Suomalaismetsässä kuvattu video, jossa

komissio-

nainen pissaa koraanin päälle.
Lumisessa metsässä on taustana Slovakian lippu. Nuori nainen esittelee koraania, laskee sen maahan, ja pissaa päälle. Lopuksi sytyttää vielä kirjan lehdet palamaan.
Performanssi on nimeltään sota parasiitteja vastaan ja on nähtävissä Itävaltalaisen Oe24 Österreich-lehden sivuilla.

Video on annettu poliisin tutkittavaksi.

Saammekohan nyt kaikkien muslimien vihat päällemme, niinkun ranskalaiset lehden julkaisemien pilakuvien jälkeen.

65

900

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoskaAllahillaOnSuuri

Kyllä, joidenkin vääräuskoisina on nyt kuoltava vähintään tämän takia.

• raamattuensin

Olikohan asialla imaami tervo, hänellähän on tapana kohdella kaltoin kaikenlaisia satukirjoja.

• mmbmvljhlyuiyioy

Aika hyvä ajankuva: rikoksena tutkitaan sitä jos joku käy kusella eikä sitä, jos ihmisiä tapetaan tai käsketään tappamaan tuon kusellakäynnin takia.
      Taidan kohta käydä kusella itsekin.

• käpyläiskylä

Kauheeta muslimit pissaa jaloille, mutta että vielä kirjan päälle! Voi hirveetä!

• eikaivaan

Kamalaa, lähetämme matti vanhasen menolipulla pyytämään anteeksi kuka sitten vanhasen anteeksipyyntöä haluukaan.

• luomumielipide

Kakka palaa paremmin ja kauemmin . Hihhii!

• Desinfect

Mutta pissa desinfioi.

• Vihan tekoa seuraa vielä enemmän vihaa.

Naureskelu ja vitseily on lopultakin tyhmää, harkinta olisi viisaampaa. ;DDD

• MaailmanMatti kirjoitti:

Vihan tekoa seuraa vielä enemmän vihaa.

Joo, miten olet aikonut hillitä tuota Koraanin lietsomaa vihaa?

• Olen itse harkinnut viisaaksi, että en tarkoituksella loukkaa toista ihmistä, en kiistä toisen ihmisen ihmisarvoa ja kunnioitan hänen vakaumustaan.

Eiköhän tässä ole hyvä alku. Mitäpä sinä ajattelit tehdä? ;DDD

• ajattele.osatessasi
        MaailmanMatti kirjoitti:

Olen itse harkinnut viisaaksi, että en tarkoituksella loukkaa toista ihmistä, en kiistä toisen ihmisen ihmisarvoa ja kunnioitan hänen vakaumustaan.

Miksi sitten kylvät vihaa etkä harkitse ?Jos kunnioittaisit muita suomi24 kirjoittajia , et halveksisi muiden näkökantaa.Valitettavasti teet juuri niin.Tarkoituksella.Onneksi
        rekisteröidyn nimimerkin kirjoittelut saa helposti koottua kasaan ja toteennäyttää
        miten hieno tiimi siellä "asiallisesti " mollaa ihmisiä.

• ajattele.osatessasi kirjoitti:

Miksi sitten kylvät vihaa etkä harkitse ?Jos kunnioittaisit muita suomi24 kirjoittajia , et halveksisi muiden näkökantaa.Valitettavasti teet juuri niin.Tarkoituksella.Onneksi
        rekisteröidyn nimimerkin kirjoittelut saa helposti koottua kasaan ja toteennäyttää
        miten hieno tiimi siellä "asiallisesti " mollaa ihmisiä.

Olen pahoillani, jos olen loukannut sinua.

Kunnioittaminen ei kuitenkaan tarkoita sitä, että minun pitäisi samalla hyväksyä asiattomia mielipiteitä.

En myöskään lähde siitä, että kunnioittamisen varjolla minun pitäisi pokkana niellä loukkauksia, kuten idiootti, homo, hyysäri, suvakki, tyhmä - näin muutaman mainitakseni.

Olen itse harkinnut näin. Mitä sinä olet itse harkinnut tehdä omalta osaltasi?

• asiapuhettako
        MaailmanMatti kirjoitti:

Olen pahoillani, jos olen loukannut sinua.

Kunnioittaminen ei kuitenkaan tarkoita sitä, että minun pitäisi samalla hyväksyä asiattomia mielipiteitä.

En myöskään lähde siitä, että kunnioittamisen varjolla minun pitäisi pokkana niellä loukkauksia, kuten idiootti, homo, hyysäri, suvakki, tyhmä - näin muutaman mainitakseni.

Olen itse harkinnut näin. Mitä sinä olet itse harkinnut tehdä omalta osaltasi?

En ole sinua millään noilla nimikkeillä solvannut. Tarkista oma kirjoitushistoriasi ja opi käyttäytymään ihmisen lailla.Tietenkin se lienee isotöistä johtuen ryhmätyöskentelystänne eikä aina voi muistaa kuka joukkiostanne mitäkin tekstiä palstalle nimimerkkinne alta pusertaa.Se siitä kunnioituksesta puoleltanne.

Olen itse harkinnut viisaaksi, että en tarkoituksella loukkaa toista ihmistä, en kiistä toisen ihmisen ihmisarvoa ja kunnioitan hänen vakaumustaan.

Nuo jalot periaatteesi tuskin auttavat ketään, jos/kun kaveriasi korotetaan Hiabilla.

Olen jo pitempään asiallisesti informoinut ihmisiä islamista ja barbaarisuudesta. Koko länsimainen sivistyshän perustuu sille, ettei barbaarisuutta pidetä samanarvoisena kuin sivistystä.

• töttörström
        tuttumies kirjoitti:

Nuo jalot periaatteesi tuskin auttavat ketään, jos/kun kaveriasi korotetaan Hiabilla.

Olen jo pitempään asiallisesti informoinut ihmisiä islamista ja barbaarisuudesta. Koko länsimainen sivistyshän perustuu sille, ettei barbaarisuutta pidetä samanarvoisena kuin sivistystä.

Masa on aika tyypillinen Suomifantasiassa elävä vanhempi herrasmies, mitä voi olla välillä aika vaikea uskoa, mutta oletetaan nyt näin, että hän ei ole valehtelija, vaan pelkästään hyväuskoinen ja ilmeisen hyväosainenkin. Näiden ihmisten ongelma, tai pikemminkin onni on siinä, että he eivät ole käytännössä kokeneet kohtaamisteoriaa. Teoria on heille käytöntöä tutumpaa. Näitä vastaavia "teoreetikkoja" on länsimaissa paljonkin, mutta kohtaamisteoria alkaa vähitellen hiipiä myös heidänkin arkeensa.

Onhan se hyvä tietää, miten tuollainen ihminen oikeasti ajattelee, että voi paremmin ymmärtää, miksi Suomikin halutaan muuttaa Ruotsin tapaiseksi mokuhelvetiksi, jossa kaikki voi pahoin. Siinä hyvä esimerkki siitä, miten tie helvettiin on katettu hyvillä aikomuksilla. Oikeastaan tuollaisen ihmisen jutut on kuitenkin erittäin ennalta arvattavia ja mielikuvituksettomia, koska nämä ihmiset elävät omasta mielestään lähes täydellisessä paratiisissa, joka pitää täyttää kaiken maailman vierailla, jopa varhaiskeskiaikaisilla uskonnoilla ja kaikella "epäsuomalaiselle", jotta se olisi vieläkin enemmän paratiisi.

Jokainen, joka vähänkin tajuaa tätä touhua tietää, että kyse on rahasta ja bisneksestä, ei mistään humanismista. Mitä humanismia se on, että maahan tulee 30 000 nuorta miestä, jotka ensiksi valittaa ruuasta ja vähän kaikesta muustakin. Näähän auttais jo pirujakin, jos ne vaan pyytäs vähän jeesiä.

Ruotsista tai mistään muustakaan maasta masa ei halua puhua, koska silloin hän joutuisi myöntämään, että islamisaatio on todellinen, eikä mikään "natsien houre". Masa haluaa keskustella vain Suomesta.

Ehkä nämä ihmiset kuitenkin uskovat, että Suomi voi välttää Ruotsin kohtalon. Eivät he voi olla niin tyhmiä ja sokeita, että eivät muka yhtään tajuaisia, mitä siitä seuraa kun barbaarit alkaa ottaa vallan. Eihän enää vuonna 2017 voi olla mitään barbaareja missään, natseja kyllä sitten niidenkin edestä.

Masa selvästikin nauttii siitä, että tekee muista ihmisistä itselleen vihollisia. Näinhän ne fanaatikot aina toimii, ne tekee väkisinkin muista ihmisistä itselleen vihollisia. Ei se itse taida edes oikein tajuta sitä. Pitää vaan ymmärtää.

• mmjtttyttrtr
        töttörström kirjoitti:

Masa on aika tyypillinen Suomifantasiassa elävä vanhempi herrasmies, mitä voi olla välillä aika vaikea uskoa, mutta oletetaan nyt näin, että hän ei ole valehtelija, vaan pelkästään hyväuskoinen ja ilmeisen hyväosainenkin. Näiden ihmisten ongelma, tai pikemminkin onni on siinä, että he eivät ole käytännössä kokeneet kohtaamisteoriaa. Teoria on heille käytöntöä tutumpaa. Näitä vastaavia "teoreetikkoja" on länsimaissa paljonkin, mutta kohtaamisteoria alkaa vähitellen hiipiä myös heidänkin arkeensa.

Onhan se hyvä tietää, miten tuollainen ihminen oikeasti ajattelee, että voi paremmin ymmärtää, miksi Suomikin halutaan muuttaa Ruotsin tapaiseksi mokuhelvetiksi, jossa kaikki voi pahoin. Siinä hyvä esimerkki siitä, miten tie helvettiin on katettu hyvillä aikomuksilla. Oikeastaan tuollaisen ihmisen jutut on kuitenkin erittäin ennalta arvattavia ja mielikuvituksettomia, koska nämä ihmiset elävät omasta mielestään lähes täydellisessä paratiisissa, joka pitää täyttää kaiken maailman vierailla, jopa varhaiskeskiaikaisilla uskonnoilla ja kaikella "epäsuomalaiselle", jotta se olisi vieläkin enemmän paratiisi.

Jokainen, joka vähänkin tajuaa tätä touhua tietää, että kyse on rahasta ja bisneksestä, ei mistään humanismista. Mitä humanismia se on, että maahan tulee 30 000 nuorta miestä, jotka ensiksi valittaa ruuasta ja vähän kaikesta muustakin. Näähän auttais jo pirujakin, jos ne vaan pyytäs vähän jeesiä.

Ruotsista tai mistään muustakaan maasta masa ei halua puhua, koska silloin hän joutuisi myöntämään, että islamisaatio on todellinen, eikä mikään "natsien houre". Masa haluaa keskustella vain Suomesta.

Ehkä nämä ihmiset kuitenkin uskovat, että Suomi voi välttää Ruotsin kohtalon. Eivät he voi olla niin tyhmiä ja sokeita, että eivät muka yhtään tajuaisia, mitä siitä seuraa kun barbaarit alkaa ottaa vallan. Eihän enää vuonna 2017 voi olla mitään barbaareja missään, natseja kyllä sitten niidenkin edestä.

Masa selvästikin nauttii siitä, että tekee muista ihmisistä itselleen vihollisia. Näinhän ne fanaatikot aina toimii, ne tekee väkisinkin muista ihmisistä itselleen vihollisia. Ei se itse taida edes oikein tajuta sitä. Pitää vaan ymmärtää.

Kyseessä on bisnes ja paritus. Raha kun vain liikkuu oikeaan suuntaan niin isokenkäisiä ei kiinnosta mikään muu. Suomalaisia heteromiehiä vihaavia taas ei haittaa, että tulee 30 000 uutta ulkomaalaista miestä parisuhdemarkkinoille.

En keksi mitään muuta, kuin nuo kaksi syytä.

• töttörström
        mmjtttyttrtr kirjoitti:

Kyseessä on bisnes ja paritus. Raha kun vain liikkuu oikeaan suuntaan niin isokenkäisiä ei kiinnosta mikään muu. Suomalaisia heteromiehiä vihaavia taas ei haittaa, että tulee 30 000 uutta ulkomaalaista miestä parisuhdemarkkinoille.

En keksi mitään muuta, kuin nuo kaksi syytä.

On tietenkin vielä nämä ideologiset höppänät, jotka elää ihan omassa virtuaalimaailmassaan.

Onhan se tietenkin tavallaan ihan kiva, että maailma muuttuu, mutta mielellään ihmiset sais jo olla arvoiltaan ja moraaliltaan aika lähellä toisiaan. Liian erilaisten juttujen törmäykset yleensä vaan aiheuttaa sekasortoa. Liika on liikaa maahanmuutossakin.

En tiedä sitten onko tää vaan joku pirun viimeinen ja ovelin veto maailman tuhoamiseksi. Onhan se selvä, että sillä on viimenen ässä hihassaan ja ihmisten pitäs olla varuillaan. Pahin virhe on nimenomaan olla olematta varuillaan, silloin kun ajat on tällaset. Tästä on kyllä paha pistää enää pahemmaksi tätä sekoilua. Niin absurdia pelleilyä tää alkaa jo olla.

Itse olen lakannut lähes kokonaan viihteen katsomisen ja katson mielummin tätä sekoilua, joka käy kyllä jo viihteestäkin. Naurulla on tiettyjä parantavia vaikutuksiakin. Onneksi meillä suomalaisilla on aika hyvä huumorintaju, koska se on viimeinen ase siinä vaiheessa kun koko maailma on muuten tullut hulluksi!

• MaailmanMatti
        asiapuhettako kirjoitti:

En ole sinua millään noilla nimikkeillä solvannut. Tarkista oma kirjoitushistoriasi ja opi käyttäytymään ihmisen lailla.Tietenkin se lienee isotöistä johtuen ryhmätyöskentelystänne eikä aina voi muistaa kuka joukkiostanne mitäkin tekstiä palstalle nimimerkkinne alta pusertaa.Se siitä kunnioituksesta puoleltanne.

Uskohan minä sinua, kiitos tästä.

Olisihan se kaunista, että joku muukin puuttuisi tällä palstalla harjoitettuun älyttömään huuteluun. Ehkä muilla ei vaan ole samaa uskallusta kuin minulla on. ;DDD

• tuttumies kirjoitti:

"Olen jo pitempään asiallisesti informoinut ihmisiä islamista ja barbaarisuudesta."

Ehkö sinun kuitenkin pitäisi lukaista Koraanista sen alku, avauksen suura.
        Se määrittelee Jumalan armahtavaksi, lahjoa antavaksi ja laupiaaksi. Ei se nyt niin pahalta kuulosta kristilliseenkään korvaan. ;DDD

• töttörström
        MaailmanMatti kirjoitti:

"Olen jo pitempään asiallisesti informoinut ihmisiä islamista ja barbaarisuudesta."

Se määrittelee Jumalan armahtavaksi, lahjoa antavaksi ja laupiaaksi. Ei se nyt niin pahalta kuulosta kristilliseenkään korvaan. ;DDD

Mikä sua tänään vaivaa masa hyvä, ootko tullu uskoon?

Katos kun mitä vaan kivaa ja kaunista voi sanoa ja kirjoittaa, mutta hedelmistään puu kuitenkin tunnetaan.

Miksei Jeesuksen sanoma kelvannut Mohammedille?

Rakasta lähimmäistä niin kuin...plaaplaaplaa....rakasta vihamiestäsi...plaaplaa....

Lässyä!

Vai onko?

Mutta sun mielipidehän oli, että uskonnot on huuhaata, vai ootko vaihtanu mielipidettä tässä parin viikon aikana?

• "...ootko tullu uskoon?"

Uskoton voi tietää enemmän uskosta kuin uskova. Rautaista yleistietoa tämä vaan on. ;DDDD

Jeesus on muuten yksi Islamin tunnustamista varhaisemmista profeetoista.

Opi, opiskele ja niin tiedät sinäkin. ;DDD

• suvakkionkiero
        MaailmanMatti kirjoitti:

Vihan tekoa seuraa vielä enemmän vihaa.

On se kyllä kummallista että kun matujen kirjaa kaltoinkohdellaan niin hirveä älämölö mokoman takia, raamatun runtelusta ei kukaan juuri piittaa! Kyllä on kaksinaamaista perseilyä, oikein itsensä ylennystä urakalla. Oksettavaa!

• suvakkionkiero kirjoitti:

On se kyllä kummallista että kun matujen kirjaa kaltoinkohdellaan niin hirveä älämölö mokoman takia, raamatun runtelusta ei kukaan juuri piittaa! Kyllä on kaksinaamaista perseilyä, oikein itsensä ylennystä urakalla. Oksettavaa!

"...raamatun runtelusta ei kukaan juuri piittaa!"

Kerro nyt ensin, kuka sitä raamattua runtelee ja missä?

• töttörström
        MaailmanMatti kirjoitti:

"...ootko tullu uskoon?"

Uskoton voi tietää enemmän uskosta kuin uskova. Rautaista yleistietoa tämä vaan on. ;DDDD

Jeesus on muuten yksi Islamin tunnustamista varhaisemmista profeetoista.

Opi, opiskele ja niin tiedät sinäkin. ;DDD

On sulla kova usko johonkin, et sinä niin uskoton ole kuin luulet olevasi.

Kaikkea kaunista ja kivaa voi höpöttää edelleenkin "edellisistä profeetoista"

Mäkin voin olla vaikka nykyinen profeetta ja tiedän niitä "edellisiä" paremmin. Jos niin vaan sanon. Sanani lienee ihan yhtä pätevä kuin Mohammedinkin? Vai väitätkö muuta?

Huuhaatahan tää kaikki kuitenkin on, vai mitä?

Hedelmistään se puu edelleenkin tunnetaan!

Mohammedin väittään muuten sanoneen "Älkää tehkö niin kuin minä teen, tehkää mitä minä sanon!"

Tais olla jonkin sortin humoristikin.

Mitä se sitten teki, jos ei muut saanu kerran tehdä sitä samaa?

Ei tainnu tehdä ihan fiksuja juttuja, jos tolleen menee sanomaan.

HALOOO!

• töttörström kirjoitti:

On sulla kova usko johonkin, et sinä niin uskoton ole kuin luulet olevasi.

Kaikkea kaunista ja kivaa voi höpöttää edelleenkin "edellisistä profeetoista"

Mäkin voin olla vaikka nykyinen profeetta ja tiedän niitä "edellisiä" paremmin. Jos niin vaan sanon. Sanani lienee ihan yhtä pätevä kuin Mohammedinkin? Vai väitätkö muuta?

Huuhaatahan tää kaikki kuitenkin on, vai mitä?

Hedelmistään se puu edelleenkin tunnetaan!

Mohammedin väittään muuten sanoneen "Älkää tehkö niin kuin minä teen, tehkää mitä minä sanon!"

Tais olla jonkin sortin humoristikin.

Mitä se sitten teki, jos ei muut saanu kerran tehdä sitä samaa?

Ei tainnu tehdä ihan fiksuja juttuja, jos tolleen menee sanomaan.

HALOOO!

"Mäkin voin olla vaikka nykyinen profeetta ja tiedän niitä "edellisiä" paremmin."

Jos tarkemmin ajattelet, huomaat, että henkilön oma ilmoitus ei riitä siihen, että henkilö tunnustettaisiin profeetaksi. Se on aina ympäristö, joka tällaisen määrittelyn voi tehdä. ;DDD

• töttörström
        MaailmanMatti kirjoitti:

"Mäkin voin olla vaikka nykyinen profeetta ja tiedän niitä "edellisiä" paremmin."

Jos tarkemmin ajattelet, huomaat, että henkilön oma ilmoitus ei riitä siihen, että henkilö tunnustettaisiin profeetaksi. Se on aina ympäristö, joka tällaisen määrittelyn voi tehdä. ;DDD

Ja jos muuten sinäkin ajattelet tarkemmin, niin huomaat, että Jeesus ei julistanut olevansa mikään profeetta. Mohammed tuskin tiesi juuri mitään Jeesuksesta, minkä jo sekin todistaa, että Jeesus ei koskaan väittänyt olevansa mikään profeetta, vaan jotain ihan muuta. Eikä nämä imaamitkaan tunnu tietävän yhtään mitään "edellisestä profeetta" Jeesuksesta, kunhan käyttävät Jeesusta keppihevosenaan. Ei se ainakaan missään käytännössä näy, jos joku imaami olisikin Jeesukseen tutustunut. Niille Jeesus on täysin merkityksetön henkilö, joka on vaan liitetty Islamiin, koska siitä on ollut juuri se hyöty, että voivat käyttää sitä korottaakseen omaa uskontoaan kristinuskon yläpuolelle. Ovela uskonnolllis polittinen veto! Ehkä sillä oli alunperin myös tarkoitus houkutella kristittyjä muslimeiksi, mutta ei tainnut onnistua, koska kristityille Jeesus ei ole mikään pelkkä profeetta. Vielä tänäkin päivänä kristityt sanoo muslimeille, että Jeesus ei ole mikään profeetta,

Ja jos lähdetään sille linjalle, että ihmisten pitää palvoa ja ylistää sua, että sanoillasi olisi painoarvoa, niin hyvä esimerkki siitä löytyy tuosta ihan lähihistoriasta. Hitleriä suorastaan palvottiin ja naiset jopa teki itsemurhia sen vuoksi. Ihmisten ihailu ja palvonta ei ole vielä mikään merkki yhtään mistään suuruudesta. Ehkä pikemminkin ihan päinvastoin. Jeesuskin mestattiin, joten siinä hyvä esimerkki siitä, mitä ihmiset tekee niille, jotka on oikeesti suuria.

Kannattais ehkä tutustua hengellisyyteen ja henkisyyteen. Ne ei ole ihan sama asiaa kuin yleistieto uskonnoista.

Sullehan nekin taitaa olla vaan huuhaata. Kuten haluat!

Mohammedin sana minun sanaani vastaan, lähtisin mielelläni siihen leikkiin, mutta valitettavasti olen vaan 1400 vuotta myöhässä ja se luultavasti katkaisisi minulta vaan kaulan. ;)

• töttörström kirjoitti:

Ja jos muuten sinäkin ajattelet tarkemmin, niin huomaat, että Jeesus ei julistanut olevansa mikään profeetta. Mohammed tuskin tiesi juuri mitään Jeesuksesta, minkä jo sekin todistaa, että Jeesus ei koskaan väittänyt olevansa mikään profeetta, vaan jotain ihan muuta. Eikä nämä imaamitkaan tunnu tietävän yhtään mitään "edellisestä profeetta" Jeesuksesta, kunhan käyttävät Jeesusta keppihevosenaan. Ei se ainakaan missään käytännössä näy, jos joku imaami olisikin Jeesukseen tutustunut. Niille Jeesus on täysin merkityksetön henkilö, joka on vaan liitetty Islamiin, koska siitä on ollut juuri se hyöty, että voivat käyttää sitä korottaakseen omaa uskontoaan kristinuskon yläpuolelle. Ovela uskonnolllis polittinen veto! Ehkä sillä oli alunperin myös tarkoitus houkutella kristittyjä muslimeiksi, mutta ei tainnut onnistua, koska kristityille Jeesus ei ole mikään pelkkä profeetta. Vielä tänäkin päivänä kristityt sanoo muslimeille, että Jeesus ei ole mikään profeetta,

Ja jos lähdetään sille linjalle, että ihmisten pitää palvoa ja ylistää sua, että sanoillasi olisi painoarvoa, niin hyvä esimerkki siitä löytyy tuosta ihan lähihistoriasta. Hitleriä suorastaan palvottiin ja naiset jopa teki itsemurhia sen vuoksi. Ihmisten ihailu ja palvonta ei ole vielä mikään merkki yhtään mistään suuruudesta. Ehkä pikemminkin ihan päinvastoin. Jeesuskin mestattiin, joten siinä hyvä esimerkki siitä, mitä ihmiset tekee niille, jotka on oikeesti suuria.

Kannattais ehkä tutustua hengellisyyteen ja henkisyyteen. Ne ei ole ihan sama asiaa kuin yleistieto uskonnoista.

Sullehan nekin taitaa olla vaan huuhaata. Kuten haluat!

Mohammedin sana minun sanaani vastaan, lähtisin mielelläni siihen leikkiin, mutta valitettavasti olen vaan 1400 vuotta myöhässä ja se luultavasti katkaisisi minulta vaan kaulan. ;)

"Mohammed tuskin tiesi juuri mitään Jeesuksesta..."

Islam pohjaa vahvasti juutalaisuuteen ja osittain myös sen aikaiseen kristinuskoon. Islam, kuten juutalaisuuskin on monoteistinen uskonto.

Koraanin tarina on hyvin yhtenäinen Raamatun tarinan kanssa. On Aatami ja Eeva, on sama luomiskertomus. On kansa, joka polveutuu Abrahamista. On lakitekstiä, jossa avioliitto- ja perintösäädökset ovat yhteneviä juutalaisuuden kanssa. On profeetat ja on Jeesus.

Kyllä Muhammed tiesi. ;DDD

• töttörström
        MaailmanMatti kirjoitti:

Islam pohjaa vahvasti juutalaisuuteen ja osittain myös sen aikaiseen kristinuskoon. Islam, kuten juutalaisuuskin on monoteistinen uskonto.

Koraanin tarina on hyvin yhtenäinen Raamatun tarinan kanssa. On Aatami ja Eeva, on sama luomiskertomus. On kansa, joka polveutuu Abrahamista. On lakitekstiä, jossa avioliitto- ja perintösäädökset ovat yhteneviä juutalaisuuden kanssa. On profeetat ja on Jeesus.

Kyllä Muhammed tiesi. ;DDD

Siis mitä siellä on Jeesuksesta?

Nuo ovat VT:n juttuja, eivät UT:n juttuja. Juutalaisuutta, ei kristinuskoa.

Tietenkin ne kopio kaikenlaista vanhaa, kun uutta juttua ei enää voitu oikein keksiä. Kaikenlaista voi yhdistää ja sekoittaa ja tehdä oman versionsa vanhoista jutuista, mikäs sen helpompaa!

Islam on tavallaan taantuminen siihen VT:n meininkiin. Ja miksi joku "Rakkauden Jumala" antas ilmotuksia, jotka sotii edellisen ilmotuksen kanssa ja sais ihmiset vaan tappamaan toisiaan? Sellanen Jumalahan olis täydellinen hirviö ja vaikuttais olevan oikeesti saatana.

Jeesus puhui rakastavasta Jumalasta, eikä mistään vihaavasta Jumalasta. Nää on just niitä juttuja, jotka kristityt aina mainitsee kun tulee keskutelua aiheesta. Jeesus solmi uuden liiton ne sanoo.

Jeesuksen sanomaa ei vaan oikeen voi enää ylittää, sitä rakkauden kaksoissääntöä Imaamit menee aina hiljaiseksi, kun heille sanotaan, että Jeesus käski rakastmaan vihamiestäkin.

Paratiisissa neitsyitä??? Varmaankin seksihullujen paratiisissa, jep! Onhan se toki mukavaa touhua, en mä sitä vastaan väitä! ;)

Mitäs Jeesus opetti?

25. Keskuudessamme oli seitsemän veljestä. Ensimmäinen otti vaimon ja kuoli; ja koska hänellä ei ollut jälkeläistä, jätti hän vaimonsa veljelleen.
        26. Niin myös toinen ja kolmas, ja samoin kaikki seitsemän.
        27. Viimeiseksi kaikista kuoli vaimo.
        28. Kenen vaimo noista seitsemästä hän siis ylösnousemuksessa on oleva? Sillä kaikkien vaimona hän on ollut."
        29. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
        30. Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa.

Kerro ne vaan kohdat sieltä Koraanista, jotka kertoo Jeesuksesta, niin päästään asiaan!

• suvakkiONvitsi
        MaailmanMatti kirjoitti:

"...raamatun runtelusta ei kukaan juuri piittaa!"

Kerro nyt ensin, kuka sitä raamattua runtelee ja missä?

Älä tyhmä trolli tekeydy vielä tyhmemmäksi kuin olet, oksettavaa sievistelyä ja saivartelua, kuten todettu jo aiemmin.

• kansankynttilät
        MaailmanMatti kirjoitti:

Nyt on työvuorossa naispuolinen masa, äidinkielen opena hyvin helppoa havaita. Paljonkohan masatrollit saavat palkkaa!

• Miettivämasa
        kansankynttilät kirjoitti:

Nyt on työvuorossa naispuolinen masa, äidinkielen opena hyvin helppoa havaita. Paljonkohan masatrollit saavat palkkaa!

Mietin samaa aiemmin päivällä. Jos he ovat näitä uusia nettipoliiseja, niin onkohan 3000 euroa lähellä oikeaa?

• töttörström
        töttörström kirjoitti:

Siis mitä siellä on Jeesuksesta?

Nuo ovat VT:n juttuja, eivät UT:n juttuja. Juutalaisuutta, ei kristinuskoa.

Tietenkin ne kopio kaikenlaista vanhaa, kun uutta juttua ei enää voitu oikein keksiä. Kaikenlaista voi yhdistää ja sekoittaa ja tehdä oman versionsa vanhoista jutuista, mikäs sen helpompaa!

Islam on tavallaan taantuminen siihen VT:n meininkiin. Ja miksi joku "Rakkauden Jumala" antas ilmotuksia, jotka sotii edellisen ilmotuksen kanssa ja sais ihmiset vaan tappamaan toisiaan? Sellanen Jumalahan olis täydellinen hirviö ja vaikuttais olevan oikeesti saatana.

Jeesus puhui rakastavasta Jumalasta, eikä mistään vihaavasta Jumalasta. Nää on just niitä juttuja, jotka kristityt aina mainitsee kun tulee keskutelua aiheesta. Jeesus solmi uuden liiton ne sanoo.

Jeesuksen sanomaa ei vaan oikeen voi enää ylittää, sitä rakkauden kaksoissääntöä Imaamit menee aina hiljaiseksi, kun heille sanotaan, että Jeesus käski rakastmaan vihamiestäkin.

Paratiisissa neitsyitä??? Varmaankin seksihullujen paratiisissa, jep! Onhan se toki mukavaa touhua, en mä sitä vastaan väitä! ;)

Mitäs Jeesus opetti?

25. Keskuudessamme oli seitsemän veljestä. Ensimmäinen otti vaimon ja kuoli; ja koska hänellä ei ollut jälkeläistä, jätti hän vaimonsa veljelleen.
        26. Niin myös toinen ja kolmas, ja samoin kaikki seitsemän.
        27. Viimeiseksi kaikista kuoli vaimo.
        28. Kenen vaimo noista seitsemästä hän siis ylösnousemuksessa on oleva? Sillä kaikkien vaimona hän on ollut."
        29. Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa.
        30. Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa.

Kerro ne vaan kohdat sieltä Koraanista, jotka kertoo Jeesuksesta, niin päästään asiaan!

Masa hei, koska halusin olla ystävällinen ja olen aina ollut näistäkin jutuista kiinnostunut, niin päätin tehdä vähän hommia puolestasi ja etsin niitä Koraanin juttuja Jessestä ihan ite.

Ja mitä löysinkiään?

Ei juuri yhtään mitään Jeesuksen elämästä, eikä varsinkaan opetuksista. Joku epämääränen maininta ihmeteoista ja sekavia juttuja Mariasta. Jeesus sanoo "Palvokaa Jumalaa!" tyylistä liirumlaarumia. Mainitaan evankeliumi, mutta ei mitään siitä mitä se sisältää. Tietenkin kumotaan kolminaisuus, on vain yksi Jumala. Okei, se ei ole oleellista, mitä väliä sillä on miten Jumala nähdään, yhtenä tai monena, sama Jumala. Täysin epäoleellista juttua, käytännön kannalta turhaa teoriaa. Sitä samaa höpinää mikä jo tiedettiinkin, kuka vaan Jeesuksesta vähänkin jotain legendaa kuullut olis voinu keksiä samanlaista, hölinää mikä ei kuitenkaan tarkoita yhtään mitään, eikä sisällä mitään hengellistä, paitsi liirumlaarumia. Jeesusta ei ristiinnaulittu, vaan se meni vaan Jumalan luo, joo. No, mitä väliä, koska ne opetuksethan on se keskeisin juttu, enkä löytänyt mitään mainintaa niiden sisällöstä. Tietenkin jos muslimit tietäis, mitä Jesse opetti, niin vois tulla erinäisiä kysymyksiä. Eikä hengelliset asiat ole mitään aivan yksinkertaisia asioita, kuten teologinen tiedekuntakin voi varmaan vahvistaa.

Mainintoja siitä, että kristityt on harhassa jutuissaan. Munkit on persiistä ja Jesse ei ollut Jumala, eikä edes Jumalan poika. Tämäkin on aika sekavasti esitetty. Ihmeen alkeellista uskonnollista tekstiä, ilmeisesti alkeellisille tarkoitettuakin. Tuossa mennään 5000 vuotta taaksepäin, ainakin, jos ei 10 000 vuotta! Egyptissäkin on siistämpää juttua!

Siis Raamattukin on ton tekstin rinnalla jo ensyklopedia!

Lue ite saatko noista jutuista mitään tolkkua. Ihme taikajim-juttua, ilman mitään hengellistä sisältöä.

http://www.islamopas.com/bok/jeesus/luku9.htm

Täytyy kai tutkia lisää, jos tossa oli vaan osa, mutta kyllä se siltä näyttää, kuten olen käsittänytkin, että eivät nämä tiedä yhtään mitään UT:n jutuista, eikä Jeesuksen opetuksista. Kristinuskon hengellinen puoli on täysin vierasta Koraanille. Ihmekös, koska muutenhan muslimit vois ollakin kristittyjä.

• töttörström kirjoitti:

Masa hei, koska halusin olla ystävällinen ja olen aina ollut näistäkin jutuista kiinnostunut, niin päätin tehdä vähän hommia puolestasi ja etsin niitä Koraanin juttuja Jessestä ihan ite.

Ja mitä löysinkiään?

Ei juuri yhtään mitään Jeesuksen elämästä, eikä varsinkaan opetuksista. Joku epämääränen maininta ihmeteoista ja sekavia juttuja Mariasta. Jeesus sanoo "Palvokaa Jumalaa!" tyylistä liirumlaarumia. Mainitaan evankeliumi, mutta ei mitään siitä mitä se sisältää. Tietenkin kumotaan kolminaisuus, on vain yksi Jumala. Okei, se ei ole oleellista, mitä väliä sillä on miten Jumala nähdään, yhtenä tai monena, sama Jumala. Täysin epäoleellista juttua, käytännön kannalta turhaa teoriaa. Sitä samaa höpinää mikä jo tiedettiinkin, kuka vaan Jeesuksesta vähänkin jotain legendaa kuullut olis voinu keksiä samanlaista, hölinää mikä ei kuitenkaan tarkoita yhtään mitään, eikä sisällä mitään hengellistä, paitsi liirumlaarumia. Jeesusta ei ristiinnaulittu, vaan se meni vaan Jumalan luo, joo. No, mitä väliä, koska ne opetuksethan on se keskeisin juttu, enkä löytänyt mitään mainintaa niiden sisällöstä. Tietenkin jos muslimit tietäis, mitä Jesse opetti, niin vois tulla erinäisiä kysymyksiä. Eikä hengelliset asiat ole mitään aivan yksinkertaisia asioita, kuten teologinen tiedekuntakin voi varmaan vahvistaa.

Mainintoja siitä, että kristityt on harhassa jutuissaan. Munkit on persiistä ja Jesse ei ollut Jumala, eikä edes Jumalan poika. Tämäkin on aika sekavasti esitetty. Ihmeen alkeellista uskonnollista tekstiä, ilmeisesti alkeellisille tarkoitettuakin. Tuossa mennään 5000 vuotta taaksepäin, ainakin, jos ei 10 000 vuotta! Egyptissäkin on siistämpää juttua!

Lue ite saatko noista jutuista mitään tolkkua. Ihme taikajim-juttua, ilman mitään hengellistä sisältöä.

Täytyy kai tutkia lisää, jos tossa oli vaan osa, mutta kyllä se siltä näyttää, kuten olen käsittänytkin, että eivät nämä tiedä yhtään mitään UT:n jutuista, eikä Jeesuksen opetuksista. Kristinuskon hengellinen puoli on täysin vierasta Koraanille. Ihmekös, koska muutenhan muslimit vois ollakin kristittyjä.

Kun tämä ei ole uskontopalsta, niin ihan vaan lyhyesti:
        Jeesus on aika outo hahmo muslimien profeettana, koska hänen opetuksiaan ei seurata. Mikä profeetta se sellainen on?
        Islamin kannalta erittäin olennainen Jeesuksen kehoitus: Rakastakaa vihollisianne.
        Luukas 6:27

Eipä sillä, etteikö tuossa olisi haastetta meille kristityillekin.

• töttörström
        tuttumies kirjoitti:

Jeesus on aika outo hahmo muslimien profeettana, koska hänen opetuksiaan ei seurata. Mikä profeetta se sellainen on?
        Islamin kannalta erittäin olennainen Jeesuksen kehoitus: Rakastakaa vihollisianne.

Se logiikka katos meneekin siinä, että se on vaan "edellinen" profeetta ja seuraava sitten kumoaa sen jutut, eli tässä tapauksessa ilmeisesti sen "Rakasta lähimmäistäsi, niin kuin itseäsi..." ja myöskin sen "Rakasta vihamiestäsikin".

Kätevää, eikö vaan?

Tällä logiikalla kaikki muuttuu ja voi jopa muuttua pahempaankin suuntaan, mutta niin kai se vaan on, että kaikki toistuu vaan uudelleen ja uudelleen, ihminen ei opi mitään!

Tämä ei ole uskontopalsta, mutta nykyisessä maahanmuuttotilanteessa kaikkein oleellisin pointti taitaa kuitenkin löytyä uskonnoistamme, sekä omastamme, että näiden tulijoidenkin. Tilannehan on vaan tavallaan samaa jatkumoa, joka on ollut voimassa jo 1400 vuotta.

En tiedä sitten miten tuo Jeesuksen sanoma on vaikuttanut länsimaiseen sivistykseen, tasa-arvoon ja muuhun sellaiseen. Pitää kuitenkin muistaa, että teknologinen kehityskin alkoi länsimaista, ei suinkaan idästä, jossa ei kristinuskoa ollut. Kirjapainotaito lisäsi tietoa, ja kai oli se ensimmäinen keksintö, joka mahdollisti koko nykyisen kehityksen ja sehän keksittiin täällä Euroopassa.

Eikä kristitytkään ole tuota sääntöä aina kovinkaan hyvin noudattaneet, mutta kai se meillä jossain takaraivossa vaan aina jotenkin kummittelee. Ehkä meidät on siihenkin jo lapsina aivopesty, eikä se varmaan ole hassumpi aivopesu ollenkaan. Nykyään aivopesu taitaa jo olla enemmänkin ideologista, kuin uskonnollista ja saas nähdä mihin se johtaa?

Jeesus ei tosin oikein digannut juutalaisuutta tai ainakaan sen virallista puolta fariseuksineen, saddukeuksineen yms. Tais olla sitä mieltä, että ovat "perkeleen lapsia", Mitähän se sanois näistä nykyisistä papeista ja piispoista? Saiskos yhtään paremman arvosanan?

Ehkä sellanen 666

;)

• töttörström
        töttörström kirjoitti:

Ja mitä löysinkiään?

Vastaan vielä vähän itselleni ja muillekin, jos joitain kiinnostaa.

Tutkin hieman wikipediaa, mikä olis ollu ehkä järkevämpää, kuin islam-sivusto ja seuraavat jutut tuli esiin.

Muslimit pitävät evankeliumeita väärennöksinä, eli eivät niitä siis lue. Tämä on mielenkiintoista. Niillä on oma kirjallisuutensa Jeesuksesta, jotka poikkeavat selvästi evankeliumeista. Jeesus sai "oman evankeliumin" Jumalalta jonkinlaisena opuksena. Islamin kirjallisuuden mukaan Jeesus herätti kuolleita miten huvitti ja nämä saivat jopa lapsia, kunnes Jeesus käski heidät takaisin kuolleiden pariin. Siis tällaisia juttuja ihmejuttuja, jotka poikkee ihan täysin kristittyjen jutuista. Kirjattu Islamiin joskus 700-1000 vuotta Jeesuksen jälkeen. Jeesuksen opetuksistakin on kirjallisuutta ja nekin poikkeavat osin, vaikka samaakin ovat, mutta nämä ovat Koraanin ulkopuolista juttua.

Mohammedin sanotaan olleen luku- ja kirjoitustaidoton. Ilmeisen oppimaton siis ja tämä oli vaan hienoa, koska silloin ilmoitus on "puhdas" kun sitä ei ole ulkopuoliset vaikutteet päässeet pilaamaan. Jotkut väittää taas, että hän jo lapsena luki kaikkea ja oppi kristinuskostakin. Koraanissa hän itse sanoo Enkelille, ettei osaa lukea, kun enkeli käskee häntä lukemaan kolmeen kertaan.

Juttua riittäs pidemmällekin, mutta olkoot kun ei ole varsinainen palstakaan.

Tämä myös siltä varalta, jos masa alkaa kommentoimaan noita aiempia juttuja. ;)

• tuttumies kirjoitti:

Tuota noin. Nyt kyllä pukkaa aika heikkotasoista lärvistelyä sekä kristinuskon että islamin keskeisestä sisällöstä.

En viitsi osallistua moiseen. ;DDDD

• töttörström
        MaailmanMatti kirjoitti:

Tuota noin. Nyt kyllä pukkaa aika heikkotasoista lärvistelyä sekä kristinuskon että islamin keskeisestä sisällöstä.

En viitsi osallistua moiseen. ;DDDD

Ei sinällään yllätä. Sun mielestähän ne molemmat on huuhaata, joten olisitkin aika taukki, jos alkasit vakavasti keskustella siitä mikä huuhaa on parempaa huuhaata tai mikä huuhaa on huuhaampaa. Kyllä niissäkin joitain vivahde-erojakin voi silti olla.

Jeesus muuten teki mm. sellaisia asioita Islamin mukaan, kuten potkas kerran pääkalloa ja käski sen Jumalan luvalla alkaa puhumaan ja sehän sitten puhuikin ja kertoi olleensa oikein kuningas. Jonkun miehen kasvot taas muuttuivat Jeesuksen kasvoiksi ja tämä sitten ristiinnaulittiin Jeesuksena.

Että oikein tämmöstä ne tietää Jeesuksesta. Paljon ollaan menetetty, kun ollaan vaan luettu tylsiä evankeliumeitamme. Ihmeistä me halutaan lukea, eikä mistään viisauksista!

Aika taitava kaveri profeetaksi kyllä tämä "Jesse". No, osaahan ne Intiassakin ihan samat temput vielä nykyäänkin.

Huuhaastahan ei tietenkään voi oikein väitellä. Harmi. Olis ollu niin kiva sun kanssa siitäkin vähän lisää väitellä. Alotit ihan hyvin, harmi, että argumentit loppu nopeesti kesken. Lue ite vaikka wikipediasta, niin jatketaan siitä sitten vaikka uskonnot palstalla.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesus_islaminuskossa

Sullahan on teologin pätevyys ja varsinkin viisaus???

;)

• töttörström kirjoitti:

Ei sinällään yllätä. Sun mielestähän ne molemmat on huuhaata, joten olisitkin aika taukki, jos alkasit vakavasti keskustella siitä mikä huuhaa on parempaa huuhaata tai mikä huuhaa on huuhaampaa. Kyllä niissäkin joitain vivahde-erojakin voi silti olla.

Jeesus muuten teki mm. sellaisia asioita Islamin mukaan, kuten potkas kerran pääkalloa ja käski sen Jumalan luvalla alkaa puhumaan ja sehän sitten puhuikin ja kertoi olleensa oikein kuningas. Jonkun miehen kasvot taas muuttuivat Jeesuksen kasvoiksi ja tämä sitten ristiinnaulittiin Jeesuksena.

Että oikein tämmöstä ne tietää Jeesuksesta. Paljon ollaan menetetty, kun ollaan vaan luettu tylsiä evankeliumeitamme. Ihmeistä me halutaan lukea, eikä mistään viisauksista!

Aika taitava kaveri profeetaksi kyllä tämä "Jesse". No, osaahan ne Intiassakin ihan samat temput vielä nykyäänkin.

Huuhaastahan ei tietenkään voi oikein väitellä. Harmi. Olis ollu niin kiva sun kanssa siitäkin vähän lisää väitellä. Alotit ihan hyvin, harmi, että argumentit loppu nopeesti kesken. Lue ite vaikka wikipediasta, niin jatketaan siitä sitten vaikka uskonnot palstalla.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Jeesus_islaminuskossa

Sullahan on teologin pätevyys ja varsinkin viisaus???

;)

Kun luin kirjoitukseni, olen asiasta täysin varma: En viitsi osallistua moiseen lärvimiseen. ;DDDD

• töttörström
        MaailmanMatti kirjoitti:

Kun luin kirjoitukseni, olen asiasta täysin varma: En viitsi osallistua moiseen lärvimiseen. ;DDDD

Yritä, heitä edes yksi fiksu ja viisas argumentti, kun kerran väitit Mohammedin tienneen Jeesuksesta. Muslimit pitää niitä evankeliumeita väärennöksinä, joten lähdetään vaikka siitä liikkeelle. Kerro nyt mitä se Mohammed tiesi? Sun pitäs tietää, kun kerran väitit. Ei pitäs olla vaikeeta, edes yksi esimerkki?

Pinnistä nyt!

• töttörström kirjoitti:

Yritä, heitä edes yksi fiksu ja viisas argumentti, kun kerran väitit Mohammedin tienneen Jeesuksesta. Muslimit pitää niitä evankeliumeita väärennöksinä, joten lähdetään vaikka siitä liikkeelle. Kerro nyt mitä se Mohammed tiesi? Sun pitäs tietää, kun kerran väitit. Ei pitäs olla vaikeeta, edes yksi esimerkki?

Pinnistä nyt!

Keskustelisin mielelläni aiheesta sellaisen henkilön kanssa, jolla olisi asiasta edes välttävät perustiedot.

En viitsi osallistua täällä lärvimiseen, ei se kannata. ;DDDD

• levyjumissa
        MaailmanMatti kirjoitti:

Keskustelisin mielelläni aiheesta sellaisen henkilön kanssa, jolla olisi asiasta edes välttävät perustiedot.

Toistat itseäsi

Koraani, Neljä suura: Naiset

156. ja siksi, etteivät he uskoneet (Jeesukseen), vaan levittivät kauhistuttavaa parjausta Mariasta

157 ja sanoivat: »Me olemme totisesti surmanneet Messiaan, Jeesuksen, Marian pojan, Jumalan lähettilään - mutta he eivät olleet surmanneet eivätkä ristiinnaulinneet häntä, vaan siltä vain näytti heistä , ja ne, jotka siitä kiistelevät, ovat itsekin epätietoisia: heillä ei ollut varmaa tietoa, vaan he kehittelivät ainoastaan olettamuksia. Todellisuudessa he eivät ole surmanneet häntä (lopullisesti),

158. vaan Jumala on ottanut hänet luokseen, sillä Jumala on mahtava ja viisas.

• töttörström
        MaailmanMatti kirjoitti:

156. ja siksi, etteivät he uskoneet (Jeesukseen), vaan levittivät kauhistuttavaa parjausta Mariasta

157 ja sanoivat: »Me olemme totisesti surmanneet Messiaan, Jeesuksen, Marian pojan, Jumalan lähettilään - mutta he eivät olleet surmanneet eivätkä ristiinnaulinneet häntä, vaan siltä vain näytti heistä , ja ne, jotka siitä kiistelevät, ovat itsekin epätietoisia: heillä ei ollut varmaa tietoa, vaan he kehittelivät ainoastaan olettamuksia. Todellisuudessa he eivät ole surmanneet häntä (lopullisesti),

Niin, mikä tuossa erosi siitä mitä kirjotin?

Mähän kirjoitin, että muslimit uskoo, että Jeesusta ei ristiinnaulittu, vaan joku toinen mies, jonka kasvot muuttuivat Jeesuksen kasvoiksi. Ethän sä edes lue, mitä sulle kirjoitan.

Tuoko on mielestäsi sitä oikeaa tietoa? Kirjattu ylös vaan vähintään joku 700 vuotta Jeesuksen jälkeen? Varma fakta!

Olen lukenut jopa Rudolf Steinerin kirjoittamaa evankeliumia siitä, että Jeesusta ei oikeasti ristiinnaulittu. Muistaakseni sekin oli aika hauska juttu, eikä mennyt muuten samalla tavalla kuin muslimien jutut.

Jos et yhtään parempaan pysty, kuin copy/pastemaan, niin älä enää pliis jatka. Taidat todellakin olla aloittelija netissä.

"Jumala on suuri ja viisas!"

Täysin merkityksetöntä sössötystä.

"Jumala on Rakkaus!"

Tuossa on jo asiaakin!

• korkeinylijumala
        MaailmanMatti kirjoitti:

Väärin!

Jumala on pieni ja tyhmä!

• töttörström kirjoitti:

Niin, mikä tuossa erosi siitä mitä kirjotin?

Mähän kirjoitin, että muslimit uskoo, että Jeesusta ei ristiinnaulittu, vaan joku toinen mies, jonka kasvot muuttuivat Jeesuksen kasvoiksi. Ethän sä edes lue, mitä sulle kirjoitan.

Tuoko on mielestäsi sitä oikeaa tietoa? Kirjattu ylös vaan vähintään joku 700 vuotta Jeesuksen jälkeen? Varma fakta!

Olen lukenut jopa Rudolf Steinerin kirjoittamaa evankeliumia siitä, että Jeesusta ei oikeasti ristiinnaulittu. Muistaakseni sekin oli aika hauska juttu, eikä mennyt muuten samalla tavalla kuin muslimien jutut.

Jos et yhtään parempaan pysty, kuin copy/pastemaan, niin älä enää pliis jatka. Taidat todellakin olla aloittelija netissä.

"Jumala on suuri ja viisas!"

Täysin merkityksetöntä sössötystä.

"Jumala on Rakkaus!"

Tuossa on jo asiaakin!

Huokaus, ensin huutelit tätä:
        Seuraavaksi pyytelit tätä:
        ”Kerro ne vaan kohdat sieltä Koraanista, jotka kertoo Jeesuksesta...”

No siinä on sinulle on nyt tarkka pätkä Koraanista. Koraani tunnustaa Jeesuksen yhdeksi Islamin varhaisemmista profeetoista, kuten aiemmin sanoin. Muhammed tiesi Jeesuksesta, kuten väitin. Muita Jeesukseen viittaavia kohtia Koraanissa on noin 30.

Eiköhän tämä keskustelu ollut tässä. En viitsisi kuunnella asiasta täysin tietämättömän tyhjää lärvimistä tätä enempää. ;DDD

• töttörström
        MaailmanMatti kirjoitti:

Huokaus, ensin huutelit tätä:
        Seuraavaksi pyytelit tätä:
        ”Kerro ne vaan kohdat sieltä Koraanista, jotka kertoo Jeesuksesta...”

No siinä on sinulle on nyt tarkka pätkä Koraanista. Koraani tunnustaa Jeesuksen yhdeksi Islamin varhaisemmista profeetoista, kuten aiemmin sanoin. Muhammed tiesi Jeesuksesta, kuten väitin. Muita Jeesukseen viittaavia kohtia Koraanissa on noin 30.

Eiköhän tämä keskustelu ollut tässä. En viitsisi kuunnella asiasta täysin tietämättömän tyhjää lärvimistä tätä enempää. ;DDD

Tuo Koraanin kohta on uskonnollista mambojamboa, jossa ei ole mitään asiasisältöä, eikä se tee kenestäkään yhtään viisaampaa ainakaan. Minäkin voin keksiä Jeesuksesta vaikka millasta juttua ja keksiä ihan oman version kaikesta. En edes viitsi, luin Aku Ankkaakin antaumuksella viimeksi varmaan vuonna -83

Lue tuo Wikipedia ja kerro mulle sitten, mitä Mohammed tiesi Jeesuksesta? Pari sekavaa ja kristillisen tiedon kanssa täysin ristiriidassa olevaa Koraanin riviä ei lasketa vielä tiedoksi yhtään mistään. Mä en ainakaan löydä muuta wikipediasta, kuin todisteita siitä, että Mohammed (mm. ei osannut edes lukea) ei todellakaan tiennyt Jessestä juuri yhtään mitään Kuten kirjoitin " Juuri yhtään mitään". Jos tietää muutaman hassun jutun sieltä ja täältä, se on juuri sitä "ei juuri mitään" tietoa En väittänyt, että hän ei tiennyt yhtään mitään. Varmasti lähi-idässä tietämättöminkin tiesi jotain Jeesuksesta 600-luvulla. Taikauskoiset ja alkeelliset ihmiset levittää kaikenmaailman huuhaatakin "faktoina". En väitä, että kristityt eivät sitä tekisi, samanlaista alkeellista touhua on niidenkin toiminnassa. Näitä uskontoja ja niiden juttuja voi kuitenkin ihan hyvin verratta toisiinsa ja tehdä niistä omat johtopäätöksensä.

Jos tuo Koraanin teksti oli sitä parasta antia, niin ne 30 muutakin kohtaa lienee aika mielenkiintoisia. Luinkin niistä jo osan ja sitä samaa näyttivät olevan. 30 kohtaa ei edes riitä vielä yhtään mihinkään, ei edes 300 kohtaa, jos aletaan oikein penkoa ja verrata varhaista kristillistäkin tietoa Jeesuksesta. Kuolleen meren käärötkin todistaa, että kirjotukset ovat pysyneet melko samoina näihin päiviin saakka, vaikka tiettyjä kohtia on jossain määrin muutettukin. Kirkkokin on muunnellut tekstejä itselleen paremmin sopivampiin muotoihin.

Ok, lopetetaan, koska ei sulta tule mitään tolkullista juttua, vaan pelkkää vänkäämistä, joka perustuu mutuiluun ja höpöttämiseen. Saat toki vastata, mutta lue ensin edes ajatuksella tuo wikipediakin.

Voin toki käydä kysymässä naapurin musliminaiselta mitä hän Jeesuksesta tietää? Se olis mielenkiintoisaa, mutta taidan jo etukäteen tietääkin. Nämähän eivät käy kouluissamme edes uskonnontunneilla, niin näillä ei ole edes meidän yleistietoa asiasta. Käynkö kysymässä, niin saadaan sitten oikein ensikäden tietoa? ;)

Mulla olis ollut hyvät mahdollisuudet jo monta kertaa kysyä Jeesuksesta tapaamiltani muslimeilta. Ei tullu mieleen, koska koulussa jo opetettiin, että Jeesus on heille profeetta ja ei ne itsekään enää osaa sanoa, mitä se tarkalleen ottaen edes tarkoittaa. Ne usko joskus Jeesukden palaavan ja johdattavan heidät johinkin omaan voittoonsa, mutta sekin juttu on muuttunut jo niin moneen kertaan, että ei siitä ota enää kukaan selvää.

Löytyy netistäkin, kun vähän vaan etsii.

• Anonyymi
        MaailmanMatti kirjoitti:

Ehhehehhee Moktar.

• Anonyymi
        MaailmanMatti kirjoitti:

Et vaan osaa. Se on syy.

• Anonyymi
        tuttumies kirjoitti:

elom Muskeli

• Anonyymi
        suvakkiONvitsi kirjoitti:

Älä tyhmä trolli tekeydy vielä tyhmemmäksi kuin olet, oksettavaa sievistelyä ja saivartelua, kuten todettu jo aiemmin.

Moktar on aina trolli vaikka Mattina mankuu.

• Anonyymi
        MaailmanMatti kirjoitti:

MattiMoktar on jauhotettu useasti:)

• sdfvdsfgbv

ois nuo varmaan kuvivina palanu paremmi....

• komissio-

Nainen on paennut Suomeen, kerrotaan yt:sta löytyvästä, englanniksi tekstitystä videoversiosta.

Jos näin on, niin voiko hän saada turvapaikan Suomesta mielipiteensä vuoksi?

• ksjdksjdkj

rauhan uskkonn edustajia on täällä sen verran jo, ettei ole turvassa varsinkaan koraanin polttamisen jälkeen. Suosittelen Islantia tai eskimomaata. Kummastakin puuttuu metro.

• 4787358

Amerikassa omien esineidensä päälle saa sentään lorottaa niin paljon kuin huvittaa. Milloinhan vapaus saadaan Suomeenkin ja sitä myöten poliisin voimavarat järkevään käyttöön?

• Sakottaja

Amerikassa oli 80-luvulla sellainen sääntö, että jos pissasi tienreunalla, niin siitä ropsahti 500 dollarin sakko! Ja Se oli silloin paljon isompi summa, kun 1000 euroa tänäpäivänä.

• haluannähdä

Lähtevätkö muslimit joukolla pitämään mielenosoitusta naisen puolesta jos hän saa kielteisen turvapaikkapäätöksen?

• Kamalapahuus

Heh, heh. Jos suomalaisnainen saattaisi joutua Irakissa karkoitetuksi, hänet luultavasti kivitettäisiin näiden miesten toimesta jo ennen pidätystä. On siellä pienemmistäkin syistä tapettu omiakin naisia.

• Totuuskomissio

Kohtalaisen se ja sama mitä noille satukirjoille tapahtuu, uskonnolliset hömpät on todistettavasti vain maallisen vallanpidon välineitä ja islam takuuvarmaa vallanpitoa joka hiipii kaikkialle maailman maihin nyt vääjäämättä.

Missä uskonto päällimäisenä hyvänä, siellä aina ongelmia, sotatiloihinkin voisi viitata, Lähi-Idässä tämä näkyy hyvin kirkkaana ja tuhoisana.

Järkevä ihminen osaa elää ilman suuria, tai psalmeja, matteuksia ja markuksia jne. tollot tappelee uskonoppien sisällön oikeaoppisuudesta verissäpäin ja nöyryyttää kokonaisia yhteiskuntia vanhakantaisella tavalla.

Missähän tuon koraanin tuhoamisen jälkitilat roihuaa?

• OntämäHULLUA

No, aivan varmaan pissaamisesta voi saada turvapaikan, koska vieraiden jaloillehan saa pissata, muttei kopiopaperille.

• HAAAAAHAHHAAA

On se kummallista kun tämän masan ,tai mikä lie trolliryhmä, , typerääkin typerämpää, läpinäkyvää sievistelyä ei saa näköjään kyseenalaistaa, esim. nauraminen kielletty.......HAAAAAAAAAHAHHAAAAA......ei tarvitse todellakaan miettiä mikä on ylläpidon mielipide . Vitsikästä.

• kukkuukokoo

Kovasti poistattavat tämän valtamedian julkaisun.
        http://www.hs.fi/sunnuntai/art-2000002863069.html
        Miksiköhän? Joku vetää ison melonin nenäänsä ja poistattaa 100% varmuudella joka kerta.Se kertoo jo mädännäisyydestä ja syrjinnästä.

• beethooven

Ei sentään kusassut kakka-raamatun päälle tosiuskovainen täällä Suomessa?

• Anonyymi

video missä husky kusee koraanin päälle 🤔

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      461
      3927
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1672
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1398
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      52
      1286
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1069
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1057
    Aihe