ottaa opikseen ja luopua rasismistaan ja suvaitsemattomuudestaan. Jo ihan oman sielunsa pelastuksen vuoksi. En haluisi edes heidän joutuvan ikuiseen kadotukseen oman typeryytensä seurauksena. He kuitenkin seuraavat Jumalan ja Jeesuksen oppeja vaikka ovatkin monin kohdin ymmärtäneet ne väärin.
AA laisilla olisi nyt todellinen mahdollisuus
7
154
Vastaukset
Ihan luuloa. Kiihkeästi jo kallaavat uutta uhria . Harmi vaan kun ovat niin pieni sakki, että vaikea löytää pienempää vastustajaa. Yritin joskus aikaisemmin usuttaa yh- äitien niskaan niitä mutta eihän ne nyt tuollaisen 150 000 aikuisen naisen päälle uskalla lähteä :d
Artohan tuolla Setasta jo aloituksen pyöräytti, että olisi seuraava asia sitten. Taitaa vaan olla, että Setaa kiinnostaa kuin kiviä konsanaan jotkut laitalahkojen puheet , eli siitä on vaikea tilikivenkatkuista vääntöä saada aikaiseksi, toisaalta voin olla väärässä. Hyvin ovat tähänkin asti tehneet tikusta asiaa.Aa-kerhon jäsenet ovat imponentteja hölmöjä ja siksi hautovat itsemurhaa. Onneksi julkinen terveyspalvelu vielä heitä jaksaa. SIIS, jos olet RAJAKKIFUNDIS, soita ihmeessä hätänumeroon 00100.
- artoonrakastunut
aa laisethan uskovat raamatun mukaiseen avioliittoon joka toteutetaan yhdynnällä. jos vetäisen polvirukousasennossa pyllistelevää artoa hanuriin niin onko arto sen jälkeen minun vaimo vai pelkkä puoliso uuden spn-lain ja raamatun silmissä? Voimmeko saada liitollemme myös kirkon siunauksen?
Ai kun nauratti, kiitos siitä ja Aito anteeksipyyntö Artolle.
vieläkin naurattaa eli kiitos- Pudis55
Voisi olla uusi kokemus Artolle, seksi siis.
- hfghfghfgh
rasismi? no huh huh, jopas on suomen kieli muuttumassa kun seksuaalisesta suuntautumisesta tulee rotuun verrattavissa oleva asia. Asiahan on joka tapauksessa niin, vaikka olisitte mitä mieltä homoseksuaalisuuden kehityksestä, että jokainen homo on tehnyt tietoisen päätöksen elää sitä homoelämäänsä. Olisivat myös voineet olla lähtemättä sille tielle, eihän kaikkia himoja pidä noudattaa, joku roti, muutenhan yhteiskunta kaatuisi samantien jos koko kansa lakkaa noudattamasta moraalisia sääntöjä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483