Lauantain varma kohde

WarAxe89

Jukurit-Saipa on 100% varma tasapeli ja kerroinhan on 4,7 et silleen hei!!!! Eikun kassan kautta!

Laittakaa isolla ja lähettäkää sitten mulle muutama satanen. :-)

7

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • WarAxe89

      Toinen varma on et Teemu Aalto tekee Tappara-Ilves pelissä avausmaalin tai tämä on 50% varma.

    • kolmasvarma

      Leicester voittaa Millwallin!

    • WarAxe89

      Jukurit-Saipa vihje sitten osui. Voi harmi kun en itse tullut pelanneeksi tai siis menin söhläämään muitakin kohteita samalle lapulle jotka ei sitten osuneet. :(

      Jos joku uskalsi pelata kivitalon tuolle minun vihjeelle niin muutaman sadan euron kiitospalkkio olis kohdallaan.

    • KyöstinExKisälli

      Kiitospalkkio lähetetty Tepon tilille. Kiitos Teppo! Vihje saapui yksityiseen sähköpostiin jo aamupäivällä.
      Tuli tehtyä tiliä tällä viitisen tonnia ja Tepolle laitoin 400 euron siivun.

    • WarAxe89

      Niin itsehän en ole Teppo mut kyllä jonku 500 euroa vois heittää noin hyvästä vihjeestä minkä täällä eilen jaoin, eli sen verran mitä nyt olen yhteensä tappiolla.

      • Taavettii

        Niin Teppo.moi laittoin tuon vihjeen aamupäivällä yksityiseen sähköpostiin oppipojillen et sillei hei!

        Olet kopioinut sen sielä palstalle, joten palkinnoksi tuosta alhaisesta teosta saat yhden yön täyden palvelun majatalossa Savon sydänmessä "isä" GIlbertin mökillä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 187
      2128
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      157
      1659
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe