Aion murhata enkelin.
tapan enkelin
11
233
Vastaukset
- Näkökulmaa1
Millä valtuudella,ja voimalla sen kykenisit tekemään.Tosiasia on,että jos Herran enkeli ilmestyisi eteesi,laskisit allesi,jos taas saatanan enkeli ilmestyisi,kuolisit shokkiin,jonka aiheuttaisi elämäsi pahin kokemasi pelko.
Ei kannata herjata henkivaltoja,he ovat ihmistä suurempia kaikin tavoin,ja kuolettavan vaarallisia,älä leiki niiden voimien kanssa,älä edes piloillasi.- toditavajakki
Olet valehtelija!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ghmPT
nimimerkki näkökulmaa1 on aivan oikeassa,olen itse kokenut paljon asioita henki maailman puolelta,ovat auttaneet vaikeissa asioissa, ,kun pyydät niin sinua ohjataan ja autetaan kaikessa,,
- jaaniiköseoli
ghmPT kirjoitti:
nimimerkki näkökulmaa1 on aivan oikeassa,olen itse kokenut paljon asioita henki maailman puolelta,ovat auttaneet vaikeissa asioissa, ,kun pyydät niin sinua ohjataan ja autetaan kaikessa,,
Todisteet vajakki pöytään, se että käsittää asiat eritavalla ei todista mitään.
- onhan-niitä
jaaniiköseoli kirjoitti:
Todisteet vajakki pöytään, se että käsittää asiat eritavalla ei todista mitään.
Onhan niitä enkeleitä johan tässä on yksi todiste.
https://www.youtube.com/watch?v=BI21axZd07A - kolminaisuus
onhan-niitä kirjoitti:
Onhan niitä enkeleitä johan tässä on yksi todiste.
https://www.youtube.com/watch?v=BI21axZd07A3 sormella mikrofonia puristava, täytyy olla enkeli.
- hirveää
en kyllä kestäisi kuunnella tuota pitempään.
- valhejatotuus
Jos enkeleitä olisi oikeasti olemassa, niitä palvottaisiin.
- enkelinmurhaaja
Murhasin enkelin ja piilotin ruumiin niin ettei poliisi löydä.
- 12___13
Miksi? On erittäin surullista aina nähdä murhanhimoisia ihmisiä, joiden pahuudella ei näytä olevan mitään rajaa. :(
- mielipuoltenelättäjä
Poliisi ei ole löytänyt enkelin ruumista, sinä näemmä voisit auttaa poliisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992