Vaimoni mielihalut

rukousvoima

Miten mielestänne tulisi toimia, kun vaimo on halunnut jo monta päivää seksiä. Se kiertelee ympärilläni kuin kissa, mutta sanon hänelle, ettei kiinnosta. Olen ollut voimakkaassa rukouksen hengessä viikon verran ja minusta tuntuu, että Saatana hyökkää kimppuuni vaimoni kautta. Tahdon juurtua vain pidempiin ja syvempiin rukouksiin. Haluan viettää harrasta elämää enkä harrastaa maallista katoavaa seksiä. Emme ole rakastelleet enää moneen kuukauteen, ei minun sitä tee enää mieli. Elämässä täytyy olla muutakin sisältöä kuin seksi. Aion nukkua ensi yön sohvalla. Vaimo hoitakoon alhaiset tarpeensa jotenkin muuten. Se ei minua kiinnosta enää pätkääkään.

23

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AviollisetVelvollisuudet

      Sinun tulee hoitaa aviolliset velvollisuutesi vaimoasi kohtaan.
      Raamatun mukaan miehen keho ei ole hänen omassa vallassaan vaan hänen vaimonsa vallassa eikä naisen keho hänen omassa vallassaan vaan hänen miehensä vallassa.

      KirkkoIsä Luther suositteli aviopareille seksiä 2-3 kertaa viikossa.
      Luther oli Pyhän Hengen valtaama. mutta silti hoiti myös aviolliset velvollisuudet

      • saastainen.seksi

        No hyi helvetti !!!


      • eituossasitä

        Ei tuossa tarkoiteta seksiä, vaan ihan normaaleja arjen askareita kuten halonhakkuuta, leipomista ja sen sellaista. Et taida olla uskossa kun oli heti vain seksi mielessä? Mikä on oma sielun tilasi? Rukoilen sinulle voimia.


    • Miksi pitää rangaista puolisoa pihtaamisella??? Maailman vanhin mielialalääke tyydyttää perus sexi tai rakastelu himo /. Näin parisuhde voi säilyä tai muuta munkkiluostariin siellä voit olla naisilta rauhassa tosin sielläkin miestenvälinen rakkaus kukoistaa.

      • hyi.sex.yäk

        Miksi antautua alhaiselle haluilleen, jotka voi rukouksen ja Jumalan avulla voittaa? Noissa sexuaalisissa hommissa menettää pian sielunsa!


    • Erektio-Erkki

      Minua kiinnostaisi tulla auttamaan vaimoasi. Auttaisin pitkään ja hartaudella. Miltä se kuulostaisi sinusta?

    • koetapärjäillä

      Vai tempun siippa keksi ja myrkyn lykkäsi. Se trollaus alkoi taas perinteiseen malliin.

    • DoctorT

      Tyhmä mies tämä aloittaja!!

      Hengellinen hölmö!

      • PoiroMetässä

        Hän on poro. Etkö nää puuta metältä? Etkö nää poroa metän keskelä?


    • pitkäänhellari

      Oletan hän että elämässään katkeroitunut ihminen ja syyttää uskovia ja Jumalaa töppäyksistään. Siksi kirjoittaa näitä typeriä aloituksiaan. Ei kannattaisi vastailla ja kommentoida ja ruokkia häntä harrastuksessaan.

    • PELLETROLLIPROVO

      SELVÄ PROVO JA TROLLIPELLE

      • pitkäänhellari

        Olen varoitellut usein tästä palstahäiriköstä. Saattaa olla luopio tai on elänyt uskovaisessa miljöössä...


    • Hjuuh

      Aloittajalle. Hanki Hare Krishna vaimoksi. Heille selibaatti on pyhä asia. Seksiä harrastetaan vain lasten hankkimisen vuoksi, mutta kun ne on hankittu, seksi voidaan unohtaa. Itse hankin ja olen iloinen, löysin erittäin kauniin Krihnan palvojan vaimokseni, kävin salaa sterilisaatiossa. Vaimo syö kasvisruokaa ja tanssii Krihnalle tuntikausia joka päivä, se pitää hänet fitnesskunnossa. Joka ikinen päivä hän antaa sellaista seksiä että silmissä säkenöi, kun hän yrittää taikoa minusta jälkeläisiä itselleen. Kun niitä jälkeläisiä ei tule, vaimo ei lannistu, vaan treenaa vielä enemmän lantionpohjan lihaksiaan, pukeutuu entistä vietteliäämmin ja seksiä seksiä seksiä riittää aina vaan mielikuvutuksellisimmilla tavoilla. Tosiuskova ei koskaan lannistu, vaan näkee haasteet uusina mahdollisuuksina. Lähetin urologilleni kiitoskortin hyvin tehdystä sterilisaatiosta, koska vaimo ei saa tulla raskaaksi, ettei seksi loppuisi.

    • Jumala on luonut seksin iloksi ja nautinnoksi. Tyydytä siis iloiten ja nauttien vaimosi kaikin tavoin ja silloin sinulla on todellinen vapaus olla rukouksessa ja koet siinäkin todellista iloa ja Jumalan läsnäoloa, olethan ollut läsnä vaimollesi oikeasti, etkä joudu kantamaan syyllisyyttä siitä, että et ole vaimollesi läsnä.

      Toin tämän esiin kuitenkin, vaikka tiedän, että aloittaja ei ole ollenkaan Jumalan etsijä vaan Jumalan pilkkaaja ja ateisti, joka haluaa tehdä uskovista naurettavia pellejä.

      Syököön aloittaja siis itse keittämänsä sopan.

      • aloittaja.vastaa

        Anteeksi, mutta olen kaukana ateistista.


      • valehtelijatesillä
        aloittaja.vastaa kirjoitti:

        Anteeksi, mutta olen kaukana ateistista.

        aloittaja vastaa ei ole aloittaja, vaan taas joku toinen ateisti, joka haluaa pilkata uskovia omalla tavallaan

        miksi? saatko siitä jonkinlaisia kiksejä


    • pikkukullinen.oon

      Hommaa mammalle iso dildo.Oikein isooo kyrpä.

    • NoNumber

      Aloitus on provo, sillä jos oikeasti kuuntelisit Jumalaa, huolehtisit myös vaimostasi. Keskustelisit kyseisestä asioista hänen kanssaan, niinkuin hartaan uskovaisen miehen kuuluu.
      Sinun tehtäväsi on hänen miehenään kunnioittaa vaimoasi myös. Voitte rukoilla asian puolesta myös yhdessä, jos se on teidän avioliittoonne päässyt pesiytymään., nimittäin itsekkyys.
      Ei ole hyvä tuollain herjata pyhää asiaa. Herran pelko on viisauden alku, niinhän?

    • kerrohänelle

      Nyt jokainen huolehtimaan rakkaastaan ja kertomaan, kuinka rakas hän on sinulle.

      • Jättimuna

        Ne on kuule rakastajattaret sitä varten!


    • pikkukullinen.oon

      Hommasitko dildon?

    • Raamattu on tässä asiassa hyvin selvä. Ihmisellä on sisäänrakennettu seksuaalinen halu. Haureuden välttämiseksi on hyvä mennä naimisiin, koska seksi kuuluu avioliittoon. Aviopuolisoiden, miehen ja naisen velvollisuus on auttaa puolisoaan tässä asiassa. "Älkää vetäytykö pois toisistanne" viittaa nimenomaan seksiin. Kehotus on annettu myönnytyksenä, meidän ei tarvitse elää askeetikkoina päästäksemme lähemmäksi Jumalaa. Tietysti meidän tulee välttää syntiä, mutta ei jokainen mukava asia ole syntiä. Saamme myös nauttia elämästä, jonka Jumala on meille lahjoittanut.

      1. Korinttolaiskirje 7:1-6
      "Mitä tulee siihen, mistä kirjoititte, niin miehen on hyvä olla kajoamatta naiseen, mutta haureuden syntien välttämiseksi olkoon kullakin miehellä oma vaimonsa ja kullakin naisella oma miehensä. Mies täyttäköön velvollisuutensa vaimoaan kohtaan, samoin vaimo miestään kohtaan. Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen. Samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon. Älkää vetäytykö pois toisistanne, paitsi ehkä yhteisestä sopimuksesta joksikin aikaa, jotta olisitte vapaita rukoukseen. Tulkaa sitten taas yhteen, ettei Saatana kiusaisi teitä hillittömyytenne vuoksi. Sanon tämän myönnytyksenä, en käskynä."

      Itse asiassa Raamattu varoittaa turhasta askeettisuudesta. Se ei johda mihinkään pysyvään vaan omavanhurskauteen ja ihmistekoisiin tarpeettomiin sääntöihin. Meidän vanhurskautemme on Jeesus, ei itsensä kurittaminen.

      1. kirje Timoteukselle 4:1-3
      "Henki sanoo selvästi, että viimeisinä aikoina jotkut luopuvat uskosta ja seuraavat eksyttäviä henkiä ja riivaajien oppeja tekopyhien valehtelijoiden vaikutuksesta, joiden omatunto on merkitty poltinraudalla. Nämä kieltävät menemästä naimisiin ja nauttimasta ruokia, jotka Jumala on luonut sitä varten, että ne, jotka uskovat ja ovat oppineet tuntemaan totuuden, nauttisivat niitä kiittäen."

    • Eternal-E-rectum

      No mikä on kun ei tuhvero kelpaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe