Enkelini suojaa minua

lampukkayössä

Istuu vierelläni, suojaa uneni.Kantaa minua kun kun menee huonosti.

12

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valotvinttiin

Minullakin on foliohattu suojana, avaruuden muukalaisten ajatusten urkinnalta.

• lässynlässyn

No miksi olet erityisempi kuin esim. joku lapsi joka jää rattijuopn ajaman auton alle ja kuolee? Missäs oli tämän enkeli?

• rattijuopon enkeli? tietenkin jatkaa yhteistyötä

Lapsihan vain sai tämän elämäntyönsä tehdyksi ja meni enkelinsä luokse. Mitä epäselvää tässä on`.
        valotvinttiin tulee uskossaan autuaaksi kuten jokainen, ilman häntä maailma olisi puutteellinen

• palaaaikaajatupakkia

Mitenkäs se noin meni?Jos uskoo PIELEEN,niin minkä maan enkeli sellaista
        suojelee.Eikös ensiksi pitäisi hankkia totuus Jumalasta,mitenkä se kaikki
        toimii.Ei niitä enkeleitä riitä joka lähtöön.Arvottomat eivät tartte apua.
        Etsi Luojaa,niin löydät myöskin muut edut.Ilman raamattua se ei onnistu,
        sekin vaatii pitkä-aikaisen tutkimisen.Ei ne pelastus-asiat ole niinkään
        yksinkertaisia asioita.Valtaosa maapallon kansoista rypevät kaiken-maailman uskonnoissa,joilla ei ole mitään tulevaisuutta.Pitää ensiksi
        löytää se ainoa oikea usko,ja siihen menee paljon aikaa,ja tupakkaa,heh.

• Eli sinulla menisi paremmin, jos enkeli ei kantaisi sinua?

• Hän joka mittaa - paremmin - huonommin, tietenkin sanoo oman mielipiteensä. Minulla menee hyvin, paremmin ei voi mennä koska nyt menee näin.
        Jos tilanne muuttuu on minun näkemykseni muuttunut. Vain se minulle tapahtuu minkä koen tapahtuvan. Suhtautumiseni on oma valintani.
        Aloitukseen lisäisin että minä koen myös kaiken ilon enkelini kanssa.

• MeniFlatusteluksi

Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.

• MeniFlatusteluksi kirjoitti:

Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.

Näkemyksesi muuttui omasta tahdostasi. Enkelit kyllä tukevat uutta valintaasi.

• rixmax

Enkeli ei silti jätä,nytkin suojaa minua.

• MaxRix

"nytkin suojaa minua."

Onko tuo Nytkin siis joku henkiolento?

• rixmax

Enkeli on enkeli.

• JOKAISELLA IHMISELLÄ ON KAKSI VALON ENKELIÄ SUOJANA SUOJELUSENKELIT se oli sid rothin ylilujonolista sarjassa eräs mies kerto isen no sith rod on jeesus-mies en tiiä sitten että mit äsanoa ku nettä roikkuu jeesuksen helmoissa mutta kyll äniistä voi löyttää hyviä murusia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      129
      4616
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      103
      3911
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3549
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3310
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      44
      3047
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2549
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2482
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2226
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      18
      1860
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1745
    Aihe