ainakin 4 kertaa nyt kokenut.kerran nuorempana näin vain silmät mutta nyt viimeisen vuoden sisään nähnyt kissoja.kerran aamulla heräsin ja miesystäväni rinnan päällä istui pienikokoinen nätti kissa.katselimme toisiamme jonkinaikaa sitten se katosi.sitten kerran heräsin yöllä siihen että tunsin painon tunnetta jalkojen ja vatsan päällä niin molemmissa oli kissat ja pääni vierellä vielä kolmas.nämä olivat kaikki harmaita kissoja.vatsani päällä olevaa silitin mutta se ei oikein pitänyt siitä.nyt juuri aamulla kun yritin vielä saada unta niin tunsin käsien välissä jotain karvaista.ensin vähän pelästyin että mitähän tää on mut sit avasin silmät niin kissahan se .nyt jopa tunnistin kissan.mun entinen hoitokissa.rapsutin häntä vähän ja hää kehräskin hiukan sitten sanoin hiljaa hänen nimensä niin sitten hän katosi. mulla on ollut ainakin 15 kissaa elämäni aikana.nyt ei yhtään. 3 koiraakin ollut mut koiriani näen vain unissani.vanhempani ja veljeni ovat kuolleet mut heitä näen unissani.pari kertaa herännyt siihen että joku ihminen pitää kädestä kiinni ja kerran äitini on laulanut nimulle mutta kuolleita ihmisiä en ole vielä ainakaan nähnyt.tai olen siis kerran nuorempana nähnyt pahan kummituksen.mutta siis läheisiä en.Olen lapsena käynyt meediolla niin hän sanoi että mulla on aika kuhina peiton alla,tarkoitii siis että kaikki entiset lemmikkini nukkuvat siellä kanssani.ihan kivaa.jännittää nyt kun on vanhemmiten tullut herkemmäksi että mihin tää vielä johtaa.
näen kuolleita kissoja
kissameedio
1
122
Vastaukset
- höpinätpois
Sinulla on vilkas mielikuvitus ja tuollaiset harhakuvat liittyvät moniin mielenterveyshäiriöihin. Paha henkimaailma on totta ja demonit hyödyntävät tuota meediokokemustasi. Ei mitään kissaolentoja petissäsi peuhaa. Ei taida miehesikään niitä nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059