Onko hän sielunsiskoni?

meeedioooo

Kuka voisi kertoa, onko hän ihan oikeasti sielunsiskoni? Hän on kaltaiseni itsekeskeinen narsisti, mutta en ole varma, onko hän oikea sielunsiskoni. Voisiko joku ennustaja tai muu vastaava ennustaa, onko hän loppuikäni sielunsiskoni. Olemme samalaisia arvomaailmoiltamme. Kasvatamme lapsia samalla tavoin, halveksimme heitä, jotka eivät kykene kasvattamaan, rakastamme jaloja juomia ja erään vähemmistö aatekunnan kasvatusarvoja.

En vaan ole täysin varma, onko hän todella sielun siskoni. Onko?

4

296

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkukorvatkuulee

Minä ennustajana olen melko varma, että hän on sielunsiskosi. Toisaalta tuo oikealta avautuva härän takalisto uumoilee, että kyseessä on valheellinen, esiintymisen mestari, joka osaa antaa itsestään valheellisen kuvan. Haiseva vastalause ehkä sittenkin tuolle sisaruudelle saati sielunsisaruudelle. Ei edes jalojuoman vallassa.

• ehtanainen

Sinun nouseva merkkisi on raha. Sinun tulee kehittää hyvä tapa ansaita paljon rahaa. Älä ala tehdä mitään paskaduunii huonolla palkalla. Noin hieno ihminen ei tee vähällä rahalla onnettomien auttamista.

• narsisseja

Ollaan mahtinaisiii, ei olla mitään heiveröisiii, meille ei kato tulla urpoileeen, me ollaan sielunsiskoja loppuun saakka, sanoipa astrologi mitä tahansa. me ollaan SIELUNSIKSOJA suoraan sisuskaluihin saakkaaaaa, sielunsiskojaaaaaa, sielusikojajmaaaaa, sielunsikojajjjjjjaaaa. ihaniaaaaaaa, narsistejaaa, narsistejaaaa, sielunsikojajaaaa.......

• missäoletsieluni

Sielunsisko, me ollaan hyvää pataa. Meillä on samankaltainen juomamaku. Kyllä ne lapset nukkuvat niin voimme ryystää konjakkia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      382
      909
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      875
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      198
      695
    4. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      80
      670
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      70
      639
    6. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      635
    7. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      66
      624
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      35
      614
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    10. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      43
      571
    Aihe