Istuu vierelläni, suojaa uneni.Kantaa minua kun kun menee huonosti.
Enkelini suojaa minua
12
385
Vastaukset
- valotvinttiin
Minullakin on foliohattu suojana, avaruuden muukalaisten ajatusten urkinnalta.
- lässynlässyn
No miksi olet erityisempi kuin esim. joku lapsi joka jää rattijuopn ajaman auton alle ja kuolee? Missäs oli tämän enkeli?
rattijuopon enkeli? tietenkin jatkaa yhteistyötä
Lapsihan vain sai tämän elämäntyönsä tehdyksi ja meni enkelinsä luokse. Mitä epäselvää tässä on`.
valotvinttiin tulee uskossaan autuaaksi kuten jokainen, ilman häntä maailma olisi puutteellinen- palaaaikaajatupakkia
Mitenkäs se noin meni?Jos uskoo PIELEEN,niin minkä maan enkeli sellaista
suojelee.Eikös ensiksi pitäisi hankkia totuus Jumalasta,mitenkä se kaikki
toimii.Ei niitä enkeleitä riitä joka lähtöön.Arvottomat eivät tartte apua.
Etsi Luojaa,niin löydät myöskin muut edut.Ilman raamattua se ei onnistu,
sekin vaatii pitkä-aikaisen tutkimisen.Ei ne pelastus-asiat ole niinkään
yksinkertaisia asioita.Valtaosa maapallon kansoista rypevät kaiken-maailman uskonnoissa,joilla ei ole mitään tulevaisuutta.Pitää ensiksi
löytää se ainoa oikea usko,ja siihen menee paljon aikaa,ja tupakkaa,heh.
Eli sinulla menisi paremmin, jos enkeli ei kantaisi sinua?
Hän joka mittaa - paremmin - huonommin, tietenkin sanoo oman mielipiteensä. Minulla menee hyvin, paremmin ei voi mennä koska nyt menee näin.
Jos tilanne muuttuu on minun näkemykseni muuttunut. Vain se minulle tapahtuu minkä koen tapahtuvan. Suhtautumiseni on oma valintani.
Aloitukseen lisäisin että minä koen myös kaiken ilon enkelini kanssa.- MeniFlatusteluksi
Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.
MeniFlatusteluksi kirjoitti:
Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.
Näkemyksesi muuttui omasta tahdostasi. Enkelit kyllä tukevat uutta valintaasi.
- rixmax
Enkeli ei silti jätä,nytkin suojaa minua.
- MaxRix
"nytkin suojaa minua."
Onko tuo Nytkin siis joku henkiolento?
- rixmax
Enkeli on enkeli.
JOKAISELLA IHMISELLÄ ON KAKSI VALON ENKELIÄ SUOJANA SUOJELUSENKELIT se oli sid rothin ylilujonolista sarjassa eräs mies kerto isen no sith rod on jeesus-mies en tiiä sitten että mit äsanoa ku nettä roikkuu jeesuksen helmoissa mutta kyll äniistä voi löyttää hyviä murusia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483