Saanko puhua rahasta? Tällainen otsikko

7prosenttia.köyhille

Rukousystävä lehdessä. Jatkui sitten tekstillä, "Herra, näin minä teen: puolet omaisuudestasi annan köyhille, ja keneltä olen liikaa kiskonut, sille maksan nelinkertaisesti takaisin". Tämä käy jo Pirkon kirjoittamana vitsistä. Miksi hän ei tehnyt tuon Raamatun ohjeen mukaan? Eikä myöhäistä olisi vieläkään.

19

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletko.sairas

      Miksi taas valehtelet?

    • Pikkeus

      Pirkko ajattel, näin minä teen: kiskon sairailta toivottomilta mahdollisimman paljon rahaa. Köyhille kurjille annan tästä koko potista muruset n.7%.

      • kaikki.liikaa

        Hyvä jos antoi 7% koska se oli kaikki enemmän mitä oli luvannut.


    • Vai.niin.lupasi

      Miten hän sitten on syytteessä? Etsi äkkiä todisteet ja vie syyttäjälle.

    • Outo aihe? Jos kuvitellaan että seon Trokari ,rahanlainaaja ja se antaa puolet pois,,mistä?Maksaa rääkkäämilleen,ryöstämilleen ihmisille nelinkertaisesti? Lyhyt matematiikka riittää ettei ole mitään minkä varaan laskea.Markkaaikaiset ,rahanarvon muuttuminen,onko henkilö elossa kun ei rahaa veti itsensä jojoon? Muutenkin pitäisi olla todella tarkka kirjan pito ja jos on tulee Valtiokin kyselemän Lahjaveroja ym,outoja rahalähetyksiä mistä neon hankittu ei se laillista toimintaa ole ollut. Nimenomaan juuri parastaaikaa rahavirtoja seurataan ettei lahjoittajat pääse antamaan rahaa sotaan lähteville,ja jos seon käteistä ainakin minä tarkistaisin Pankista onko kopiokone painotuote. Jos neon pikkuvarkauksia niin mitä ääneen kehuu,täyttä soopaa koko juttu! Ei ainakaan hakukoneet löytäny Raamatusta moista sielun rauhan antajaa,päin vastoin Helvetin portille kehoittaa menemään. Eikä kellään säily anastetut rahat kuolin vuoteelle. 19,000 tuhannen ihmisen kaupungissa on suunilleen tällä hetkellä moisia lainaajia ehkä 25 kpl kovanaamoja ja satakunta piilossa jotka pelkäävät näitä koviksia,siis yhden Jengin perintä on tässä yksikkönä ei koko laumana. Nm,oletko.sairas kirjoitti kyllä jo aiheesta tarpeeksi mutten malttanut miettiä minkälainen tietokone muisti tällä Sairaalla valehtelialla pitäisi olla kun laskenee myös korot mukaan. Olen tuon rahan tekotavan perustellut ettei Eläkeläine tai työssä käyvä ihminen pysty maksamaan. On se hullua ensin tienataan hakkaamalla ihmiset Sairaalaan ja sitten Oikeuslaitos laittaa rikolliset hoitamaan näitä uhrejaan,,nähty on ja jos minun kohdalle sattuu vaikken olekkaan uhri ,tunnen vain tyypit niin isoon ääneen käsken painua V,,ttuun vaikka tyynyä korjaisi. Niin aloittaja voisi kirjoittaa mitä tarkoitti ja miksi toinen kirjoittaja tunnisti Anonyymin?

    • 7prosenttia.köyhille

      Tämä ap:n kirjoitushan löytyy, kun katsotte Ilta-Lehden etusivulle, vielä parempi jos osaatteko lukea.

    • Jalovaara taisi vain yrittää toimia samoin kuin tuolla rapakon takana toimitaan. Ikävä vain, ettei Suomen lainsäädäntö ole sama. Bisnestä toki voidaan tehdä, mutta ei tuolla tavalla.

    • Kyllähän tuota lukiessa ihmetteli, että eikö Jalovaara todellakaan tuntenut omantunnonpistoksia omasta toiminnastaan.

      • Eikä tunne vieläkään vaikka on selvät todisteet.


    • Uskokaa.jo

      Jalovaara on köyhä, vaatimaton, Herran palvelija.

    • Hyvä.näyttelijä

      Voi miten vaatimaton Pikku -Myy oli esiintyessään. Vaatetus, puhetyyli ja äänenpainikun oli harjoiteltu sopivaksi. Upposi meihin lampaisiin kuin veitsi kuumaan voihin. TV-7 antoi tälle kiertävälle huijarille mainostilaa.i

    • Pitkä-Purkko

      Pirkko esiintyy nykyään käräjäoikeudessa. Pääasia että saa mainostilaa.

      • Se on nykyaikaa - pääasia että pääsee otsikoihin.


    • Mite.se.näin.kävi

      Ei hyvältä näytä.

    • sananlasku

      Ylpeys käy lankeemuksen edessä.

    • Valli.Oltonen

      Pirkolle olisi kysyntää, Seinäjoen Helluntaiseurakunnassa.

    • Bisnes.on.bisnes

      Pirkko ottaa puolet köyhiltä, ja keltä on kiskonut liian vähän, ottaa nelinkertaisesti takaisin.

    • Muotoseikka

      Huolimaton oli vaan Pirkko, kun jakoi seitsemän prosenttia hädänalaisille, pari prosenttia, olisi ollut oikeus ja kohtuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      136
      969
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      303
      777
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe