Lieksan Lehti Karlovy Vary! HIENO PAIKKA!

1__Markkinat

Loistava paikka. Lähden myös lukijamatkalle. Ympäristö on kaunista ja idyllistä.
Moser on kuuluisa lasivalmistaja.
Grand Hotell Pupp on idyllinen tapaamispaikka ja omaa loistavan kahvilan.

Terveyslähteiden vesi on kuuluisaa. Olen viettänyt lukuisia kertoja siellä.
Kaupungissa on myös sinfoniaorkesteri.

Hotelli Colonada on edullinen ja hyvä.
https://www.karlovyvary.cz/en/hotel-kolonada

40

404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1__Markkinat
    • Tuolle lukijamatkalle tosi helppo lähteä.Ei tarvitse kuin hypätä linja-autoon ja matkaan.Meilläkin mietittiin että mielenkiintoinen kohde.

      • sopiikokyytiin

        Pääsekös tällaiselle lukijamatkalle myös täällä muualla Suomessa asuva Lieksan Lehden tilaaja ja lukija? Voiko bussi noukkia kyytiin kuutostien varresta sovitulta pysäkiltä esim. Imatra-Lappeenranta akselilta.


      • lukijamatalle

        Lennot Joensuu-Helsinki-Praha. Sinne ei mennä bussilla.


    • 1__Markkinat
    • 1__Markkinat
    • Tirlittaaja

      Kamuttaja on nähnyt paljon ja ollut jenkeissäkin, mutta tsekissä se ei ole käynyt koskaan.
      Minäpä olen.

      • Kamuttajan.varjo

        Mistä sen tietää että ei ole käynyt se luikki on voinut käydä vaikka missä.


    • 1__Markkinat

      Becherovka ei enää nykytietämyksen mukaan ole terveellistä. Siinä oleva kaneli rasittaa maksaa.

      Taidegalleria on vaatimatonta tasoa.
      http://www.karlovy-vary.cz/en/about-karlovy-vary/karlovy-vary-art-gallery

      Goethe vietti aikaansa Karlsbadissa. Siitä on muistona patsas ja laatta.
      https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Karlsbad_von_J.W.v.Goethe.JPG

      Paikalliset vandaalit kaatoivat Goethen patsaaan.
      http://www.radio.cz/de/rubrik/tagesecho/es-waere-schade-ihn-wegzuwerfen-sockel-von-goethe-bueste-in-karlsbad-aufgetaucht

    • suvakit.hei

      Älkää menkö siellä voi olla uusnatseja?

      • tilaaja50

        Osallistuuko Lieksan lehti matkan kustannuksiin tilaajien rahoilla ? Eipä innosta jatkaa kestotilausta jos näin on.Itse en hyödy mitään ja maksan kallista lehteä.Ei oo varaa ajatellakkaan lähtee reissuamaan mut ikävää jos minun tilauseuroilla jotkut reissaa.Maksaessani lehden tilausta konttorila ei saa edes kiitos maksusta saati ees mustekynää.Ja jos toiset reissaa masamillani euroilla nin sanonpa hyvästit lehden tilaukselle.


      • näkyyfacessa

    • kallisliuska

      Lieksan liuska riittäisi kaksipäiväisenä julkaisuna, ja puolella hinnalla nykyisestä! Esim tiistain lehti on yhtä tyhjänkanssa! Kun ei mitään tapahdu, niin ei ole niitä jutunaiheitakaan!

      • kestotilaaja

        Olen jo monta vuotta sanonut ja ehdottanut Lieksan lehdelle et lieksan lehden voi jättää kaks päiväiseksi,,,,keskiviikko ja lauantai.Ja kenties tilaushinta tippuis,,,ja pakkohan se oli kun ei ilmestys kolmea kertaa viikossa.Tiistain lehti todellakin mitäänsanomaton,,,,niin sanoo tosi moni ja ovat närkästyneet maksamaan tyhjästä.


    • 1__Markkinat
    • Hei vaan Tirlittaaja!
      Jaa olenko käynyt siinnä maassa.

      Nytpä yllätän sinut oikein kunnolla.
      Minulla on hieman sukuakin siellä, vasta pari päivää sitten viimeksi kuulin heistä.

      Et kai lentänyt selällesi ;-))

      • Kamuttajan.Mummo

        Valehtelija ei kellään lieksalaisella ole sukulaisia tsekkossslovakiasssa.


      • EL-BIMBO-ON-VAIN-MIES

        Olet ollut varomaton:-)


      • Kamuttajan.Mummo kirjoitti:

        Valehtelija ei kellään lieksalaisella ole sukulaisia tsekkossslovakiasssa.

        Voihan toki olla, minulla on sukulaisia Minnesotassa,Wisconsinissa ja Missourissa näin aluksi. Australiassakin on. Lisäksi serkkutyttö oli naimisissa ugandalaisen miehen kanssa joten tyttärieni pikkuserkku on tumma nainen. Esiintynyt joskus uutiskanavalla tv:ssä.


    • ilimoja.on.pielly

      Eikos Idi Amin ollut myös kamuttajalle sukua? Kuulin vain yhdeltä historianmaisterilta!

      • Vai paljasti se hissanmaikk tarkoin varjellun sukusalaisuuden.


    • Siellä on pari perhettä jotka ovat sukua, ei nyt ihan perhepiiriä, mutta serkkuja.

      • simmppeli

        Tarkoitatko Ugandassa vai mitä yrität sanoa?????????????????


      • simmppeli kirjoitti:

        Tarkoitatko Ugandassa vai mitä yrität sanoa?????????????????

        Tottakai Ugandassa, kas kun heti tajusit.


    • Sic! Näköjään asiat voi käsittää ihan miten tahansa.

    • ranes

      Hei kamuttaja lähe oppaksi kalovariin. Myö lähetään sinne. Ripa olis lähössä Rautavaaralta kans.

      • Taejan lähttee, jos se pussi toppovvaa teijän kohalla niin minnää hyppeen siinnä kyytiin.
        Pitäskköön se Ripa hakkee Raatavuaralta vae piäsiskö se ite jollain souvilla.


      • Mitä-merkillistä
        kamuttaja kirjoitti:

        Taejan lähttee, jos se pussi toppovvaa teijän kohalla niin minnää hyppeen siinnä kyytiin.
        Pitäskköön se Ripa hakkee Raatavuaralta vae piäsiskö se ite jollain souvilla.

        Asuukos kamuttaja Lieksassa? Sinunhan piti asua jossakin eteläisessä Suomessa.


      • myrkkynuolikääpiö
        Mitä-merkillistä kirjoitti:

        Asuukos kamuttaja Lieksassa? Sinunhan piti asua jossakin eteläisessä Suomessa.

        Kamuttaja asuu Piiroislouhilla ja sillä on kesämökki Espoossa. Pidä varasi nyt se on liikkeellä ja sieppaa tuhmat lapset mukaansa.


      • KamuttajanMummo
        myrkkynuolikääpiö kirjoitti:

        Kamuttaja asuu Piiroislouhilla ja sillä on kesämökki Espoossa. Pidä varasi nyt se on liikkeellä ja sieppaa tuhmat lapset mukaansa.

        Kamuttaja on aivan seinähullu seisoo päivät pelaamassa ja elää pummilla. Lieksan tunnetuin rosvo ja juoppo


      • vai.valehteletko
        KamuttajanMummo kirjoitti:

        Kamuttaja on aivan seinähullu seisoo päivät pelaamassa ja elää pummilla. Lieksan tunnetuin rosvo ja juoppo

        Jos kerran on Lieksan tunnetuin rosvo ja juoppo niin laita nimi niin tietää varoa tyyppiä.


      • eiköhän.nyt.lopeta
        Mitä-merkillistä kirjoitti:

        Asuukos kamuttaja Lieksassa? Sinunhan piti asua jossakin eteläisessä Suomessa.

        Lieksassa asuu ja on asunut koko ajan vaikka esittää muuta. Tänään näin viimeksi ja kun kysyin suoraan niin hämmästyneenä tunnusti ihmetteli kyllä mistä tiesin. On yksi siitä ukkoporukasta josta täällä on ollut puhe. Yhdessä muistelevat ja hän pistelee tiedot tänne. Nimikirjaime ovat HT.


      • Eppäillä tuota soppii! Laitapa minunkin nimikirjaimet kun oletat tietäväsi asioita.


      • eiköhän.nyt.lopeta kirjoitti:

        Lieksassa asuu ja on asunut koko ajan vaikka esittää muuta. Tänään näin viimeksi ja kun kysyin suoraan niin hämmästyneenä tunnusti ihmetteli kyllä mistä tiesin. On yksi siitä ukkoporukasta josta täällä on ollut puhe. Yhdessä muistelevat ja hän pistelee tiedot tänne. Nimikirjaime ovat HT.

        Ei voi nauramatta lukea juttuasi.
        Kyllä näkyy olevan helppo hööpöttää sinua, kuka sen lieneekin siellä nyt tehnyt.
        Joku vain sanoo olevansa Kamuttaja, ja sinä uskot.
        Varmaan on nauranut makeasti herkkäuskoisuuttasi.

        Olen viimeksi ollut Lieksassa 2005 kuten olen ainakin kymmeneen kertaan toistanut.


      • kamuttaja kirjoitti:

        Ei voi nauramatta lukea juttuasi.
        Kyllä näkyy olevan helppo hööpöttää sinua, kuka sen lieneekin siellä nyt tehnyt.
        Joku vain sanoo olevansa Kamuttaja, ja sinä uskot.
        Varmaan on nauranut makeasti herkkäuskoisuuttasi.

        Olen viimeksi ollut Lieksassa 2005 kuten olen ainakin kymmeneen kertaan toistanut.

        Jäi vielä sanomatta, että nimikirjaimet oli melkein oikeat, ei heittänyt kuin ensimmäinen, ja toinen, loput oli oikein.


      • EL-pinperoinen
        kamuttaja kirjoitti:

        Jäi vielä sanomatta, että nimikirjaimet oli melkein oikeat, ei heittänyt kuin ensimmäinen, ja toinen, loput oli oikein.

        Marionin biisi - EL Binpo....... siinä se.


    • Minäkin laitan nimikirjaimeni: N.N.

      • Nyt minä sinut tunnistin Nakke Nakuttaja ;-))


      • Niin taikka "Nikke Nakkerton" ;-))


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe