Jyri taitaa olla oikeassa

Hehhehh

9

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinniinnäin

      Mikä on tiedemaailman viimeisin mullistanut juttu joka on tuonut täysin uutta tutkittavaa?

    • ESIMERKKIERKKI

      Pisteet on nyt pakko antaa skeptisJyrille.

      Nimittäin verrattuna herkkäuskoevokkeihin Jyri on kyllä selvästi fiksumpi tieteellisten teorioiden analysoija.

      Jyri ei ole huolellisesta tukimuksestaan huolimatta löytänyt tiedepuolelta yhtään mitään mikä puolustais homouden luonnollisuutta vaan pikemminkin aivan päinvastoin. Peräsuolipökkimiset ovat erittäin epäterveellinen, siis epäterve tapa joka vahingoittaa ihmistä suhteessa enemmän kuin tupakointi joten se pitäisi vähintäänkin kastraation uhalla laissa kieltää.

      • Peräsuolipökkimisen luonnollisuuden kannalta on aivan yksi lysti onko se vahingollista vai ei ja kenelle ja millä tavalla.

        Jos sitä esiintyy, se yksinkertaisesti on luonnollista, ei yliluonnollista.


      • Opettajansijainen
        kekek-kekek kirjoitti:

        Peräsuolipökkimisen luonnollisuuden kannalta on aivan yksi lysti onko se vahingollista vai ei ja kenelle ja millä tavalla.

        Jos sitä esiintyy, se yksinkertaisesti on luonnollista, ei yliluonnollista.

        Evokille kaikk mitä tapahtuu on luonnollista, hehehe.

        Miksi sitten on olemassa termi: "Luonnoton" ?

        Jokainen vähänkin järjissään oleva tietää sen ettei se ole luonnollista eikä millään muotoa normaalia että miehet pökkii toisiaan persuksiin.

        Tuolla evoluutiopalstalla joku opettaja valitteli sitä että opettajakoulutuksessa ei ole lainkaan huomioitu sitä että miten opettajjat voisvat perustella teineille homouden luonnollisuutta ja tieteellisesti hyväksyttävyyttä nyt kuin kerran homojakin aletaan vihmkimään avioiliittoihin.
        --Kysymys poistettiin vaikka se oli selvästi ihan vilpitön.

        Kun minäkään eo ole löytänyt goolaamalla mitään tieteellistä homoutta puolustamaan niin vosiko joku täällä ystävällisesti linkittää vaikka jonkun tiedeartikkelin joka osoittaa sen että homous on tieteellisesti katsoen ihan hyväksyttävä asia. Voin sitten siirtää tiedon tuonne evoluutiopalstalle.

        Mutta pyydän että varoisitte näitä puolitotuudellisia tutkimuksia, kuten niitä joissa sanotaan että kaikki mitä tapahtuu luonnossa on luonnollista ihmisellekin. Se kun on pseudotiedettä ja tyhjä ä höpinää.


      • IlkimyksenEsitäti
        Opettajansijainen kirjoitti:

        Evokille kaikk mitä tapahtuu on luonnollista, hehehe.

        Miksi sitten on olemassa termi: "Luonnoton" ?

        Jokainen vähänkin järjissään oleva tietää sen ettei se ole luonnollista eikä millään muotoa normaalia että miehet pökkii toisiaan persuksiin.

        Tuolla evoluutiopalstalla joku opettaja valitteli sitä että opettajakoulutuksessa ei ole lainkaan huomioitu sitä että miten opettajjat voisvat perustella teineille homouden luonnollisuutta ja tieteellisesti hyväksyttävyyttä nyt kuin kerran homojakin aletaan vihmkimään avioiliittoihin.
        --Kysymys poistettiin vaikka se oli selvästi ihan vilpitön.

        Kun minäkään eo ole löytänyt goolaamalla mitään tieteellistä homoutta puolustamaan niin vosiko joku täällä ystävällisesti linkittää vaikka jonkun tiedeartikkelin joka osoittaa sen että homous on tieteellisesti katsoen ihan hyväksyttävä asia. Voin sitten siirtää tiedon tuonne evoluutiopalstalle.

        Mutta pyydän että varoisitte näitä puolitotuudellisia tutkimuksia, kuten niitä joissa sanotaan että kaikki mitä tapahtuu luonnossa on luonnollista ihmisellekin. Se kun on pseudotiedettä ja tyhjä ä höpinää.

        "Tuolla evoluutiopalstalla joku opettaja valitteli sitä että opettajakoulutuksessa ei ole lainkaan huomioitu sitä että miten opettajjat voisvat perustella teineille homouden luonnollisuutta ja tieteellisesti hyväksyttävyyttä nyt kuin kerran homojakin aletaan vihmkimään avioiliittoihin.
        --Kysymys poistettiin vaikka se oli selvästi ihan vilpitön."

        Voi sentään jyrpäle, sinä lakkasit olemasta vilpitön heti kun opit puhumaan. Toki on ymmärrettävää ettet tykkää opettajista, kun se yksikin peräsuoliraiskasi sinut niin vakuuttavasti, ettet ole sen jälkeen kaivannutkaan muuta kuin peräsuolipökkimistä.


      • Opettajansijainen kirjoitti:

        Evokille kaikk mitä tapahtuu on luonnollista, hehehe.

        Miksi sitten on olemassa termi: "Luonnoton" ?

        Jokainen vähänkin järjissään oleva tietää sen ettei se ole luonnollista eikä millään muotoa normaalia että miehet pökkii toisiaan persuksiin.

        Tuolla evoluutiopalstalla joku opettaja valitteli sitä että opettajakoulutuksessa ei ole lainkaan huomioitu sitä että miten opettajjat voisvat perustella teineille homouden luonnollisuutta ja tieteellisesti hyväksyttävyyttä nyt kuin kerran homojakin aletaan vihmkimään avioiliittoihin.
        --Kysymys poistettiin vaikka se oli selvästi ihan vilpitön.

        Kun minäkään eo ole löytänyt goolaamalla mitään tieteellistä homoutta puolustamaan niin vosiko joku täällä ystävällisesti linkittää vaikka jonkun tiedeartikkelin joka osoittaa sen että homous on tieteellisesti katsoen ihan hyväksyttävä asia. Voin sitten siirtää tiedon tuonne evoluutiopalstalle.

        Mutta pyydän että varoisitte näitä puolitotuudellisia tutkimuksia, kuten niitä joissa sanotaan että kaikki mitä tapahtuu luonnossa on luonnollista ihmisellekin. Se kun on pseudotiedettä ja tyhjä ä höpinää.

        >>Tuolla evoluutiopalstalla joku opettaja valitteli sitä että opettajakoulutuksessa ei ole lainkaan huomioitu sitä että miten opettajjat voisvat perustella teineille homouden luonnollisuutta ja tieteellisesti hyväksyttävyyttä nyt kuin kerran homojakin aletaan vihmkimään avioiliittoihin.
        --Kysymys poistettiin vaikka se oli selvästi ihan vilpitön.<<

        Ei sinulla kylläkään opettajan pätevyyttä ole.


    • tutkimuskohinaa

      Ehkä tuokin tutkimus on sitä samaa sensaatiohakuista ja epäluotettavaa kohinaa.

    • Ei pidä uskoa kaikkea mitä netissä on, jyri.

      • Jyristys

        Kekkuli sanoi netissä että kaikki mitä tapahtuu on luonnollista, hehe.

        Arvaa uskoinko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe