Miksi salkkareissa ei juoda

Landelainen_Sipoosta

Vettä tai maitoa vaan lipitetään viiniä jatkuvasti.........huonoa esimerkkiä lapsille. juokaa reilusti vaan vettä vai onko Helsingin vesi kuin jois kuravettä..................

23

1145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ownwfrjne

      Nuoret kiskoo viiniä joka käänteessä ja vanhemmat sitten juhlamokkaa.

    • Sinkkuelämää

      Täytyyhän jonkun kuluttaa kaikki Vinottaren maahantuomat juomat, joita Amandan ja Moosen varastot ovat ihan täynnä. Monica ainakin on kiitettävästi kunnostautunut vajentamaan varastoja.

    • varsinainenlääkäri

      Kalle juo töissä reilusti kossua raakana pullosta.

    • Söflks

      Ootsä nyt varma, ettei se tosiaan ole vain vettä, mehua yms...? Ja sen, mitä ne siellä kuvauksissa juo, voidaan saada näyttämään miltä tahansa... Ja miks lapset tota kattoo sit, ku siihen on ikäraja, k-7 useimmiten ainakin ........?

      • AA-kerhokutsuu

        ikäraja 7v joo mutta 7-16v ovat viellä myös lapsia jotka katsoo sitä,onhan se vettä mutta annetaan sellainen kuva että viiniä voi litkiä aamul päivällä ja illalla ainakin Monica ja kalle varmaan kohta sanoo maksa poks :)


    • auska

      Olen huomannut saman ja sekin vielä kun käytetään huumausaineita ihan kuin se olisi normaalia.Tupakkiahan niistä ei polta kukaan.

      • ihmettelijä123

        Joo,kyllähän se meno on yhtä viinin/oluen lipittelyä.
        Kyllä alkuperäsestä tavallisesta elämänmenosta on poikettu paljon,mitä se alkujaan alkaessa oli.
        Ulla oli utelias talonmiehen muija,joka tukki nokkasa vähän kaikkien asiaan ja Seppo koitti rauhotella. Silloin se tuntu paljon realistisemmalta elämän kululta.
        Tietenki maailmakin on muuttunut vuosien varrella,mutta siltikin,kaipaa sitä arkipäiväistä murehtimista ja ilostumista.
        Saapa nähä mitä tuosta sopasta keitetään kun nuo kaks pörröä kohtas.
        Veikkaan että ensin oikein idyllistä ja ystävällistä meininkiä kanssa ihmisiä kohtaan,kunnes jommala kummala naksahtaa.
        Fiktiiviähän se on,mutta kuitenkin...


      • höhh

        Naapuri-mummojen murhaamista, sekopäisiä uskonlahkoja, äitipuolen panemista yms. arkipäiväistä perussettiä on tosiaan ikävä.


      • dvdvdvdv

        Nykyään ei tosiaan polteta. Vanhoissa jaksoissa Kari taalasmaa poltti ja Maarit salin veti sikaria. En tiedä onko tuo viinin juominen niin paha. Suomessa se jotenkin on, mutta jossain Espanjassa, Italiassa ja Rankassa lasi viiniä on ihan normaalia ja sitä saa ruokakaupasta.


    • YliLääkäriLaitela

      Juon kaljaa ja kossua kun Pihlajakadulle ei nyt sen putkiremontin takia vielä tule vettä ja muutenkin olen säästäväinen mies, juon kaljaa, säästän vettä.

    • serppe

      no sehän on omenamehua mitä ne juo tai pommac:kia. ei ne oikeesti mitään viiniä juo

      • Mummokerho

        Kyllähän sen kaikki tietää, mutta silti juodaan viinipullosta ja aina kun "janottaa" juodaan Mehua/viinipullosta tai salkkareiden oma bisseä :) joka on kuraa.Istuisivat ja joisivat reilusti kaffeeta/kerman kanssa


    • Vaikka oon melko raitis ihmine, niin ei mun peffaa kutita toi alkoholin läträys tos sarjas =) XD.

      • ErkkiErakko_

        Mulla nivusia kutittaa kun ajattelen Evaa,samalla juon kossua kolan kanssa.Ja tumputan


      • ErkkiErakko_ kirjoitti:

        Mulla nivusia kutittaa kun ajattelen Evaa,samalla juon kossua kolan kanssa.Ja tumputan

        Samoin, paitti etten juo alkohoolia, mut Evan naama kiinnostaa, samoin Aliisan ja muutaman muun salkkarihahmon.
        Se Iida on söde.
        Ja Kristiinan tytär, mut aika nuori.
        Pedofiiliaan menee vai häh?


      • jhgjhghjgjhjhg
        Juha82Steelesman kirjoitti:

        Samoin, paitti etten juo alkohoolia, mut Evan naama kiinnostaa, samoin Aliisan ja muutaman muun salkkarihahmon.
        Se Iida on söde.
        Ja Kristiinan tytär, mut aika nuori.
        Pedofiiliaan menee vai häh?

        Oletko sinä jossain huumeissa?


      • jhgjhghjgjhjhg kirjoitti:

        Oletko sinä jossain huumeissa?

        Mulla välillä tulee semmosta tekstiä, että en ajattele tarpeeksi kirjoittaessani.
        Joku keskittymishäiriö.
        Ei johdu huumeista.
        Tai no toi sun huume-kommenttisi oli tietenki sarkasmia =)


    • paulikin

      Miksi te annatte television kasvattaa lapsenne?

      • hgjhgjgjhygh

        Koska ulkoistaminen on kova juttu nykyään.


      • KariMinisteri

        Salkkarit hoitaa sen homman.


    • jsdjkjdks

      Onhan siellä juotu maitoa, vettä, mehuja yms. varmaan kymmenentuhatta kertaa. Tyyliin joka toisessa jaksossa.

    • ihmettelijä.-

      miten niin ei juoda

      • Anonyymi

        On se juhlavaa katsoa kun kokoomus porvari nirppa nokka hieno perseet ryyppää viiniä, ihan tuikitavallista arki ja juhla on samassa kombinaatiossa. Täysin realistista näin todellisessa sarjassa toisessa ulottuvuudessa, mutta kuitenkin tällä planeetalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      367
      3258
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      146
      1282
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1188
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      139
      1030
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      833
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      737
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      699
    Aihe