Natohiiret peloissaan!

Vain 10% suomalaisista haluaa Suomen liittyvän Natoon. Miten käy täällä loisiville naurettaville venäjäpelkureille, kun Nato ole ei ole edes teoriassa puolustamassa, jos Venäjä hyökkää ja haluaa vaikka kostaa Suomen viimeisen hyökkäyksen naapuriimme yhdessä natsisaksan kanssa.
Niinistö, eli puolikaheli rossofobisti puolustusministerimme on tänään selittelemässä, miksi kaksoiskansalaisia jos toinen heistä on venäläinen pelätään, eikä heitä päästetä armeijassa kaikkiin tehtäviin.

Niinistö voisi samalla ilmoittaa, ettei sairautensa vuoksi voi enää jatkaa puolustusministerinä. Jokainen kyllä tajuaisi sanomattakin missä Niinistön sairaus piilee. Jos minä saisin diagnisoida, niin keskittyisin patologisiin pelkotiloihin ja vainoharhaisuuteen Venäjää kohtaan, sekä hallitsemattomaan kiimaisuuteen Natoa kohtaa.

7

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • syillä_on_seurauksensa

Tämä saitti on kerännyt viimeiset natomohogäänit vahvistamaan horjuvaa uskoaan Natoon.

• faktaa.linkein

Tiltulle tiedoksi että jopa punikin Vasemmistoliiton kannattajistakin 23% kannattaa Natoon liittymistä!

Taloustutkimus Oy haastatteli tutkimusta varten tuhatta 15-79-vuotiasta henkilöä 22.9.-11.10.2016. Virhemarginaali on 3,2 prosenttiyksikköä suuntaansa. Tutkimus kertoi kuuden suurimman puolueen kannattajien mielipiteet.

Vaan eihän faktat koskaan tiltuja kiinnosta ja siksi heillä ei ole koskaan lähteitä tai linkkejä, vain perseestään kuulemaa 10% levitetään totuutena.

"Suomalaisten kannatus maan Nato-jäsenyydelle on hienoisessa laskussa, kertoo Maanpuolustustiedotuksen suunnittelukunnan (MTS) teettämä kysely. Suomen pyrkimistä sotilasliiton jäseneksi kannatti neljäsosa vastanneista. Ruotsin mahdollinen Nato-jäsenyys lisää sotilasliiton houkuttelevuutta. Siinä tilanteessa Suomen Nato-jäsenyyttä kannattaisi kolmasosa."

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/tuore-kysely-joka-neljas-suomalainen-kannattaa-nato-jasenyytta/6194432

"Suomalaisista entistä suuremmalla osalla ei ole selvää Nato-kantaa, selviää Ylen Taloustutkimuksella teettämästä kyselystä. Vastaajista 28 prosenttia ei osannut sanoa, tulisiko Suomen liittyä sotilasliitto Naton jäseneksi. Vielä kesällä 2014 epävarmojen osuus oli 16 prosenttia.
      Nato-jäsenyydelle vihreää valoa näyttää 21 prosenttia vastaajista."

http://yle.fi/uutiset/3-9458874

• Vai on tuore kysely? Katso joskus vaikka päivän TV- uutisia, niin saatat olla ajan tasalla. Yksikään ns. sanottu tutkimus ei pidä paikkaansa ja kukaan ei myökään takaa, että niitä yleensä tehdään. En tiedä, enkä tunne yhtään, jolle gallup kysely olisi tehty yli 30 vuoteen. Tulokset voidaan voidaan heittää julkisuuteen täysin hatusta ja vaikka arvaamalla. Tyyppi esimerkki oli Persujen vaalivoitto, jossa gallupit, eli (arvaukset) olivat totaalisesti pielessä.

• fdsfdsfsdf

Mitä väliä, onko kannatus 10 vai 25% Hyvin pieni vähemmistö on molemmissa tapauksissa kyseessä.

Mutta mitäs tässä maassa enää mistää demokratiasta välitettäisiin.

• bäckman

ai että tuntuu tekevän kipeää alhainen Nato-kannatus.Kyllä mä nautin tästä voittajan hyvän olon tunteesta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      5656
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      22
      2849
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      155
      2606
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      26
      2359
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1684
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1565
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      134
      1404
    8. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      133
      1024
    9. Terveiset kaivatullesi

kesän aluksi tähän ketjuun.
      Ikävä
      89
      984
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      909
    Aihe