Meillä on tulossa kovemman luokan valuuttakauppa-alusta. Kiinnotaisiko ketään Pattayalla tehdä rahaa?
Alkaa noin toukokuussa ja tuotot kovia. Ollaan testattu ja tuli päivässä 12.500€ ihan persettä kaivamalla ja pari kertaa kun paino enteriä.
Meillät tulee koulutustilaisuuksia Pattayalla joka viikko vapusta eteenpäin.
Halutako olla rikas???? Kohta olet kun lähdet mukaan!!!!!!
Tehtäiskös valuuttakauppaa?
11
162
Vastaukset
- pattayapete
Taksikuski taas vauhdissa, rauhoitu jo kaikki muut businekset on mennyt perseelleen miksi tämä onnistuisi.
- jyväskylän_mursu
Tuoton kovat tällä kertaa ja rahan tulo kestää useamman vuoden. EI mitään pyramiidi-ripulia.
- Vammapää
Aina joku aivovammainen jaksaa näitäkin ja vielä vammaisemmat lähtee mukaan.
- Kiinnostunut1
Totta helvetissä. Tulossa perintöä noin 750000 ekua mutta nyt tarvis maksaa 100000 ekua muut perilliset pois. Mitä sanot hoidetaan markka pois ja loppu raha valuuttakauppaan?
Pistetään rahat littiin? Riittää mulle.
Ota yhteyttä- jyväskylän_mursu
Teen tiliä vielä pari kuukautta onecoinilla, onelife! ja sitten aloitamme sinun ja monen muun kanssa rikastumisen uudella alustalla.
Kannattaa treenata nyt pari kuukautta ranteita salilla koska kohta niiden päälle tulee ihan vitusti käteistä etkä jaksa kantaa.
Mullakin homeelle haiseva ja hiirien syömä mersu lähtee nyt vaihtoon koska kohta tulee ihan vitusti entisten päälle. Minulle tuli sieltä kirje: " Sukulainen kuollut. Olet perimässä miljoonan". Lähetä 6000 hoitokuluihin, niin toimitamme perinnön. Annoin kirjeen poliisille.
- Näitä.riittää
Rahanpesua valheita valheiden perään. Varastatte vain ihmisten rahat.
Älkää menkö halpaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - jyväskylän_mursu
Tänään mun yhtiökumppani Harri teki USD-alustalla 5652€ samalla kun istui paskalla ja painoi kerran enteriä. Harrikaan ei ole kun automaalari ja tekee tollasta tiliä kun istuu paskalla!!!! Ei maalaa enää pitkään mitään mätiä Citikoita!!!!!
Ja nyt ollaan vasta testialustalla!
Tilasin jo 500 S -Mesen! Coupe.- USDHarri
Kerkesin pyyhkimään ja taas tuli reilu tonni.
Tästä tulee kova juttu. Hannullakin valahtaa paskat housuu kun näkee miten valuutta taipuu! - Taivaspaikka
Perkele vieläkö kerkiää luennoille jos pääsen eturiviin ja syötän Muille kyynärpäitä.? Maksaako mitään tämä taivas paikka?
- jyväskylän_mursu
Taivaspaikka kirjoitti:
Perkele vieläkö kerkiää luennoille jos pääsen eturiviin ja syötän Muille kyynärpäitä.? Maksaako mitään tämä taivas paikka?
Osallistumismaksu on muutaman tonnin. Mutta senhän saa takaisin jo ekoilla enterin painalluksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei112139Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1181206- 891185
Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51993Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli239985Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63904- 84786
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253786- 35709
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?43681