Olisi mukava linkittää tähän saatteeksi joku kuva, mutta se olisi syy "jollekin" ilmiantaa ketju, mikä johtaisi nopeasti ketjun poistamiseen. Onneksi jokainen omistaa mielikuvituksen, joka on immuuni rajoituksille ja vahtimiselle.
:).
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
5
223
Vastaukset
- Sivusta.seurannutN
Mukavaa alkavaa viikkoa Onni!
Olet harvinaisen aito tällä palstalla:) - kuviarivienvälissä
Toivotat mukavaa viikkoa nykyään kaikille...keitä kaikki kattaa? Ihmisiä, miehiä sekä naisia, eläimiä, kasveja...:)))
- RiippuuKyvyistä
Ymmärtäisin, että lukutaitoa voisi pitää piiriin sulkevana tekijänä.
Noin muuten meillä Suomessa viikko alkaa maanantaista. Mutta mikäs siinä, vaikka sunnuntaina alkaakin jo elää tulevassa viikossa. - luetunymmärtäminen
RiippuuKyvyistä kirjoitti:
Ymmärtäisin, että lukutaitoa voisi pitää piiriin sulkevana tekijänä.
Noin muuten meillä Suomessa viikko alkaa maanantaista. Mutta mikäs siinä, vaikka sunnuntaina alkaakin jo elää tulevassa viikossa.sana "alkavaa" on hyvä ymmärtää
- Omituisetpoistot
Ei ne ilmiannot ihan noin mene. Mun viestejä on poisteltu vaika niissä ei ole ollut mitään pahaa tai sääntöjen vastaista ja kun olen testannut poistetaanko niitä mitä olen itse ilmiantanut niin yleensä niitä ei ole poistettu vaikka niistä taas on löytynyt sääntöjen vastaista sisältöä.
En ole ilmiantanut tämän aloittajan viestejä testatakseni.
Poistajamode lukee tätä palstaa ja käyttää valtaansa väärin, tai sitten on väärin ohjelmoitu poistobotti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663382Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463192Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1232718- 432548
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871495- 391330
- 821199