Miksi suomalaiset pottunenäiset metsäläiset eivät kehittyneet, vaikka muu eurooppa oli master race?
Pottunenäsuomalaiset
7
203
Vastaukset
- thdefws
Olipa typerä kirjoitus. Ei syntymässä saadulle nenälle mitään voi. On tässä maailmassa todellisiakin ongelmia.
Jos ihmiarvo alettaisiin luokitella nenän mukaan, olisi se hulluutta.
Pään sisänen hulluus on paljjn pahempi vika kuin nenän muoto. - 5ry7er
"Miksi suomalaiset pottunenäiset metsäläiset eivät kehittyneet, vaikka muu eurooppa oli master race?"
Mihin tieteelliseen tutkimukseen viittaat ? - e5ywe
Avaaja on joku hullu venäläinen.
- täysin_pieleen
Eihän ole vaan kiihkohurri!!! Heikäläiset keskittyvät suomalaisten haukkumiseen, vaikka ovat geenitutkimuksen mukaan itsekin etnisesti suomalaisia. Ovat näet hyvin katkeria, kun eivät olekaan ruotsalaisia.
- mazina
hän on peiliin kattonu ja todennu sen, mutta kun hän vielä tajuis et on kovin pieni tilastollinen otanta tuo hänen kuvajainen peilistä. Tuolla yhden naaman ja nenän tuloksella ei pitäsi tehdä nuin kattavaa ja koko kansaa leimaavaa tulosta.
- VajoaYksinäsi
Niin nimenomaan oli. Nyt eurooppa vajoaa pohjamutiin. Mutta suomalaiset pottunokat eivät halua edelleenkään muuttua. Tai vajota "master race":n mukana unholaan. Ei me olla mitään eurooppalaisia, ollaan pohjoismaita.
- ollaan_suomalaisia
Ei ole olemassa mitään "pohjoismaita". Se on pelkkä poliittinen käsite.
On olemassa Skandinavia ja Suomi. Suomalaiset eivät ole skandeja ja hyvä niin!
Uuden tutkimuksen mukaan suomalaiset ovat Euroopan todellista alkuperäisväestöä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1225659- 644000
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺453666Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭313049Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332902Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342419Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli132266En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä112237- 1181727
Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm101654