kaappauksesta eli pakkosiirrosta yksityisille yrityksille. Tällainen pääyhtiö voitaisiin sitten myydä ulkomaille. Tiedossa olisi kova nousu tiemaksuihin. Nykyään yksityisteiden hoidon ovat järjestäneet osakkaat, työn tekee edullisesti harrastuspohjalta joku maanviljelijä joka on myös tien osakas.
TÄMÄ OLISI PAINAJAINEN.
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-2000005061603.html
Laki on estettävä.
Lukekaa myös aiheeseen liittyvä keskustelu.
Olen itse osakkaana kolmessa eri yksityistiessä.
Ajaakohan kukaan aktiivisesti tämän hankkeen kaatamista? Tähän on tietysti kytketty autoveroasiaa.
Kaikesta mahdollisesta yritetään tehdä liiketoimintaa, jonka tuottama palvelu on kallista. Tarkoituksena on vain saada lisää toimijoita rahastamaan kaikesta mahdollisesta. Meillä ei ole tähän varaa.
Kuka antaisi pois näin tärkeät tehtävät ulkopuolisille, kas kun sitten ei samantien kirjoiteta avointa shekkiä ulkomaisille suuryrityksille, jotka sitten oikein lain nojalla saisivat rahastusoikeuden myös yksityisteihin.
Bernerin esitys yksityisteiden kunnossapidon
Tammela834
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352196
- 841293
- 561278
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...351215- 631161
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39874Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122759- 31721
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21562