koska Kauhajoelle Mc Donalds

Bigmac2017

Koskahan Kauhajoelle saadaan oma mäkkäri?

14

496

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikaa_cepulaisia--

Täällä on liikaa cepulaisia ja communisteja mäcdonaldsi olisi provokaatio

• Ei koskaan.

• turpaanvaan

Naurettava pelle taas kommentoi

• Tuötöntunari

Koskahan tänne saadaan työpaikkoja?

• kloiä

eikö tuonlaatuisia herkuttelupaikkoja ole jo puolet liikaa.

• EiTyövoimaa

Täällä on valtava työvoimapula, joten työvoiman saanti estää uusien yritysten luomisen.

• ammattilainen975322

Kuka ny talkoisiin rupee. Onko rengit loppu?

• niinpä.niin.joo

Tuskin koskaan. Eikös Mäkkäri ole vähentänyt pisteitään Suomessa? Jos niitä karsitaan nykyisiltä paikkakunnilta, tuskin ne sellaisille enää tulevat, jotka on jo aikaisemmin huonotuottoisiksi arvoitu.

• Jjnkjhlljj

Mihin te mäkkäriä kun teillä on ABC....

Sitäpaitsi nykyään kukaan ei enää edes käy mäkkärillä syömässä roskaruokaa

• Säälittäää

Älkää hyvät kauhajokelaiset ottako enää yhtään roskaruokapaikkaa lisää. Teillä on jo niitä muutenkin liikaa. Luulette olevanne ruokamessujen mukaan "hyvän ruoan" markkinapaikka. Kauhajoelta ei saa edes tuoretta kalaa. Lihat on laitettu johonkin mössökastikkeisiin ja muoviin. Vihannekset ja juurekset ovat tehotuotettuja ja mauttomia. Leivät on muovipusseissa tai puolivalmiita tehdastuotteita. No joo ... mitähän mä tässä vaahtoon ... ehkä teille sittenkin on parasta, mitä voitte kuvitella ... Mc Donalds !!!!

• sano_ei_roskaruoalle

Saataisko tänne edes burger king

• Läskitlotisee

Opetelkaa tekemään kunnon ruokaa. Pömppövatsoja on jo tarpeeksi.

• Duct

Ihmekään jos nuoriso muuttaa muualle, kun asenneilmapiiri on tällainen. Enkä tarkoita nyt pelkkää tätä mäkkäri-keissia, vaan muutenkin. Joka asiassa ollaan uudistusvastaisia, eikä mitään saisi olla, ja käpylehmillä vain pitäisi leikkiä, kun niin on ennenkin pärjätty. Tämän asenneilmapiirin vastahakoisuuden takia, nuoriso äänestää jaloillaan ja läksii muualle, sellaiseen paikkaan jossa on muutakin kuin käpylehmiä. Sitten on turha ruikuttaa, miksi Kauhajoen väki vähenee, kun tunkkaisella asenneilmapiirillä pilaatte vähätkin kehityksen mahdollisuudet. Haluatte että nuoriso pysyy Kauhajoella, mutta samaan hengenvetoon ette halua että niille järjestetään mitään, eikä niitä saisi edes näkyä missään. Kunhan kaunistaisivat vain väestötilastoja, niinkö!?! Ei se kulkaa nuorisolle pelkkä kirjoilla oleminen riitä, ja käpylehmillä leikki, kyllä pitää olla muutakin. Ja kun joka asiaa venkoillaan ja vastustetaan, niin ei se nuoriso jää aikaa tuhlaamaan, vaan suuntaa muualle, avarakatseisimpiin ympäristöihin.

• kepunrytkytvittuun

Menkää kepunrytkyt töihin ja opetelkaa tekemään ruokaa ,päivät vaan maataan .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      177
      1580
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      104
      793
    3. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      735
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      598
    5. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      128
      561
    6. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      546
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      528
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      526
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      510
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      493
    Aihe