Enkelini suojaa minua

lampukkayössä

Istuu vierelläni, suojaa uneni.Kantaa minua kun kun menee huonosti.

12

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valotvinttiin

      Minullakin on foliohattu suojana, avaruuden muukalaisten ajatusten urkinnalta.

    • lässynlässyn

      No miksi olet erityisempi kuin esim. joku lapsi joka jää rattijuopn ajaman auton alle ja kuolee? Missäs oli tämän enkeli?

      • rattijuopon enkeli? tietenkin jatkaa yhteistyötä

        Lapsihan vain sai tämän elämäntyönsä tehdyksi ja meni enkelinsä luokse. Mitä epäselvää tässä on`.
        valotvinttiin tulee uskossaan autuaaksi kuten jokainen, ilman häntä maailma olisi puutteellinen


      • palaaaikaajatupakkia

        Mitenkäs se noin meni?Jos uskoo PIELEEN,niin minkä maan enkeli sellaista
        suojelee.Eikös ensiksi pitäisi hankkia totuus Jumalasta,mitenkä se kaikki
        toimii.Ei niitä enkeleitä riitä joka lähtöön.Arvottomat eivät tartte apua.
        Etsi Luojaa,niin löydät myöskin muut edut.Ilman raamattua se ei onnistu,
        sekin vaatii pitkä-aikaisen tutkimisen.Ei ne pelastus-asiat ole niinkään
        yksinkertaisia asioita.Valtaosa maapallon kansoista rypevät kaiken-maailman uskonnoissa,joilla ei ole mitään tulevaisuutta.Pitää ensiksi
        löytää se ainoa oikea usko,ja siihen menee paljon aikaa,ja tupakkaa,heh.


    • Eli sinulla menisi paremmin, jos enkeli ei kantaisi sinua?

      • Hän joka mittaa - paremmin - huonommin, tietenkin sanoo oman mielipiteensä. Minulla menee hyvin, paremmin ei voi mennä koska nyt menee näin.
        Jos tilanne muuttuu on minun näkemykseni muuttunut. Vain se minulle tapahtuu minkä koen tapahtuvan. Suhtautumiseni on oma valintani.
        Aloitukseen lisäisin että minä koen myös kaiken ilon enkelini kanssa.


      • MeniFlatusteluksi

        Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.


      • MeniFlatusteluksi kirjoitti:

        Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.

        Näkemyksesi muuttui omasta tahdostasi. Enkelit kyllä tukevat uutta valintaasi.


    • rixmax

      Enkeli ei silti jätä,nytkin suojaa minua.

      • MaxRix

        "nytkin suojaa minua."

        Onko tuo Nytkin siis joku henkiolento?


    • rixmax

      Enkeli on enkeli.

    • JOKAISELLA IHMISELLÄ ON KAKSI VALON ENKELIÄ SUOJANA SUOJELUSENKELIT se oli sid rothin ylilujonolista sarjassa eräs mies kerto isen no sith rod on jeesus-mies en tiiä sitten että mit äsanoa ku nettä roikkuu jeesuksen helmoissa mutta kyll äniistä voi löyttää hyviä murusia

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      113
      910
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      279
      679
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      556
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      520
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe