Syön yhden persikkapurkin jonka löysin kaapista. Muuta ei sitten olekkaan.
Mitä tänään syödään iltapalaksi
15
228
Vastaukset
- köyhäkaupunkilainen
Minä söin italianpataa. Huomenna syön samaa päivällä.
- särkyleuka
Minä otin pataan ja tänään söin sanani.
- hävetkääjo
Miksi ette mene töihin?...
Taikka varastaan muuta ruokaa Siwasta?
Eikö kantti kesttä?
Tutiseeko puntti oman elämän vastuun ottamisestta?
(meillä sentään ollu pääministerinäkin "asiakirjan väärentäjii" ja muitakin joita ei työnteko / vastuun ottaminen rajoita) - ryönhakija
Tuossa on ainakin tuhat kaloria, niin eiköhän sillä ihan hyvin pärjää ens päivään asti ja eihän sitä tarvi välttämätä edes syödä joka päivä.
- Purkkirikkoohampaat
Jos sen purkin syöt niin mihin laitat ne persikat?
Mikset syö mieluummin niitä? Kai siitä rautaa saa?
- Ketjutehdas
Syö rautaa ja paskantaa kettinkiä ...
- hksinisessä
Hk n sinisessä lenkissä parhain on kuoret ja puristinnipsut.
- Ryynäristi
Poutun savujuustoryynäriä lohkoperunoilla salaatti :p
Sitruunamehua juomaksi. - magaroninkeittäåjä
Tonnikalamakaronilaatikko metsämarjajugurtilla. Ei ollu ketsuppia, niin krvasin sen jugurtilla. Tosi hyvin sopi oikeesti.
- köyhtynyt
Porkkana-appelsiinisose sopii iltapalaksi.
- jhlöflflf
Älkää puhuko soopaa, makaronivelli kuitenkin on parasta.
- puputti996
Leipäpuuro leipäjonon annista.
Ruisleipää ja puolukoita keitetään, mitään ei tarvitse lisätä, leivässä on jo suola.
Toinen herkku on Ruis-perunapuuro kannattaa keittää aina kattilallinen kerralla. Leipäpuuro on jopa parempaa kylmänä ja ruispesunapuuro pannulla paistettuna seuraavana päivänä.
Puolukat ovat pakasteesta, perunat 0,4 € kg tarvitaan 3-4 kpl kattilalliseen puuroa.
Juoma hana vesi. - kaloritkohdallaan
Ruisleipäpuolukkapuuro on vanha keino, tai siis ruisjauhoista, mutta tuo leipäkikka onkin hyvä. Varmasti maistuu hyvälle, ja on taatusti terveellistä.
- kuorkki-tulee
sinihomejuustosipuliteemakkarasinappikurkkusalaattivoileipä lasi maitoa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367261
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 654079
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363033Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292988Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452606Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262565- 302032
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787