä ilmesty" kumpaankaan suuntaan. Maksamalla näistä selviää.

    • Anonyymi

      Kannattaa välttää!

    • Anonyymi

      Näyttää olevan puhdasta köyhien rahantarpeessa olevien hyväksikäyttöä ja kusetusta. Myönnettiin 40 000 mutta en aio allekirjoittaa...

    • Anonyymi

      En tiedä nuo aiemmat varoittelu tekstit kaikki tuota normi trollausta, joita voi copy pastena nähdä näissä kaikissa "kokemuksia sitä ja tätä lainaa" osioissa. Huonompi vaihtoehto on se, että kansa on vaan edelleen ymmärtämätön, kouluttamaton ja laskutaidoton. Itse ne sopimukset tehdään ja allekirjoitetaan sillä oletuksella että allekirjoittaja ymmärtää mitä maksaa vaikkapa se 50000 10-15% korolla kuukaudessa - ja siitä vuosikymmeniksi eteenpäin, joka kuukausi. -Eihän esim. Komplett Bankin tarvitse edes yrittää kusettaa Ketään, riittää kun saa nuo sovitut korot. Kommenteista päätellen pääoma jää kyllä pers` aukisilta maksamatta ennenkuin joku muu taho tulee ja pelastaa (jonkin toisenlaisen luoton avulla, ja maksaa ne könttänä pois) .. Tuttu kuvio, eiks jeh ?

    • Anonyymi

      lainaa myönnetään ilman laina-aikaa.
      Jos maksat minimi kuukausierän niin laina ei lyhene ikinä vaan maksat pelkkiä korkoja hamaan tappiin asti!!!
      En suosittele kenellekään...Ja vaikka maksoin lainan kokonaisuudessaan pois niin senkin jälkeen tuli korkoja maksettavaksi..
      Sitten kirjallisesti pitää lopettaa koko tili selityksineen päivineen...

    • Anonyymi

      Lainaa en ole kokeillut, mutta luottokortti on ollut toimiva cashback ominaisuuden ansiosta. Kortti maksaa 1-2% rahaa takaisin kaikista ostoksista. Olen kirjoittanut lyhyen arvostelun josta näet miten homma toimii. Itse sain ensimmäisenä vuotena tuon 200e rahabonuksen käyttöön.

      Toimii hyvin kunhan maksaa laskun kokonaan eräpäivään mennessä :)

      Tässä arvostelu ja löydät sieltä mistä kortin voi tilata veloituksetta: ttps://sites.google.com/view/komplett-bank-luottokortti/

      • Anonyymi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Hain komplett bankilta lainaa 20.12.2022 10000€ ja rahat oli tilillä 21.12. 2022 joten aika nopeasti siis rahat tilillä, kuten lupasivatkin. Kannattaa maksaa aina hieman enemmän kuin minimi, sillä muuten laina ei lyhene.

      • Anonyymi

        Paljoko sulla tulot ja pitikö laittaa mitä liitteitä


    • Anonyymi

      Hei .En voi suositella kellekään tätä pankkia oman kokemuksen perusteella. Tunnen itseäni huijatuksi. Hain lainaa viime vuoden puolella, ei tarvinnut edes hyväksyä kun rahat oli tilillä,mutta eri korolla kuin luvattiin. Hetki sitten en saanut asiakaspapereitä edes avata. Peruutin hakemuksen ja palautin rahat, menetin 80 e avausmaksu rahaa. Heidän laskutus oli niin sekava, tuli maksettu vähän likaa. Meni puoli vuotta, en saanut vieläkään ne rahat takaisin eikä tilini sulkea, kun " omat sivut" ei toimii eikä kukaan vasta puhelimeen. Huijaus koko yritys

      • Anonyymi

        "Peruutin hakemuksen ja palautin rahat, menetin 80 e avausmaksu rahaa"

        Aville valitusta vaan. Mielestäni ei tarvi maksaa mitään kun peruu vaan 14vrk lainan saannista. Laittaa perumisen sähköpostilla joka varmasti sivuilta jostain löytyy ja varmistaa että maili jää itselle talteen että lähetetty...ja jos haluaa olla vielä tarkempi ni laittaa paperisella kirjeellä myös.


    • Anonyymi

      Älä sotkeudu tähän pankkiin, ei tule mitään muuta kun harmia. Huijareita koko paikka. Puhun omasta kokemuksesta.

    • Anonyymi

      On kokemusta. Onneksi pääsin eroon joustoluotosta. Kun summa on käytetty, ei se lyhene millään. Tonni on jo lyhennetty ja silti ollaan vaan miinuksella koko ajan summan suhteen kun en olisi penniäkään maksanut. En suosittele todellakaan minkäänlaista joustoluottoa koskaan kellekään. Vain selkeä lainanlyhennys takaa lainan maksun!

    • Anonyymi

      Onko tosiaan niin että jos maksaa vain tuon minimilyhennyksen eli korot ja kulut niin lainan pääoma kasvaa? Miten se on mahdollista.. olisi kiinnostanut tämä joustoluottoa kun maksetun lainan saisi uudestaan käyttöön tarvittaessa.

    • Anonyymi

      Nyt Morrow bank, kokemukseni.
      Rahaa saa helposti ja salamannopeasti. Joustoluotto tulee tilille kokonaisuudessaan heti, joten korko lähtee koko summasta, mutta pääomaa ei voi maksaa takaisin kuin kuukauden kuluttua. Jos maksat koko summan kerralla käyttöä odottamaan, tulkitaan hämäräksi toimeksi, ja luottosi suljetaan sinulle ilmoittamatta, silti korot/kulut juoksee.
      Alat selvittää asiaa, sinulle ei vastata koskaan mitään kirjallista. Puh aspa on ystävällinen, mutta asia ei etene hänestä mihinkään suuntaan.
      Epäselvät laskut kannattaa riitauttaa heti kirjallisesti, niin ne eivät etene perinnässä.
      Ärsyttävä pulju kaiken kaikkiaan.

    • Anonyymi

      Pysy kaukana siitä pankista. Maksoin lainan pois ja vielä tulee yli sadan euron maksuaja milloin mistäkin. Ketään ei saa puhelimella kiinni eikä sähköpostiinkaan vastata.
      Kaikkien kulujen jälkeen TÖRKEÄN kallis.

    • Anonyymi

      Nykyisin Morrow Bank.

      • Anonyymi

        Pikemminkin Moron Bank.


    • Anonyymi

      Jep, pysykää kaukana. Täysi huijarifirma.
      Kokemusta on.

    • Anonyymi

      Älkää hemmetissä ottako Komplett bankilta mitään lainoja ! !

    • Anonyymi

      Tuo Komplett bank vaihtoi nimeään kun on niin paljon huonoja kokemuksia ja on nykyään Morrow bank . Pysykää kaukana tästä puljusta ! !

    • Anonyymi

      Ylivoimaisesti halvin vakuudeton kulutusluotto tällä hetkellä. Marginaali 4,663% +3 kk euribor. Rahat tulivat seuraavana päivänä tilille. Suosittelen lämpimästi. Tulot itsellä Suomalaisen palkansaajan keskitasoa.

    • Anonyymi

      Enpä tiedä, onko eläkeläiselle myönnetty laina riskialtista... Eläkeläiset ovat tunnollisia maksajia, eivät elä yli varojensa ja tulot ovat säännölliset. Usein jo oma asunto eli jos tulee niin vakava sairaus, että menehtyy, niin asunnosta rahoittaja saa velaksi annetut rahat takaisin.

    • Anonyymi

      Haluan kaikille lukijoille kertoa kannattaako näitä paskalainoja ottaa.ssirastuin peliriippuvuuteen noin 10vuotta sitten ja pikkuhiljaa pelasin niin paljon että velkaa oli 35000e komplettbankille ja 30000e banknorwegiaan.maksoin molemmista näistä noin 3vuotta minimi lyhennystä noin 1200e kuussa yhteensä eli noin 43000e kolmeen vuoteen ja tietty velkaa oli saman verran jäljellä kolmen vuoden päästä eli 65000e. En saanut mistään halvempaa lainaa tilalle ja annoin periksi ja laskin lainat ulosottoon.lainan mennessä ulosottoon velkoja saa periä sopimuksen mukaista korkoa 180päivää siitä kun tuomari lyö vasaran pöytään ja velka menee ulosottoon.eli kaikki perimiskukut ym oikeudenkäynti kulut ja siihen päälle puolivuotta sopimuksesss olevaa korkoa ja viivästyskorkoa 7pinnaa päälle niin potti on kasvanut jo yli 80k ennenkuin ulosotto palkasta alkaa.nyt olen palkasta maksanut yli 2vuotta näitä velkoja 27 tuhatta euroa yhteensä ja velkaa on vieläkin 53tuhatta euroa.laskekaa siitä kannattaako ottaa näitä lainoja.tämä on täyttä totta että olen maksanut jo näille persereikä pankeille 65000euron velasta noin 70000e takaisin reilun 5vuoden aikana ja velkaa on yhä 53tuhatta euroa.vaikka kuinka tekisi mieli ottaa älä pilaa elämääsi näillä.jos pelaat uhkapelejä tappiollisesti lopeta heti nyt ja jos olet liikaa velkaantunut laske kaikki heti ulosottoon äläkä maksa vuosia turhia korkoja ja aja itseäsi itsemurhan partaalle.jos et pysty oikeasti velkaa lyhentämään ja maksat vain kulut ja korot sinulla on sama velka vielä kuollessa.jos
      lasket sen heti ulosottoon se vanhenee viimeistään 15vuoden päästä tuomarin nuijasta vaikka olisi kasvanut korkoa miljoonaan etkä olisi lyhentänyt sitä eurollakaan.

    • Anonyymi

      Terve!

      Vaihdoin vuoden alussa toisen vastaavan yhtiön lainan Komplett pankkiin eli nykyiseen Morrowiin. Tarjosivat todella alhaisen koron. Mietin jonkin aikaa ja vaihdoin pankkia. Olen maksanut koko ajan reilusti ylimääräistä, jotta laina vähenisi nopeammin. Morrow on nostanut vajaan vuoden aikana minun korkomarginaalia 2,5% + 3kk euribori noussut tietenkin siinä samalla. Vetoavat yleiseen hinnan nousuun. Eli antavat ensin matalan koron ja sitten nostavat sitä pikkuhiljaa ylöspäin. Ei saa ilmeisesti laina lyhentyä liian nopeasti. Pysykää erossa.

    • Anonyymi

      Morrowista kokosin vanhat velat yhteen. Oli halvin. Mut muutamaan kuukauteen tullut korkomarginaalin nostoa yht 3%-yks. Mistään ei näy paljonko kokonaiskorko on...

    • Anonyymi

      Samperin kätevä toi on ainakin asiansa hoitavalle ja työssä käyvälle ihmiselle. Minulla on 3000e luottorajalla. Korot ja muut maksut oli tuolle koko summalle alkuun n. 26-27e. kuukaudessa. Makselen 300e kuukaudessa velkaa poispäin . Tällä tahdilla tasan yhden vuoden homma. Korkosumma luonnollisesti pienenee kokoajan kun velkasumma pienenee . -Parasta tossa on se, ettei kyseessä ole "kertalaina", vaan sieltä voi myös nostaa fyrkkaa luottorajansa puitteissa jos tarve tulee. Suosittelen vararahastoksi. Lainavertailussa oli ylivoimaisesti halvin kun sitä hain. Laina ei nykypäivänä ole koskaan "halpaa". Ne korot on nousseet ihan normaali liikepankkien asuntolainoissakin. Se koronnousu ei ole mitenkään vain Morrow bankin ominaisuus, kuten tuossa aiemmin joku viisas yrittää väittää :)

      • Anonyymi

        Maksettu mainos. Tämä kaveri ei ymmärrä korkomarginaalin ja viitekoron eroa. Pässi.


    • Anonyymi

      Saman huomannut, korko nousee 2 kk välein vaikka soppari on 3 kk ja 6 kk...
      Ja se... Jos mulla on luottoa 35 000 euroa. Kuukauden lasku 450 euroa.
      Tuo lasku vähennetään tuosta 35 000 eurosta ensin (!) eli vaikka en olisi sitä käyttänyt niin pienenee hetkeksi jolloinka todellakin maksan korkoa koron päälle-.
      Toki se korjaantuu kun laskun maksaa mutta se ylim. korko ei.
      Jos mulla on jossain suomalaisessa pankissa luotto 2500 euroa niin ei sitä kk erää lyhennetä siitä ns pääomasta.

      • Anonyymi

        Itselleni oli aika järkytys, että Morrow Bank nosti yksipuolisesti marginaalia. Näin on tapahtunut jo kaksi kertaa ainakin. Älkää kukaan hairahtuko tähän paskapankkiin. Alkuun annetaan halvalla marginaalilla laina, jota sitten yksipuolisella ilmoituksella nostetaan hiljalleen ylöspäin.


    • Anonyymi

      Pysykää kaukana. Antavat ensin halvemman lainan, kun kilpailijat ja sen jälkeen nostavat marginaalia ylöspäin. Huijareita. Kohta vaihtavat taas nimeä.

    Ketjusta on poistettu 43 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1671
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1297
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      6
      1277
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe