Olisi mukava linkittää tähän saatteeksi joku kuva, mutta se olisi syy "jollekin" ilmiantaa ketju, mikä johtaisi nopeasti ketjun poistamiseen. Onneksi jokainen omistaa mielikuvituksen, joka on immuuni rajoituksille ja vahtimiselle.
:).
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
5
234
Vastaukset 5
- Sivusta.seurannutN
Mukavaa alkavaa viikkoa Onni!
Olet harvinaisen aito tällä palstalla:) - kuviarivienvälissä
Toivotat mukavaa viikkoa nykyään kaikille...keitä kaikki kattaa? Ihmisiä, miehiä sekä naisia, eläimiä, kasveja...:)))
- RiippuuKyvyistä
Ymmärtäisin, että lukutaitoa voisi pitää piiriin sulkevana tekijänä.
Noin muuten meillä Suomessa viikko alkaa maanantaista. Mutta mikäs siinä, vaikka sunnuntaina alkaakin jo elää tulevassa viikossa. - luetunymmärtäminen
RiippuuKyvyistä kirjoitti:
Ymmärtäisin, että lukutaitoa voisi pitää piiriin sulkevana tekijänä.
Noin muuten meillä Suomessa viikko alkaa maanantaista. Mutta mikäs siinä, vaikka sunnuntaina alkaakin jo elää tulevassa viikossa.sana "alkavaa" on hyvä ymmärtää
- Omituisetpoistot
Ei ne ilmiannot ihan noin mene. Mun viestejä on poisteltu vaika niissä ei ole ollut mitään pahaa tai sääntöjen vastaista ja kun olen testannut poistetaanko niitä mitä olen itse ilmiantanut niin yleensä niitä ei ole poistettu vaikka niistä taas on löytynyt sääntöjen vastaista sisältöä.
En ole ilmiantanut tämän aloittajan viestejä testatakseni.
Poistajamode lukee tätä palstaa ja käyttää valtaansa väärin, tai sitten on väärin ohjelmoitu poistobotti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526- 29523
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508