Miten natsiterroristi kehtaa?

natsit_haisee

Ja kyllä se kehtaakin...
Suomessa yritetään tehdä natseista jonkinlaisia sota"sankareita"... jopa ss-hurreista (esim. törni), joka luikki karkuun valvontakomissin saavuttua maahan. Kohtasi lopulta karmansa Vietnamissa, jossa oli, taas, tappamassa siviilejä..

http://www.iltasanomat.fi/suomi100/art-2000005099072.html

35

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haloo000

      Ja sun mielestäs sotaveteraanit on natseja ?

      • Anonyymi

        ime kyrpää


      • Anonyymi

        Natsit johtaa ja punikit on tykinruokaa.


      • Anonyymi

        Aika moni oli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ime kyrpää

        Mielelläni!


      • Anonyymi

        persut on vaara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        persut on vaara.

        suomi on täynnä vaarallisia natsipersuja äärioikeisto-roistoja - heistä sitten vapaamuurarit kouluttaa valtahenkilöitä suomeen....


    • his_story

      Kyllä tuolla "vänrikki" koppisella pitäisi olla kuitenkin yksi pränikkä rinnassaan, missä lukisi vaikkapa: "natsi pervitiinin yliannostuksesta"

      Mitä muita tuollaiset olivat kuin natsiterroristeja, jotka menivät paukuttelemaan aseitaan naapuritontille ja sitten pervitiini pöhnässä lähtivät sivakoimaan vainoharhaisina sieltä pois jättäen raatoja, suurin osa siviilejä, jälkeensä?

      • Johan Bäckman vai kuka maanpetturi siellä puskista kirjoittelee?


      • Anonyymi
        hullu_ukko kirjoitti:

        Johan Bäckman vai kuka maanpetturi siellä puskista kirjoittelee?

        Persut on vaara:
        - taas yksi persu:

        - uusi terroristiepäilty: Entinen perussuomalaisten ehdokas ja Oodin satutuokion vastustaja

        Mies järjesti myös mielenosoituksen Oodin edessä

        - lisäksi uutinen:
        Ääri­oikeistolaiset miehet tehtaili konepistooleja 3D-tulostimella – Ryhmä aseistautui ja suunnitteli iskuja

        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/fe07a044-6669-46b2-b10b-a82712856705

        ja entä oliko sitten jokin Simon Ekpan tapaus?


    • o_simplimus

      "Pervitiinin voimalla takaisin"?
      Pyhällä hengelläkö he sinne sitten menivät, ja pervitiinin voimalla takaisin?
      Eiköhän he olleet pervitiinipössyissä jo menomatkalla?

      • Anonyymi

        sotahuume heille kehitettiin IG Farben- = nykyinen lääketeollisuus, samoja natsi-huunmeita NATO, Blackrock, Ukraina ja CIA-armeijat päissään sotivat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sotahuume heille kehitettiin IG Farben- = nykyinen lääketeollisuus, samoja natsi-huunmeita NATO, Blackrock, Ukraina ja CIA-armeijat päissään sotivat?

        sotahullua ihaillaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sotahullua ihaillaan?

        suomi on natsien maa- koska RKP...

        olemme viimeinen maailman maa jossa yhä natsit on vallassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suomi on natsien maa- koska RKP...

        olemme viimeinen maailman maa jossa yhä natsit on vallassa.

        Sinä taidat nukkua vai oletko muuten pölyissä kun tuollaisia kirjoittelet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat nukkua vai oletko muuten pölyissä kun tuollaisia kirjoittelet

        fasistivalta seis ja tyhmäporvarit


    • trololooo

      *trololooo*

      • Anonyymi

        nykytiedon uusimman tietämyksen mukaan rintamilla oli vain alkoholisteja narkkeja ja homoja- marski oli musta homo- ja taisi olla somalit jotka pelasti Suomen.


    • Anonyymi

      Lauri oli hieno mies, vassarit pöntöstä alas.

    • Anonyymi

      Lindtmann kehtaa mitä vaan.

    • Anonyymi

      Helppo huudella, kun ei ymmärrä historiaa, saati nykypäivää...

    • Anonyymi

      Antifalaisilla haisuleilla näyttää olevan kuumat paikat kun seuraavaksi suljetaan pankkitilit ja muut palvelut terroristilakien perusteella.

    • Anonyymi

      Suomessa ei ole natseja, koska Saksan kansallisosialisteihin ei olisi ikipäivänä hyväksytty ulkomaalaisia.

      • Anonyymi

        Mutta Venäjä on natsivaltio. Kaikki pahuus kopsattu Hitleriltä. Toki maustettu stalinismilla, olihan Putte stalinisti ennenkuin kääntyi natsismiin.


    • Anonyymi

      Ja kyllä se kehtaakin...
      Suomessa yritetään tehdä natseista jonkinlaisia sota"sankareita"... jopa ss-hurreista (esim. törni), joka luikki karkuun valvontakomissin saavuttua maahan. Kohtasi lopulta karmansa Vietnamissa, jossa oli, taas, tappamassa siviilejä..


      VEDÄ VITTU PÄÄHÄSI SEKOPÄÄ-

      • Anonyymi

        Otsikot ja aloitukset vaihtuu- tällä menolla vain yksi osa kehosta seisoo on -NENÄ- Ilman päätä-

        SEKOPÄIDEN PARATIISI_


    • Anonyymi

      Törni ei ollut hurri.

      • Anonyymi

        MUISTAKAA JA KERTOKAA LAPSENLAPSILLE, SUOMI HÄVISI SODAN JA HÄVIÄÄ AINA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUISTAKAA JA KERTOKAA LAPSENLAPSILLE, SUOMI HÄVISI SODAN JA HÄVIÄÄ AINA.

        Muistakaa, kertokaa lastenlapsille, että entinen kommunistinen roistovenäjä on tänään putlerilainen roistonatsivaltio!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUISTAKAA JA KERTOKAA LAPSENLAPSILLE, SUOMI HÄVISI SODAN JA HÄVIÄÄ AINA.

        TU PÄÄHÄSI SE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MUISTAKAA JA KERTOKAA LAPSENLAPSILLE, SUOMI HÄVISI SODAN JA HÄVIÄÄ AINA.

        Kertokaa lapsenlapsille, että Venäjä on aina ollut roistovaltio, roistodiktaattorien hallitsema.

        Nyt siellä on natsihallinto ja valtakunnan fuhrerinä Vladimir Kalsarimyrkyttäjä.


      • Anonyymi

        Törnin sukujuuret ole pohjanmaalla


    • Anonyymi

      Putin on naZi.

    • Anonyymi

      Törni oli monenlaista. Mutta erityisesti mies paikallaan, kun ali-ihmis-saastaa piti harventaa.

      Teki sen työn erittäin hyvin. Siitä suuri kiitos.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe