Suru uutinen

Olli.P

Moni onkin jo varmaan huomannut ettei rukoukset enää toimikaan.

Rukousten toimimattomuus ja lukuisat näyt todistavat Jumalan kuolleen.

8

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veijo.Espoosta

      Olemmekin jo jonkin aikaa ihmetelleet Espoon seurakunnassa että mikä on kun vastauksia ei tule. Nyt se syy selvisi. Tämä on todella surullista että näin kävi.

    • Aapo57

      Pyhä Isä, Jumala, joka sallit Ollinkin vielä tänäänkin elää armon ajassa, minkä merkitystä hän ei näytä lainkaan ymmärtävän. Anna Ollille väkevä puhuttelu, etsikonaika, jolloin hän kääntyy synneistään sinun veresi puhdistettavaksi. Jeesuksen nimessä. Amen

      • Nelli36

        Jumala on kuollut ja Jeesuksella ei ole Jumalan kaltaisia voimia.

        Tajuatteko? Jumala on kuollut oikeasti.


      • Armon-viisaus

        Rm 1:16 Sillä minä en häpeä evankeliumia; sillä se on Jumalan voima, itsekullekin uskovalle pelastukseksi, juutalaiselle ensin, sitten myös kreikkalaiselle.

        1.Kr 1:18 Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.
        1:24 mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
        2:5 ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan


    • Jeesksen-nimessä-auta

      Joh. 9:31 Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee.
      Job 27:9 Kuuleeko Jumala hänen huutonsa, kun ahdistus häntä kohtaa?
      Ps. 18:42 He huutavat, mutta pelastajaa ei ole, huutavat Herraa, mutta hän ei heille vastaa.
      Ps. 66:18 Jos minulla olisi vääryys sydämessäni, ei Herra minua kuulisi.
      Sananl. 15:29 Jumalattomista on Herra kaukana, mutta vanhurskasten rukouksen hän kuulee.
      Sananl. 28:9 Joka korvansa kääntää kuulemasta lakia, sen rukouskin on kauhistus.
      Jes. 1:15 Kun te ojennatte käsiänne, minä peitän silmäni teiltä; vaikka kuinka paljon rukoilisitte, minä en kuule: teidän kätenne ovat verta täynnä.
      Miika 3:4 kerran he huutavat Herran puoleen, mutta hän ei vastaa heille, vaan kätkee heiltä kasvonsa sinä aikana, koska he ovat pahoja töitä tehneet.
      Sak. 7:13 Samoin kuin hän huusi, mutta he eivät kuulleet, samoin he huutavat, mutta minä en kuule, sanoo Herra Sebaot.

      Biblia (1776)
      Mutta me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on Jumalan palvelia ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee.

      Ruotsi (1917)
      Vi veta ju att Gud icke hör syndare, men också att om någon är gudfruktig och gör hans vilja, då hör han honom.

      Englanti (KJV 1789)
      Now we know that God heareth not sinners: but if any man be a worshipper of God, and doeth his will, him he heareth.

      • ymmärrys-hoi

        " Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee."

        Joh 9: "Sehän tässä on ihmeellistä, että te ette tiedä, mistä hän on, ja kuitenkin hän on avannut minun silmäni.  Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee.  Ei ole maailman alusta kuultu, että kukaan on avannut sokeana syntyneen silmät. Jos hän ei olisi Jumalasta, ei hän voisi mitään tehdä."  He vastasivat ja sanoivat hänelle: "Sinä olet kokonaan synneissä syntynyt, ja sinä tahdot opettaa meitä!" Ja he ajoivat hänet ulos.  Ja Jeesus sai kuulla heidän ajaneen hänet ulos; ja hänet tavatessaan hän sanoi hänelle: "Uskotko sinä Jumalan Poikaan?"  Hän vastasi ja sanoi: "Herra, kuka hän on, että minä häneen uskoisin?"  Jeesus sanoi hänelle: "Sinä olet hänet nähnyt, ja hän on se, joka sinun kanssasi puhuu."  Niin hän sanoi: "Herra, minä uskon"; ja hän kumartaen rukoili häntä.  Ja Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi." 

        " Me tiedämme, ettei Jumala kuule syntisiä; vaan joka on jumalaapelkääväinen ja tekee hänen tahtonsa, sitä hän kuulee."


    • Saara1112

      Pahat henkivallat aiheuttaa masennusta yms asioita. Tässä linkissä on vahva Pyhän Hengen vaikutus ja se on saanut eikaan tosi uskovaisten rukouksen, vaikka siinä on kyse urheilutapahtuman avajaisista. Tämä aiheuttaa taas sen että jumalattomat tulee synnin tuntoon ja tulee se kaivattu herätys. http://areena.yle.fi/1-3908460?autoplay=true

      • Saara1112

        Jumala sallii pahan, tiivistelmä yllä. Olin aika etikassa kun kirjoittin tätä päivällä. Kirkoaikaan join viiniä oli liian tujua. Yle areena on totta, Jumalan armo ei ole

        Valitse kaikki kuvat, joissa näkyy kupan julkisivu, minulla näkyy ainakin nostan käteni. Se eilien armontuojani: Juha olikin haiseva Kuha


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1296
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      852
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      779
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      727
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe