asintuntioita mummun autopulmaan.Kumman ostan nyt uutena KAAN vai PUNTON. Turha ehrotella poloo tai toijotaa molemmat on kuraa, ei myöskään nälkämaan kiiat tai mustalaisten tekemät renut saa mehuja virtaamaan.Päätös on tehty näiden kahren välillä
Täältähän löytyy
8
276
Vastaukset
- Punto_olisi_isompi
sisätiloiltaan. Ainakin ennen KA oli kovin pikkuruinen.
Fiiat on taas mainettaan parempi. - NOkiaSamefiat
Silti polo tai yaris mummalle.
- Et_sitten
lukenut tai ymmärtänyt aloitusta.
- Laadaauto
Osta laada se on ryssän hyvä pirssi!
- Chalmers
Kaa, Fiat on petojen sukua, susi jo syntyessään....
Mutta uudet Ladat on ihan hyviä, Pirkkalassa on maahantuoja - pliishelp
Nyt oon kummallakin ajelehtanut viikon,siis sain autot viikoksi käyttööni korvauksetta, kyllä se foortille meni rahat,on se vaan hyvä käteen.Autothan on huonoja molemmat,eihän niillä satojatuhansia ole tarkoitus ajella,mutta kattellaan. Kiiti teille,enköhän pärjäile
- Autovsmakaroonipannu
Itse olen ollut hyvin tyytyväinen MB 320S......
- järkimummu
Eipähän mee kauvaa kun mersu ja kaa on samanhintasia,mummu käytti järkee kaupoissaan ja ajelee tyytyväisenä vähäset ajonsa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka882513- 671455
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww841388EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111202- 81923
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19910Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe34785Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta102781- 54773
- 30706