Olen jo pitkään harkinnut uutta elämää toisessa paikassa. Tämä veisi kaikki läheiseni ja olen kyllästynyt heihin. Kaipaan jo yksinäisyyttä. Silti tavallaan tuntuu jotenkin väärältä jos unohdan ne ?:o...
Onko normaalia haluta vain unohtaa kaikki läheiset
4
176
Vastaukset
Hei Ikuinenpohtija.
Kirjoituksesi oli aika monitulkintainen, siksi en tiedä, mitä tarkoitit. Mutta olin aistivinani kirjoituksessasi jonkinlaista uupumista ja tuen tarvetta. Miltä tuntuisi keskustella jonkun luotettavan tahon kanssa noista ajatuksistasi ihan suoraan ja peittelemättä? Kertoisit mitä aiot ja toivot, mihin olet pettynyt. Voisit pohtia mitä siitä seuraa ja miten voisit hoitaa ihmissuhteitasi parempaan suuntaan? Keskusteluapua voi kysyä esimerkiksi terveyskeskuksesta. Myös seurakunnan diakoniatyöntekijän tai papin kanssa voi varata keskusteluajan. Toivon sinulle tukea elämääsi
Merja, diakoni- merjaadiakoniii
keskittyy nyt vain lapsen oikeuksiin, tasavvertaiseen vanhemmuuteen- ja holtajuuteen; Raiison kaupungin perättömiin lausumiin, selvityksiin, lapsen tarkoitus
hakuiseen vieraannuttamiseen- ja vainoamiseen
omasta isästään- ja suvustaan tuomioistuimessa
lapsen olosuhteista..
- menolippu72
Samoilla linjoilla ollaan. Olen perheen isä jossa on 3 murrosikäistä lasta. Näennäisesti kaikki menee hyvin. Kuitenkin on pitkään jatkunut vaikea olo ja unettomuutta. Jonkinlaisena haaveena kadota ilman rahaa ja lähteä ajelehtimaan maailmalle...
- ValinnanVapaus
Jos läheiset rasittaa heihin voi ja saakin ottaa etäisyyttä. Paitsi tietysti omiin, vielä alaikäisiin lapsiin ei saa ottaa etäisyyttä, jos niitä on mennyt tekemään. Se on elinikäinen pesti.
Minulla on yksi sukulainen, jota en halua tavata. Tapaan häntä kerran tai kaksi vuodessa ja sekin on liikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1787484Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.344621Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1232690- 762173
- 891573
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2141510Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731131Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202161067- 481019
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225987