moi, tarvitsisin apua tähän tehtävään. mielellään ei suoraa vastausta vaan vähän neuvoa ja sellaista :)
Kirjoita ohjelma jossa on kolme erityyppistä muuttujaa alustettuna seuraavasti:
Muuttuja int alustetaan luvulla 105
Muuttuja double alustetaan luvulla 5.15
Muuttuja char alustetaan merkillä h
Muuttujien nimet voit määritellä itse. Käytä tulostuslauseita siten
että ohjelma tulostaa jokaisen muuttujan sisällön näytölle. Muuttujien
sisällöt tulostetaan jokainen eri riville ja desimaaliluku kahdella desimaalilla.
apua tehtävään
9
288
Vastaukset
- ergpokj
Mitä olet saanut aikaan?
- Ihmet-telijä
Ihmettelen suuresti!
Annat sellaisen kuvan että olet aloittamassa ohjelmoinnin opiskelua sellaisella kielellä joka ei ole siihen tarkoitettu! Ei kai tämä voi olla totta missään päin Suomea. Missään oppilaitoksessa ei pitäisi näin tehdä! Missä on opetuksen taso!
En moiti C-kieltä. Sitä on hyvä osata. Mutta missään tapauksessa se ei sovellu ohjelmoinnin opiskeluun. Ensin pitää osata muita kieliä!- Ignoratioelenchi
No en nyt sanoisi noinkaan.
Sinulla ei ole mitään perusteita tuolle "C on huono aloittelijoille!!!!!111"-väitteellesi. Ei ole minkäänlaista merkitystä opetteleeko muuttujien alustusta C:llä vai jollakin muulla kielellä. Mikäli on motivaatiota opiskella, C( ):ssa ei ole,kitään vikaa. - tietäjä-
C( ) on kökkö kieli.
- easybeasy
googlaa: printf
- autoinitializingdma
muista myös printf-funktiota käyttäessä että rivin vaihto kuuluu kirjoittaa "\r\n", eikä pelkästään "\n" jotta varmasti toimii ;)
- pcmuseo
Laajenna tästä:
#include "stdio.h"
void main(void) {
double d = 5.15;
printf("%.2f\n..\n", d); } - asdasd2213
Fortran 95
PROGRAM muuttujat
IMPLICIT NONE
INTEGER :: m_int = 105
REAL :: m_real = 5.15
CHARACTER *1 :: m_char = 'h'
PRINT *, 'Int-muuttujan arvo on: '
PRINT 100, m_int
PRINT *, 'Real-muuttujan arvo on: '
PRINT 101, m_real
PRINT *, 'Char-muuttujan arvo on: ', m_char
100 FORMAT (' ', i3)
101 FORMAT (' ', f4.2)
END PROGRAM muuttujat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984