Istuu vierelläni, suojaa uneni.Kantaa minua kun kun menee huonosti.
Enkelini suojaa minua
12
279
Vastaukset
- valotvinttiin
Minullakin on foliohattu suojana, avaruuden muukalaisten ajatusten urkinnalta.
- lässynlässyn
No miksi olet erityisempi kuin esim. joku lapsi joka jää rattijuopn ajaman auton alle ja kuolee? Missäs oli tämän enkeli?
rattijuopon enkeli? tietenkin jatkaa yhteistyötä
Lapsihan vain sai tämän elämäntyönsä tehdyksi ja meni enkelinsä luokse. Mitä epäselvää tässä on`.
valotvinttiin tulee uskossaan autuaaksi kuten jokainen, ilman häntä maailma olisi puutteellinen- palaaaikaajatupakkia
Mitenkäs se noin meni?Jos uskoo PIELEEN,niin minkä maan enkeli sellaista
suojelee.Eikös ensiksi pitäisi hankkia totuus Jumalasta,mitenkä se kaikki
toimii.Ei niitä enkeleitä riitä joka lähtöön.Arvottomat eivät tartte apua.
Etsi Luojaa,niin löydät myöskin muut edut.Ilman raamattua se ei onnistu,
sekin vaatii pitkä-aikaisen tutkimisen.Ei ne pelastus-asiat ole niinkään
yksinkertaisia asioita.Valtaosa maapallon kansoista rypevät kaiken-maailman uskonnoissa,joilla ei ole mitään tulevaisuutta.Pitää ensiksi
löytää se ainoa oikea usko,ja siihen menee paljon aikaa,ja tupakkaa,heh.
Eli sinulla menisi paremmin, jos enkeli ei kantaisi sinua?
Hän joka mittaa - paremmin - huonommin, tietenkin sanoo oman mielipiteensä. Minulla menee hyvin, paremmin ei voi mennä koska nyt menee näin.
Jos tilanne muuttuu on minun näkemykseni muuttunut. Vain se minulle tapahtuu minkä koen tapahtuvan. Suhtautumiseni on oma valintani.
Aloitukseen lisäisin että minä koen myös kaiken ilon enkelini kanssa.- MeniFlatusteluksi
Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.
MeniFlatusteluksi kirjoitti:
Mullakin on ollut niitä enkeleitä joka lähtöön,mut sitten ne meni jonkun toisen lakanoiden väliin,ja "pieru,"siihen se sit loppuikin.
Näkemyksesi muuttui omasta tahdostasi. Enkelit kyllä tukevat uutta valintaasi.
- rixmax
Enkeli ei silti jätä,nytkin suojaa minua.
- MaxRix
"nytkin suojaa minua."
Onko tuo Nytkin siis joku henkiolento?
- rixmax
Enkeli on enkeli.
JOKAISELLA IHMISELLÄ ON KAKSI VALON ENKELIÄ SUOJANA SUOJELUSENKELIT se oli sid rothin ylilujonolista sarjassa eräs mies kerto isen no sith rod on jeesus-mies en tiiä sitten että mit äsanoa ku nettä roikkuu jeesuksen helmoissa mutta kyll äniistä voi löyttää hyviä murusia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982