Teidän mielestänne lapsianne ja erityisesti sitä yhtä olisi pitänyt hakata lapsena enemmän, jotta osaisi käyttäytyä.
Todellisuus on kuitenkin teidän kykenemättömyydestä hoitaa vanhemmuuttanne asiallisesti. Ei mennyt montaa päivää vuodessa kun ette huutaneet, meuhkanneet ja olleet epäkunnioittavia jotakin kohtaan. Kasvatitte meidät vihalla, vaikka rakkaus oli ja on edelleen vastaus moneen ongelmaan.
Tuula, sinä varsinkin toivot kuolemaani. Tulet siitä vielä lähiaikoina kuulemaan. Toivon sinulle loppuelämääsi sydämen viisautta. Sillä sinua ei ole pitkän ikäsli aikana vielä siunattu.
Kaikesta huolimatta koitetaan olla muistelematta pahalla.
Sinulla on omat syysi kykenemättömyyyeesi.
Minun syyni on se etten halua näyttää vastahankaisille vanhemmilleni esimerkkiä enää uudestaan.
Teidän seurassa ei pärjää näyttämällä herkkyyttä...
Hyvästi.
Pari viikkoa ja tarinallr tulee vihdoin loppu.
Tuula ja Hannu
2
314
Vastaukset
- The-End
Te olette julmimmat ihmiset jotka olen koskaan tuntenut.
Se mitä minulle tehtiin on raiskaustakin pahempi rikos.
Kuinka monta lohduttavaa sanaa teiltä sain viimeisen 7 kuukauden aikana. En yhtään. Haukkuja vain.
Kumpa oppisitte edes poismenoni jälkeen jotakin.
En usko. Luulen teidän tulevan entistä kovemmiksi vain.
Se on teidän oma valinta.
Sanon kuitenkin että kovuudellanne ette koskaan ole saavuttanut mitään. Joko olisi aika taipua jojonkin muuhun?
En kutsu teitä enkä ketään sukulaista jautajaisiini. Toivon hautajaisiini vain sellsisia osanottajia joilla on hyvä empaattinen sydän. Teillä ei sellaista ole ja se on raastanut minua jo vuosikymmeniä.
Olen iloinen kun nämä hyvin raskaat vuodet tulevat vihdoin loppumaan.
Ilman teitä ja teidän ainaista negatiivisuuttanne elämäni olisi voinut saada toisenlaisen suunnan.
Nyt kaikki on myöhäistä ja lopetan matkani tämän levään aikana. Odotan loppua hartaasti. - PASKAPÄÄT
JOS NUO KUULUU KIRKKOON NIIN HEIDÄN OMISSA HAUTAJAISISSA SIUNAATAA OMAAN HAUTAAN, MUTTA KUKAAN ULKOPUOLINEN SIITÄ EI HYÖDY. ÄLÄ SUOTTA JÄÄ ODOTTAMAAN LOPPUA, TEE JOTAIN MIELENKIINTOISTA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959