Rukousystävä lehdessä. Jatkui sitten tekstillä, "Herra, näin minä teen: puolet omaisuudestasi annan köyhille, ja keneltä olen liikaa kiskonut, sille maksan nelinkertaisesti takaisin". Tämä käy jo Pirkon kirjoittamana vitsistä. Miksi hän ei tehnyt tuon Raamatun ohjeen mukaan? Eikä myöhäistä olisi vieläkään.
Saanko puhua rahasta? Tällainen otsikko
19
225
Vastaukset
- oletko.sairas
Miksi taas valehtelet?
- mikä.oli.valetta
Mikä aloittajan kirjoituksessa oli valetta?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702162200071967_uu.shtml
- Pikkeus
Pirkko ajattel, näin minä teen: kiskon sairailta toivottomilta mahdollisimman paljon rahaa. Köyhille kurjille annan tästä koko potista muruset n.7%.
- kaikki.liikaa
Hyvä jos antoi 7% koska se oli kaikki enemmän mitä oli luvannut.
- Vai.niin.lupasi
Miten hän sitten on syytteessä? Etsi äkkiä todisteet ja vie syyttäjälle.
Outo aihe? Jos kuvitellaan että seon Trokari ,rahanlainaaja ja se antaa puolet pois,,mistä?Maksaa rääkkäämilleen,ryöstämilleen ihmisille nelinkertaisesti? Lyhyt matematiikka riittää ettei ole mitään minkä varaan laskea.Markkaaikaiset ,rahanarvon muuttuminen,onko henkilö elossa kun ei rahaa veti itsensä jojoon? Muutenkin pitäisi olla todella tarkka kirjan pito ja jos on tulee Valtiokin kyselemän Lahjaveroja ym,outoja rahalähetyksiä mistä neon hankittu ei se laillista toimintaa ole ollut. Nimenomaan juuri parastaaikaa rahavirtoja seurataan ettei lahjoittajat pääse antamaan rahaa sotaan lähteville,ja jos seon käteistä ainakin minä tarkistaisin Pankista onko kopiokone painotuote. Jos neon pikkuvarkauksia niin mitä ääneen kehuu,täyttä soopaa koko juttu! Ei ainakaan hakukoneet löytäny Raamatusta moista sielun rauhan antajaa,päin vastoin Helvetin portille kehoittaa menemään. Eikä kellään säily anastetut rahat kuolin vuoteelle. 19,000 tuhannen ihmisen kaupungissa on suunilleen tällä hetkellä moisia lainaajia ehkä 25 kpl kovanaamoja ja satakunta piilossa jotka pelkäävät näitä koviksia,siis yhden Jengin perintä on tässä yksikkönä ei koko laumana. Nm,oletko.sairas kirjoitti kyllä jo aiheesta tarpeeksi mutten malttanut miettiä minkälainen tietokone muisti tällä Sairaalla valehtelialla pitäisi olla kun laskenee myös korot mukaan. Olen tuon rahan tekotavan perustellut ettei Eläkeläine tai työssä käyvä ihminen pysty maksamaan. On se hullua ensin tienataan hakkaamalla ihmiset Sairaalaan ja sitten Oikeuslaitos laittaa rikolliset hoitamaan näitä uhrejaan,,nähty on ja jos minun kohdalle sattuu vaikken olekkaan uhri ,tunnen vain tyypit niin isoon ääneen käsken painua V,,ttuun vaikka tyynyä korjaisi. Niin aloittaja voisi kirjoittaa mitä tarkoitti ja miksi toinen kirjoittaja tunnisti Anonyymin?
- 7prosenttia.köyhille
Tämä ap:n kirjoitushan löytyy, kun katsotte Ilta-Lehden etusivulle, vielä parempi jos osaatteko lukea.
Jalovaara taisi vain yrittää toimia samoin kuin tuolla rapakon takana toimitaan. Ikävä vain, ettei Suomen lainsäädäntö ole sama. Bisnestä toki voidaan tehdä, mutta ei tuolla tavalla.
Kyllähän tuota lukiessa ihmetteli, että eikö Jalovaara todellakaan tuntenut omantunnonpistoksia omasta toiminnastaan.
- Uskokaa.jo
Jalovaara on köyhä, vaatimaton, Herran palvelija.
- Hyvä.näyttelijä
Voi miten vaatimaton Pikku -Myy oli esiintyessään. Vaatetus, puhetyyli ja äänenpainikun oli harjoiteltu sopivaksi. Upposi meihin lampaisiin kuin veitsi kuumaan voihin. TV-7 antoi tälle kiertävälle huijarille mainostilaa.i
- Pitkä-Purkko
Pirkko esiintyy nykyään käräjäoikeudessa. Pääasia että saa mainostilaa.
- Mite.se.näin.kävi
Ei hyvältä näytä.
- sananlasku
Ylpeys käy lankeemuksen edessä.
- Valli.Oltonen
Pirkolle olisi kysyntää, Seinäjoen Helluntaiseurakunnassa.
- Bisnes.on.bisnes
Pirkko ottaa puolet köyhiltä, ja keltä on kiskonut liian vähän, ottaa nelinkertaisesti takaisin.
- Muotoseikka
Huolimaton oli vaan Pirkko, kun jakoi seitsemän prosenttia hädänalaisille, pari prosenttia, olisi ollut oikeus ja kohtuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä702351Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721772Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711450Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2521418- 831252
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3701195- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3411150