Saanko puhua rahasta? Tällainen otsikko

7prosenttia.köyhille

Rukousystävä lehdessä. Jatkui sitten tekstillä, "Herra, näin minä teen: puolet omaisuudestasi annan köyhille, ja keneltä olen liikaa kiskonut, sille maksan nelinkertaisesti takaisin". Tämä käy jo Pirkon kirjoittamana vitsistä. Miksi hän ei tehnyt tuon Raamatun ohjeen mukaan? Eikä myöhäistä olisi vieläkään.

19

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko.sairas

Miksi taas valehtelet?

• Pikkeus

Pirkko ajattel, näin minä teen: kiskon sairailta toivottomilta mahdollisimman paljon rahaa. Köyhille kurjille annan tästä koko potista muruset n.7%.

• kaikki.liikaa

Hyvä jos antoi 7% koska se oli kaikki enemmän mitä oli luvannut.

• Vai.niin.lupasi

Miten hän sitten on syytteessä? Etsi äkkiä todisteet ja vie syyttäjälle.

• Outo aihe? Jos kuvitellaan että seon Trokari ,rahanlainaaja ja se antaa puolet pois,,mistä?Maksaa rääkkäämilleen,ryöstämilleen ihmisille nelinkertaisesti? Lyhyt matematiikka riittää ettei ole mitään minkä varaan laskea.Markkaaikaiset ,rahanarvon muuttuminen,onko henkilö elossa kun ei rahaa veti itsensä jojoon? Muutenkin pitäisi olla todella tarkka kirjan pito ja jos on tulee Valtiokin kyselemän Lahjaveroja ym,outoja rahalähetyksiä mistä neon hankittu ei se laillista toimintaa ole ollut. Nimenomaan juuri parastaaikaa rahavirtoja seurataan ettei lahjoittajat pääse antamaan rahaa sotaan lähteville,ja jos seon käteistä ainakin minä tarkistaisin Pankista onko kopiokone painotuote. Jos neon pikkuvarkauksia niin mitä ääneen kehuu,täyttä soopaa koko juttu! Ei ainakaan hakukoneet löytäny Raamatusta moista sielun rauhan antajaa,päin vastoin Helvetin portille kehoittaa menemään. Eikä kellään säily anastetut rahat kuolin vuoteelle. 19,000 tuhannen ihmisen kaupungissa on suunilleen tällä hetkellä moisia lainaajia ehkä 25 kpl kovanaamoja ja satakunta piilossa jotka pelkäävät näitä koviksia,siis yhden Jengin perintä on tässä yksikkönä ei koko laumana. Nm,oletko.sairas kirjoitti kyllä jo aiheesta tarpeeksi mutten malttanut miettiä minkälainen tietokone muisti tällä Sairaalla valehtelialla pitäisi olla kun laskenee myös korot mukaan. Olen tuon rahan tekotavan perustellut ettei Eläkeläine tai työssä käyvä ihminen pysty maksamaan. On se hullua ensin tienataan hakkaamalla ihmiset Sairaalaan ja sitten Oikeuslaitos laittaa rikolliset hoitamaan näitä uhrejaan,,nähty on ja jos minun kohdalle sattuu vaikken olekkaan uhri ,tunnen vain tyypit niin isoon ääneen käsken painua V,,ttuun vaikka tyynyä korjaisi. Niin aloittaja voisi kirjoittaa mitä tarkoitti ja miksi toinen kirjoittaja tunnisti Anonyymin?

• 7prosenttia.köyhille

Tämä ap:n kirjoitushan löytyy, kun katsotte Ilta-Lehden etusivulle, vielä parempi jos osaatteko lukea.

• Jalovaara taisi vain yrittää toimia samoin kuin tuolla rapakon takana toimitaan. Ikävä vain, ettei Suomen lainsäädäntö ole sama. Bisnestä toki voidaan tehdä, mutta ei tuolla tavalla.

• Kyllähän tuota lukiessa ihmetteli, että eikö Jalovaara todellakaan tuntenut omantunnonpistoksia omasta toiminnastaan.

• Eikä tunne vieläkään vaikka on selvät todisteet.

• Uskokaa.jo

Jalovaara on köyhä, vaatimaton, Herran palvelija.

• Hyvä.näyttelijä

Voi miten vaatimaton Pikku -Myy oli esiintyessään. Vaatetus, puhetyyli ja äänenpainikun oli harjoiteltu sopivaksi. Upposi meihin lampaisiin kuin veitsi kuumaan voihin. TV-7 antoi tälle kiertävälle huijarille mainostilaa.i

• Pitkä-Purkko

Pirkko esiintyy nykyään käräjäoikeudessa. Pääasia että saa mainostilaa.

• Se on nykyaikaa - pääasia että pääsee otsikoihin.

• Mite.se.näin.kävi

Ei hyvältä näytä.

• sananlasku

Ylpeys käy lankeemuksen edessä.

• Valli.Oltonen

Pirkolle olisi kysyntää, Seinäjoen Helluntaiseurakunnassa.

• Bisnes.on.bisnes

Pirkko ottaa puolet köyhiltä, ja keltä on kiskonut liian vähän, ottaa nelinkertaisesti takaisin.

• Muotoseikka

Huolimaton oli vaan Pirkko, kun jakoi seitsemän prosenttia hädänalaisille, pari prosenttia, olisi ollut oikeus ja kohtuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      151
      6543
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      3908
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      45
      3066
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      132
      3034
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2806
    6. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2176
    7. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      271
      1968
    8. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1908
    9. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      36
      1803
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1746
    Aihe