Kun täällä jatkuvasti päivystät, niin mitä usko sinulle merkitsee entä miten näkyy arjessasi? Entä miten koet Jumalan? Hänen läsnäolonsa, rakkautensa, vaikutuksensa ja johdatuksensa?
Nimimerkki mummomuori
12
186
Vastaukset
Anna mummomuorin olla ;)
- musliminainen
Miksi häneltä ei saisi kysyä?
musliminainen kirjoitti:
Miksi häneltä ei saisi kysyä?
Ihan vapaasti mutta älä vedä itku-potku-raivaria kun se sinut sanallisesti löylyttää ;)
- TässäFaktaa
nähty.on kirjoitti:
Ihan vapaasti mutta älä vedä itku-potku-raivaria kun se sinut sanallisesti löylyttää ;)
Aivopesty ja valehteleva muslimi Mummomuori ei ole tällä palstalla löylyttänyt sanallisesti ketään :D
- älä.itke.iines
nähty.on kirjoitti:
Ei mummon postauksilla ja linkityksillä ketään löylytetä. Mummo ei osaa itse kirjoittaa yhtään mitään.
- ap_on_usko.vainen
Tämä sama kysymys esitettiin nimimerkille usko.vainen. Sen sijaan, että usko.vainen olisi uskaltanut vastata sen ketjun ap:lle tällä palstalla, hän alkoi päällekäyvästi vaatia sen ketjun ap:tä nimimerkki "hedelmäpuuta" treffeille vastauksen antamiseksi.
- tretretrepoi
Kyllä minä ja monet muutkit pidämme teitä tyhminä.
- OletTyhmäRäyhis
tretretrepoi kirjoitti:
Kyllä minä ja monet muutkit pidämme teitä tyhminä.
Mutta sinä OLET tyhmä, Räyhis!
- ap_on_usko.vainen
usko.vainen kirjoitti:
Mitäpä jos lopettaisit valehtelusi?!
Osui ja upposi.
ap_on_usko.vainen kirjoitti:
Osui ja upposi.
Helpostipa sinä upposit :D vai osuinko ihan napakymppiin?
- ap_on_usko.vainen
usko.vainen kirjoitti:
Helpostipa sinä upposit :D vai osuinko ihan napakymppiin?
Voi sinua usko.vainen alias Repa.Ruutikallo alias lettas alias koti.kisu alias odotan.analyysiasi alias OksastettuOksa alias DaavidinTähti jne jne
Et tule koskaan osumaan muihin kuin itseesi. :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111153
- 1336990
- 955663
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385048- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303889- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323452Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222985- 782894