Enkelini suojaa minua

lampukkayössä

Istuu vierelläni, suojaa uneni.Kantaa minua kun kun menee huonosti.

12

318

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valotvinttiin

Minullakin on foliohattu suojana, avaruuden muukalaisten ajatusten urkinnalta.

• lässynlässyn

No miksi olet erityisempi kuin esim. joku lapsi joka jää rattijuopn ajaman auton alle ja kuolee? Missäs oli tämän enkeli?

• rattijuopon enkeli? tietenkin jatkaa yhteistyötä

Lapsihan vain sai tämän elämäntyönsä tehdyksi ja meni enkelinsä luokse. Mitä epäselvää tässä on`.
        valotvinttiin tulee uskossaan autuaaksi kuten jokainen, ilman häntä maailma olisi puutteellinen

• palaaaikaajatupakkia

Mitenkäs se noin meni?Jos uskoo PIELEEN,niin minkä maan enkeli sellaista
        suojelee.Eikös ensiksi pitäisi hankkia totuus Jumalasta,mitenkä se kaikki
        toimii.Ei niitä enkeleitä riitä joka lähtöön.Arvottomat eivät tartte apua.
        Etsi Luojaa,niin löydät myöskin muut edut.Ilman raamattua se ei onnistu,
        sekin vaatii pitkä-aikaisen tutkimisen.Ei ne pelastus-asiat ole niinkään
        yksinkertaisia asioita.Valtaosa maapallon kansoista rypevät kaiken-maailman uskonnoissa,joilla ei ole mitään tulevaisuutta.Pitää ensiksi
        löytää se ainoa oikea usko,ja siihen menee paljon aikaa,ja tupakkaa,heh.

• Eli sinulla menisi paremmin, jos enkeli ei kantaisi sinua?

• Hän joka mittaa - paremmin - huonommin, tietenkin sanoo oman mielipiteensä. Minulla menee hyvin, paremmin ei voi mennä koska nyt menee näin.
        Jos tilanne muuttuu on minun näkemykseni muuttunut. Vain se minulle tapahtuu minkä koen tapahtuvan. Suhtautumiseni on oma valintani.
        Aloitukseen lisäisin että minä koen myös kaiken ilon enkelini kanssa.

• MeniFlatusteluksi

Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.

• MeniFlatusteluksi kirjoitti:

Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.

Näkemyksesi muuttui omasta tahdostasi. Enkelit kyllä tukevat uutta valintaasi.

• rixmax

Enkeli ei silti jätä,nytkin suojaa minua.

• MaxRix

"nytkin suojaa minua."

Onko tuo Nytkin siis joku henkiolento?

• rixmax

Enkeli on enkeli.

• JOKAISELLA IHMISELLÄ ON KAKSI VALON ENKELIÄ SUOJANA SUOJELUSENKELIT se oli sid rothin ylilujonolista sarjassa eräs mies kerto isen no sith rod on jeesus-mies en tiiä sitten että mit äsanoa ku nettä roikkuu jeesuksen helmoissa mutta kyll äniistä voi löyttää hyviä murusia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6006
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3331
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2760
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2660
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82