Mä haluisin kysyy teijän mielipidettä meijän perhekuviosta.
Oon kolmen lapsen äiti ja kahella vanhemmalla on sama isä,nuorimmalla eri isä.
Mä petin mun ekaa miestä ja oon nyttän uuden kaa avoliitos, haluisin naimisiin.Asutaan nyt vielä vuokralla ja mulla on velkaa exän kaa ostetusta talosta.Me ehkä ostetaan kyllä se omakin kämppä sitte,kun on saatu vanhat velat pois.
Isommat lapset saa paljon leluja ja mä uskon ett ne on onnellisii ja tietää,kuinka me välitetään niistä.Me esim viedään niit usein hoploppiin ja ostetaan kans aika usein uusii vaatteitaki.Niil on älyluurit ja oma telkkarikin huoneessa ja tietsikallakin ne on tosi osaavia ikäsikseen.
Lapset tykkää Weetabixista ja lihapullista, nukketit ja kalapuikotkin on niijen herkkuu.
Vauva on 7 kuukautta ja tykkää katsoo telkkarii, rauhottuu ihan viimeistään kun laittaa sen sitterissä telkan eteen. Hih:)
Yks ilta ku vauva vaan huus ja mä olin ihan poikki rankan salitreenin jälkeen nii mun nyxä keksi, ett laitetaan telkkari päälle ja ihme tapahtu! Vauva tosiaan hiljeni ja tapitti telkkaa, eikä itkeny enää koko iltana.Se jotenki niinku tärisi onnesta siinä telkkarin ääressä.
Se,mitä mä kysyn nyt teiltä nii on se, ett mun muutama ystävä selkeesti kadehtii mua ja mun elämää. Ne meinaa, ett ruoka jota me tarjotaan lapsille on huonoo ja vääränlaista ja ett telkkari olis jotenkin vahigollista lapsille.
Mun mielest digitekniikka on paljo parempi lapsille,kun joku hiihto ja muovailuvahat. Ne on niin last season.
Vastatkaa pliis!
Mitä mieltä ootte??
2
465
Vastaukset
- LuomustiLliikuntaa
No ruoka on kyllä huonoa, mutta ymmärrettävää, jos tämä on vain välivaihe ja jaksat alkaa laittaa itse kotiruokaa, kun vauva on vähän vanhempi. Viimeistään kun tämä nuorimmainen täyttää vuoden ja alkaa syömään samaa ruokaa kuin muu perhe, pitää sinun kyllä opetella laittamaan ruokaa alkuperäisistä (mielellään kotimaisista luomuraaka-aineista). Itse en ole syöttänyt lapsilleni eineksiä, muuta kuin hätätilanteessa. Työssäkäyvänä kolmen lapsen äitinä, on pakko joskus oikaista ruuanlaitosta, mutta ei usein. Ehkä noin kerran tai pari kuukaudessa.
Jossain vaiheessa se seitsenkuinen haluaa kyllä siitä sitteristä ja tv:n äärestä pois. Omaa nuorimmaistani en enää 3 kk:n ikäisenä voinut pitää sitterissä, koska hän kampesi siitä istumaan. 7kk vanhana hän jo seisoi tukea vasten ja 10kk vanhana käveli. Lasten liikunnallinen kehitys on yksilöllistä, mutta sitterissä istuttaminen saattaa kyllä hiukan hidastaa tätä normaalia kehitystä. - TeinipojaltaHaisee
Nukettimutsi olet sä 13-vuotias varhaisteinipoika vaiko Raison peräkammarista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1344511Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.1092314- 641538
- 571289
- 2611167
Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E1371140Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k101026Ajattele, miten häviävän pieni
todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim49876Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast33838Pieni vinkki miehelle
Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.39800