asintuntioita mummun autopulmaan.Kumman ostan nyt uutena KAAN vai PUNTON. Turha ehrotella poloo tai toijotaa molemmat on kuraa, ei myöskään nälkämaan kiiat tai mustalaisten tekemät renut saa mehuja virtaamaan.Päätös on tehty näiden kahren välillä
Täältähän löytyy
8
212
Vastaukset
- Punto_olisi_isompi
sisätiloiltaan. Ainakin ennen KA oli kovin pikkuruinen.
Fiiat on taas mainettaan parempi. - NOkiaSamefiat
Silti polo tai yaris mummalle.
- Et_sitten
lukenut tai ymmärtänyt aloitusta.
- Laadaauto
Osta laada se on ryssän hyvä pirssi!
- Chalmers
Kaa, Fiat on petojen sukua, susi jo syntyessään....
Mutta uudet Ladat on ihan hyviä, Pirkkalassa on maahantuoja - pliishelp
Nyt oon kummallakin ajelehtanut viikon,siis sain autot viikoksi käyttööni korvauksetta, kyllä se foortille meni rahat,on se vaan hyvä käteen.Autothan on huonoja molemmat,eihän niillä satojatuhansia ole tarkoitus ajella,mutta kattellaan. Kiiti teille,enköhän pärjäile
- Autovsmakaroonipannu
Itse olen ollut hyvin tyytyväinen MB 320S......
- järkimummu
Eipähän mee kauvaa kun mersu ja kaa on samanhintasia,mummu käytti järkee kaupoissaan ja ajelee tyytyväisenä vähäset ajonsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882