Miten irtisanoutua kun ei ymmärrä

Hämmentääjasurettaa

Mitä tarkoittaa kun profetoidaan henkilölle, että puhdistaudu noituudesta?? En harrasta millään muotoa okkultisia juttuja tms. Jos tuollaista julistetaan suureen ääneen seurakunnan edessä, niin eikö se pitäisi selittää ja selvittää tarkemmin mistä on kyse kyseiselle profetoitavalle henkilölle??

13

208

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • egnneg

      Ei kai vain polvijärveläiset....

      • Hämmentääjasurettaa

        Eivät he!


    • "Mitä tarkoittaa kun profetoidaan henkilölle, että puhdistaudu noituudesta??"

      Se tarkoittaa sitä, että taikauskoinen neuvoo taikauskoisuudesta epäilemäänsä.

    • näinseonnähtävä

      Se tarkoittaa sitä että profetoimassa on henkilö joka puhuu omiaan ties mistä syystä.

      Jumalan Henki EI ole arvoitusten esittäjä. JOS ei kukaan ymmärrä julkituotua ns profetiaa sitä ei voi pitää Jumalan Hengen tuotteena.

    • Tarkista ensin ettet ole osallinen esim. seuraavista asioista, joita ei välttämättä helposti hoksaa noituudeksi:
      - korteista ennustaminen tai muu "povaaminen"
      - astrologia
      - kansanparantajalla tms käynti
      - joogaan/mindfullnesiin osallistuminen, meditaatio tai muu sikhiläisyys/buddhalaisuus
      - kristallihoidot/yksisarvishoidot tai enkelihoidot tai muu vastaava
      - vapaamuurarius tai vastaava
      - onnenamuletit tms.
      - kiroaminen
      - epämääräiset tatuoinnit

      Listaa voi osaava täydentää, tässä nämä mitä itselläni tuli nopeasti mieleen.

      • Jooganoidaksi

        Joogako noituutta, kaikki eivät ole ihan samaa mieltä, pitää kokeilla meikäläisenkin, http://proutscandinavia.blogspot.com/2017/02/ananda-marga-meditation-and-service-to.html


    • kopoiioyter

      Ei tuollaista edes pitäisi julistaa suureen ääneen seurakunnan edessä yksittäiseen henkilöön osoittaen.
      Se on törkeää huonotapaisuutta.

      • ei.huonotapaisuutta

        Ei se mitään kevyttä huonotapaisuutta ole !

        Se on muiden haliitsemista ja vallitsemista väkivalloin.

        Raamattu puhuu tuollaisesta väärästä toiminnasta ja toimijista seuraavaa:

        2. Kor. 11:20 Tehän suvaitsette, että joku teidät orjuuttaa, että joku teidät syö puhtaaksi, että joku teidät saa saaliiksensa, että joku itsensä korottaa, että joku lyö teitä kasvoihin.

        Hesekiel 34
        1 Minulle tuli tämä Herran sana:
        2 "Ihmislapsi, ennusta Israelin paimenia vastaan, ennusta ja sano heille-paimenille: Näin sanoo Herra, Herra: Voi Israelin paimenia, jotka ovat itseänsä kainneet! Eikö paimenten ole kaittava lampaita?
        3 Te olette syöneet rasvat, pukeneet päällenne villat, teurastaneet lihavat; mutta ette ole kainneet laumaa,
        4 ette ole vahvistaneet heikkoja, ette ole parantaneet sairaita, sitoneet haavoittuneita, tuoneet takaisin eksyneitä, etsineet kadonneita, vaan te olette vallinneet niitä tylysti ja väkivaltaisesti.
        5 Ja niin ne ovat hajaantuneet paimenta vailla ja joutuneet kaikkien metsän petojen syötäviksi-hajaantuneet ne ovat.

        17 Mutta te, minun lampaani! Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä tahdon tuomita lampaan ja lampaan, oinasten ja vuohipukkien välillä.
        18 Eikö teille riitä, että olette hyvällä laitumella, kun vielä tallaatte jaloillanne loput laitumestanne, ja että saatte juoda kirkasta vettä, kun vielä hämmennätte jaloillanne loput?
        19 Ja onko minun lampaitteni oltava laitumella siinä, mitä jalkanne ovat tallanneet, ja juotava sitä, mitä jalkanne ovat hämmentäneet?
        20 Sentähden sanoo Herra, Herra niille näin: Katso, minä, minä tuomitsen lihavan lampaan ja laihan lampaan välillä.
        21 Koska te olette kylki-ja niskavoimalla sysineet ja sarvillanne puskeneet kaikkia heikkoja, kunnes olette saaneet ne ajetuiksi ulos ja hajallensa,
        22 niin minä tahdon vapauttaa lampaani, etteivät ne enää jää ryöstettäviksi; ja minä tahdon tuomita lampaan ja lampaan välillä.
        23 Ja minä herätän heille yhden paimenen heitä kaitsemaan, palvelijani Daavidin; hän on kaitseva heitä ja oleva heidän paimenensa.

        Eli väärien paimenten ja väärämielisten lampaiden toimintaa, joka pitää paljastaa ja tuomita julkisesti !


    • capiche

      Näitä hengellisiä meedioita on aina ollut. Minulle väitti eräs profeettana itseään pitävä nainen, että olen tehnyt abortin ja minun on tehtävä siitä parannus. Vähän vaikea oli tehdä, kun en ole koskaan ollut raskaanakaan.

      Tällaisia ongelmia syntyy, kun tasapainottomat ihmiset huseeraavat seurakunnissa. Kasvanut kristitty on näissä asioissa aina aralla tunnolla. Eikä varmasti julista kenenkään asioita seurakunnan edessä.

      Unohda koko juttu. Jos sydämemme ei syytä meitä, niin meillä on uskallus Jumalaan.

      • mummikainuusta

        Aamen!


    • RealSana

      Pyhä Henki on meidän puolustajamme ja auttajalle. Jotkut väittivät ja luulivat, että minussa on joku paha henki, joka pitää ajaa ulos. Tämä väite oli tietenkin täysin väärä ja typerä. Mutta Pyhä Henki tuli avukseni ja ihmeellisellä ja yliluonnollisella tavalla osoitti syytäjien olevan väärässä.

      • VarokaaprofkoulunOppil

        Hyvä! Noin Pyhä Henki toimiikin, Hän on lohdutuksen (Totuuden )Jumala.


    • vuoretjuudean

      Tuli mieleeni kaksi seikkaa, joita tässä ehkä tarkoitettiin: 1) tottelemattomuus Jumalalle on taikuuden syntiä 2) yhdistetään, että romaneilla on jo sukuperimässään ennustelua, selvänäkemistä jne.
      KUITENKIN, ei näitäkään pitäisi, kuin häpäisemällä, julistaa kaiken seurakunnan keskellä.
      Arvelen, että tuo erittäin taitamaton henkilö on tarkoittanut tottelemattomuutta Jumalalle, mikä sopii aika ajoin meihin kaikkiin Herran omiin.
      Raamattu puhuu aihettomasta kirouksesta kuin lintuna:
      Sananlaskut 26:2 "Kuin liitävä lintu, kuin lentävä pääskynen on aiheeton kirous: ei se toteen käy".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      64
      1887
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1267
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      78
      1204
    4. 45
      1115
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      982
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      969
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      910
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      853
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      848
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      39
      844
    Aihe