Heips! Onko kellään suht tuoreita kokemuksia tosta Husin kunnallisesta syömishäiriöklinikasta? Lähinnä kaipailisin kokemuksia siitä ympärivuorokautisesta osastosta ja vähän tuoretta tietoa millanen on jo paikkana, ja onko auttanut toipumiseen yms. Jonkun vanhan keskustelun täältä jo löysinkin, mutta hieman uudempi tieto olisi tervetullutta :)
HUS Syömishäiriöklinikka Helsinki
2
1151
Vastaukset
- toivoaparanemisesta
En valitettavasti osaa vastata kysymykseesi. Mutta odotan itsekin, jospa joku täällä vastaisi tähän aiheeseen. Olen itsekin kovin kiinnostunut kyseisestä paikasta. Tuntuu, ettei oikein omalta paikkakunnalta saa apua syömishäiriöiden hoidossa.. jospa tuo Helsingin paikka olisi hyvä :)
- Polilla
Olin kokovuorokausiosastolla 1kk. Se on tosi kiva kun siellä on muitakin sh potilaita ja siellä tutustuu hyvin. Siellä on siis kerran viikossa hoitkokokous missä on osastolääkäri mukana ja siellä mietitään jatkoja. Siellä on tarpeen mukaan punnitukset ennen aamupalaa. 6 ateriaa päivässä. Aamupäivällä siis tulee kaikkien vihaama shotti joka on siis joku nutri. Ruokien jälkeen on siis 30min-1h Lepo jolloin ei saa käydä vessassa paitsi jos hoitaja tulee mukaan. Muuten saa käydä ihan ite vessassa ja muutenkin. Pakollisena hoitoon kuuluu rentoutusryhmä ja psykoedukaatio jossa kerrotaan jotain esim. Kelasta. Olin siis osastolla toukokuussa 2017. Toivottavasti tää teksti autto jotain. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755