näen kuolleita kissoja

kissameedio

ainakin 4 kertaa nyt kokenut.kerran nuorempana näin vain silmät mutta nyt viimeisen vuoden sisään nähnyt kissoja.kerran aamulla heräsin ja miesystäväni rinnan päällä istui pienikokoinen nätti kissa.katselimme toisiamme jonkinaikaa sitten se katosi.sitten kerran heräsin yöllä siihen että tunsin painon tunnetta jalkojen ja vatsan päällä niin molemmissa oli kissat ja pääni vierellä vielä kolmas.nämä olivat kaikki harmaita kissoja.vatsani päällä olevaa silitin mutta se ei oikein pitänyt siitä.nyt juuri aamulla kun yritin vielä saada unta niin tunsin käsien välissä jotain karvaista.ensin vähän pelästyin että mitähän tää on mut sit avasin silmät niin kissahan se .nyt jopa tunnistin kissan.mun entinen hoitokissa.rapsutin häntä vähän ja hää kehräskin hiukan sitten sanoin hiljaa hänen nimensä niin sitten hän katosi. mulla on ollut ainakin 15 kissaa elämäni aikana.nyt ei yhtään. 3 koiraakin ollut mut koiriani näen vain unissani.vanhempani ja veljeni ovat kuolleet mut heitä näen unissani.pari kertaa herännyt siihen että joku ihminen pitää kädestä kiinni ja kerran äitini on laulanut nimulle mutta kuolleita ihmisiä en ole vielä ainakaan nähnyt.tai olen siis kerran nuorempana nähnyt pahan kummituksen.mutta siis läheisiä en.Olen lapsena käynyt meediolla niin hän sanoi että mulla on aika kuhina peiton alla,tarkoitii siis että kaikki entiset lemmikkini nukkuvat siellä kanssani.ihan kivaa.jännittää nyt kun on vanhemmiten tullut herkemmäksi että mihin tää vielä johtaa.

1

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpinätpois

      Sinulla on vilkas mielikuvitus ja tuollaiset harhakuvat liittyvät moniin mielenterveyshäiriöihin. Paha henkimaailma on totta ja demonit hyödyntävät tuota meediokokemustasi. Ei mitään kissaolentoja petissäsi peuhaa. Ei taida miehesikään niitä nähdä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe