Miksi tiedostohistoriassa W8.1 ei pysty valitsemaan tallennettavasta ulkoisesta levystä jotakin osiota tai kansioita, kun aletaan tekemään tiedostojen tallennusta????
Nyt alkaa tekemään suoraan sinne ulkoiselle levylle tallennusta, eli valtaa koko levyn itselleen!!!
Tarkoitus oli kuitenkin, että tälle samalle levylle olisi pitänyt laittaa kahden eri koneen varmuuskopiot, nyt se on ilmeisesti mahdotonta....perkele.
Ulkoisella levyllä on kansiot kone 1 ja kone 2 ja näille olisi pitänyt saada tehtyä nämä varmuuskopiot. Nyt kuitenkin tekee ilman kansionvalintaa tuonne juureen tuon varmuuskopion kone1:stä. Tällöin ei voi ilmeisesti tehdä toisesta koneesta vastaavaa varmuuskopio tallennusta kun yrittää tuonne juureen sitä tehdä mutta siellä on jo toinen varmuuskopio.
Tiedostohistorian käyttö
4
101
Vastaukset
- lksdv309
Konekansiot pitäisi tulla automaattisesti FileHistory-kansioon.
asema:\FileHistory\käyttäjänimi\konenimi\- Varmuuskopio_w8.1
Niin kyseessä on kaksi kokonaan erillistä konetta, joista toisessa on W8.1 ja toisessa W7. Ja näiden varmuuskopiot olisi tarkoitus laittaa samalle ulkoiselle kovalevylle.
Mutta kun tuolla tiedostohistoriassa et voi valita sitä mihin kansioon tuo tiedostohistoria tuon talletuksen tekee. Siellä valitaan vaan jokin ulkoinen tallennustila tai verkkotallennustila. ELi et voi valita tuon valitsemasi tallennusvälineen sisällä olevia kansiorakenteita vaan ohjelma kirjoittaa suoraan tallennusvälineen juureen. - Varmuuskopio_w8.1
Nyt taisin käsittää mitä tarkoitat.
Eli tuo varmuuskopioohjelma tekee tuon filehistory kansion tuonne ulkoiselle kovolle.
no kokeillaan mitä tästä tulee - mutkan.kautta
Varmuuskopio_w8.1 kirjoitti:
Niin kyseessä on kaksi kokonaan erillistä konetta, joista toisessa on W8.1 ja toisessa W7. Ja näiden varmuuskopiot olisi tarkoitus laittaa samalle ulkoiselle kovalevylle.
Mutta kun tuolla tiedostohistoriassa et voi valita sitä mihin kansioon tuo tiedostohistoria tuon talletuksen tekee. Siellä valitaan vaan jokin ulkoinen tallennustila tai verkkotallennustila. ELi et voi valita tuon valitsemasi tallennusvälineen sisällä olevia kansiorakenteita vaan ohjelma kirjoittaa suoraan tallennusvälineen juureen.Eri koneet menevät kyllä joka tapauksessa omiin kansioihinsa, jotka ovat siellä juuressa. Paitsi tietysti jos ovat samannimisiä ja käyttäjänimikin on sama.
Jos haluat välttämättä ohjata itse ne levyllä olevaan muuhun kansioon, niin sen voi tehdä vaikkapa jaetun kansion ja net use -komennon avulla.
Eli jaat vaikkapa kansion "C:\def\ghi\ijk" nimellä "jaettu", ja varmistat sille riittävät käyttöoikeudet. Sitten yhdistät sen esim. X: -asemaksi komennolla "net use x: \\koneennimi\jaettu".
Sen jälkeen ilmestyy X-asema, joka osoittaa tuonne C:\def\ghi\ijk kansioon. Tuon X-aseman voi valita sitten FileHistoryn tallennusasemaksi.
Kokeilin tuota Windows 10:n C-asemalla, ja näytti FileHistory tekevän varmuuskopiot oikeaan paikkaan. Pitäisi toimia samalla tavalla 7:n ja 8:n kanssakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685