Mitä kaikkia etuisuuksia siitä saa, jos laittaa sellaisen kireän piikkinauhan reiteensä vaikka työpäivän ajaksi? Riittääkö pelkkä piikkinauha, vai pitääkö myös ajatella jotenkin erityisellä tavalla? Kellä kaikilla julkkiksilla on ko. nauha käytössä?
Kiristävät nauhat
6
214
Vastaukset
- PasiToivonen
Pitää hyppiä myös nokkospuskaan. Duudsoneilta saa vinkkejä itsensä kiduttamiseen. Kuten myös Jackass ja Viva La bam.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Bam_Margera - ainaskin
Voi päästä hahmoksi Dan Brownin romaaniin.
- bertilperversson
Minä ainakin olen jo vuosien ajan työntänyt natolankaa perseeseen,siitä vasta mahtavat kiksit saa,suosittelen sitä myös muillekin;-D
- C.C.California
the way to go män. Niiku pihavi tahtoo. Nubu bujau. Your määN.
- tehkäätte.parannusta
Jaa-ah.
Sinäkö luulet, ettei Jeesuksen Kristuksen ristintyö riitä syntien sovitukseksi?
Jos sulla on se mieli, niin Kristus ei ole sulle miksikään hyödyksi, olet langennut pois armosta, kun yrität itseäsi kiduttamalla saada joytain aikaan. Ylemnkatsot siis Jeesuksen ja pidät Häntä riittämättömänä.
Tee parannus ja usko evankeliumi.- tarkennustaolehyvä
Mikä saa sinut olettamaan, että Jeesuksen ristintyö riittää syntien sovitukseksi? Mitä tekemistä tällä tekstilläsi on katolisen Opus Dei -järjestön itsensä kiduttamisen kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882