Istuu vierelläni, suojaa uneni.Kantaa minua kun kun menee huonosti.
Enkelini suojaa minua
12
280
Vastaukset
- valotvinttiin
Minullakin on foliohattu suojana, avaruuden muukalaisten ajatusten urkinnalta.
- lässynlässyn
No miksi olet erityisempi kuin esim. joku lapsi joka jää rattijuopn ajaman auton alle ja kuolee? Missäs oli tämän enkeli?
rattijuopon enkeli? tietenkin jatkaa yhteistyötä
Lapsihan vain sai tämän elämäntyönsä tehdyksi ja meni enkelinsä luokse. Mitä epäselvää tässä on`.
valotvinttiin tulee uskossaan autuaaksi kuten jokainen, ilman häntä maailma olisi puutteellinen- palaaaikaajatupakkia
Mitenkäs se noin meni?Jos uskoo PIELEEN,niin minkä maan enkeli sellaista
suojelee.Eikös ensiksi pitäisi hankkia totuus Jumalasta,mitenkä se kaikki
toimii.Ei niitä enkeleitä riitä joka lähtöön.Arvottomat eivät tartte apua.
Etsi Luojaa,niin löydät myöskin muut edut.Ilman raamattua se ei onnistu,
sekin vaatii pitkä-aikaisen tutkimisen.Ei ne pelastus-asiat ole niinkään
yksinkertaisia asioita.Valtaosa maapallon kansoista rypevät kaiken-maailman uskonnoissa,joilla ei ole mitään tulevaisuutta.Pitää ensiksi
löytää se ainoa oikea usko,ja siihen menee paljon aikaa,ja tupakkaa,heh.
Eli sinulla menisi paremmin, jos enkeli ei kantaisi sinua?
Hän joka mittaa - paremmin - huonommin, tietenkin sanoo oman mielipiteensä. Minulla menee hyvin, paremmin ei voi mennä koska nyt menee näin.
Jos tilanne muuttuu on minun näkemykseni muuttunut. Vain se minulle tapahtuu minkä koen tapahtuvan. Suhtautumiseni on oma valintani.
Aloitukseen lisäisin että minä koen myös kaiken ilon enkelini kanssa.- MeniFlatusteluksi
Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.
MeniFlatusteluksi kirjoitti:
Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.
Näkemyksesi muuttui omasta tahdostasi. Enkelit kyllä tukevat uutta valintaasi.
- rixmax
Enkeli ei silti jätä,nytkin suojaa minua.
- MaxRix
"nytkin suojaa minua."
Onko tuo Nytkin siis joku henkiolento?
- rixmax
Enkeli on enkeli.
JOKAISELLA IHMISELLÄ ON KAKSI VALON ENKELIÄ SUOJANA SUOJELUSENKELIT se oli sid rothin ylilujonolista sarjassa eräs mies kerto isen no sith rod on jeesus-mies en tiiä sitten että mit äsanoa ku nettä roikkuu jeesuksen helmoissa mutta kyll äniistä voi löyttää hyviä murusia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175920
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04651- 502959
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262866Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332376Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452330Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme221983Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381540
- 1721393