Mitä mieltä ootte??

nukkettimutsi

Mä haluisin kysyy teijän mielipidettä meijän perhekuviosta.
Oon kolmen lapsen äiti ja kahella vanhemmalla on sama isä,nuorimmalla eri isä.
Mä petin mun ekaa miestä ja oon nyttän uuden kaa avoliitos, haluisin naimisiin.Asutaan nyt vielä vuokralla ja mulla on velkaa exän kaa ostetusta talosta.Me ehkä ostetaan kyllä se omakin kämppä sitte,kun on saatu vanhat velat pois.
Isommat lapset saa paljon leluja ja mä uskon ett ne on onnellisii ja tietää,kuinka me välitetään niistä.Me esim viedään niit usein hoploppiin ja ostetaan kans aika usein uusii vaatteitaki.Niil on älyluurit ja oma telkkarikin huoneessa ja tietsikallakin ne on tosi osaavia ikäsikseen.
Lapset tykkää Weetabixista ja lihapullista, nukketit ja kalapuikotkin on niijen herkkuu.
Vauva on 7 kuukautta ja tykkää katsoo telkkarii, rauhottuu ihan viimeistään kun laittaa sen sitterissä telkan eteen. Hih:)
Yks ilta ku vauva vaan huus ja mä olin ihan poikki rankan salitreenin jälkeen nii mun nyxä keksi, ett laitetaan telkkari päälle ja ihme tapahtu! Vauva tosiaan hiljeni ja tapitti telkkaa, eikä itkeny enää koko iltana.Se jotenki niinku tärisi onnesta siinä telkkarin ääressä.
Se,mitä mä kysyn nyt teiltä nii on se, ett mun muutama ystävä selkeesti kadehtii mua ja mun elämää. Ne meinaa, ett ruoka jota me tarjotaan lapsille on huonoo ja vääränlaista ja ett telkkari olis jotenkin vahigollista lapsille.
Mun mielest digitekniikka on paljo parempi lapsille,kun joku hiihto ja muovailuvahat. Ne on niin last season.
Vastatkaa pliis!

2

501

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LuomustiLliikuntaa

No ruoka on kyllä huonoa, mutta ymmärrettävää, jos tämä on vain välivaihe ja jaksat alkaa laittaa itse kotiruokaa, kun vauva on vähän vanhempi. Viimeistään kun tämä nuorimmainen täyttää vuoden ja alkaa syömään samaa ruokaa kuin muu perhe, pitää sinun kyllä opetella laittamaan ruokaa alkuperäisistä (mielellään kotimaisista luomuraaka-aineista). Itse en ole syöttänyt lapsilleni eineksiä, muuta kuin hätätilanteessa. Työssäkäyvänä kolmen lapsen äitinä, on pakko joskus oikaista ruuanlaitosta, mutta ei usein. Ehkä noin kerran tai pari kuukaudessa.

Jossain vaiheessa se seitsenkuinen haluaa kyllä siitä sitteristä ja tv:n äärestä pois. Omaa nuorimmaistani en enää 3 kk:n ikäisenä voinut pitää sitterissä, koska hän kampesi siitä istumaan. 7kk vanhana hän jo seisoi tukea vasten ja 10kk vanhana käveli. Lasten liikunnallinen kehitys on yksilöllistä, mutta sitterissä istuttaminen saattaa kyllä hiukan hidastaa tätä normaalia kehitystä.

• TeinipojaltaHaisee

Nukettimutsi olet sä 13-vuotias varhaisteinipoika vaiko Raison peräkammarista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      194
      3869
    2. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2752
    3. Väestönsiirtoa itään?

Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per
      Helsinki
      74
      1310
    4. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      17
      1256
    5. Ikävä sinua..

Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va
      Ikävä
      10
      1159
    6. Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?

Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20
      Suomalaiset julkkikset
      20
      941
    7. Kuumalle kaivatulle tiedoksi

Tykkään susta!
      Ikävä
      46
      934
    8. Nyt musta tuntuu

Et alat päästämään kokonaan irti..
      Ikävä
      42
      856
    9. Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt
      Maailman menoa
      213
      822
    10. Kyllä oli tuas maukkaan näköinen herkkupöytä

Mehta Manin uudenvuoden vastaanottajaisissa: kaöjoo ja nakkia ainakin. Savukallookin tais olla ja sinkkua
      Tuusniemi
      56
      690
    Aihe