Aion murhata enkelin.
tapan enkelin
11
256
Vastaukset
- Näkökulmaa1
Millä valtuudella,ja voimalla sen kykenisit tekemään.Tosiasia on,että jos Herran enkeli ilmestyisi eteesi,laskisit allesi,jos taas saatanan enkeli ilmestyisi,kuolisit shokkiin,jonka aiheuttaisi elämäsi pahin kokemasi pelko.
Ei kannata herjata henkivaltoja,he ovat ihmistä suurempia kaikin tavoin,ja kuolettavan vaarallisia,älä leiki niiden voimien kanssa,älä edes piloillasi.- toditavajakki
Olet valehtelija!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ghmPT
nimimerkki näkökulmaa1 on aivan oikeassa,olen itse kokenut paljon asioita henki maailman puolelta,ovat auttaneet vaikeissa asioissa, ,kun pyydät niin sinua ohjataan ja autetaan kaikessa,,
- jaaniiköseoli
ghmPT kirjoitti:
nimimerkki näkökulmaa1 on aivan oikeassa,olen itse kokenut paljon asioita henki maailman puolelta,ovat auttaneet vaikeissa asioissa, ,kun pyydät niin sinua ohjataan ja autetaan kaikessa,,
Todisteet vajakki pöytään, se että käsittää asiat eritavalla ei todista mitään.
- onhan-niitä
jaaniiköseoli kirjoitti:
Todisteet vajakki pöytään, se että käsittää asiat eritavalla ei todista mitään.
Onhan niitä enkeleitä johan tässä on yksi todiste.
https://www.youtube.com/watch?v=BI21axZd07A - kolminaisuus
onhan-niitä kirjoitti:
Onhan niitä enkeleitä johan tässä on yksi todiste.
https://www.youtube.com/watch?v=BI21axZd07A3 sormella mikrofonia puristava, täytyy olla enkeli.
- hirveää
en kyllä kestäisi kuunnella tuota pitempään.
- valhejatotuus
Jos enkeleitä olisi oikeasti olemassa, niitä palvottaisiin.
- enkelinmurhaaja
Murhasin enkelin ja piilotin ruumiin niin ettei poliisi löydä.
- 12___13
Miksi? On erittäin surullista aina nähdä murhanhimoisia ihmisiä, joiden pahuudella ei näytä olevan mitään rajaa. :(
- mielipuoltenelättäjä
Poliisi ei ole löytänyt enkelin ruumista, sinä näemmä voisit auttaa poliisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1235560
- 715208
- 994295
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753670Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603308- 432891
- 152327
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582059- 451927
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381733