Moi!Tietääkö kukaan tuleeko Aamu koskaan takaisin salkkareihin? Must olis tosi kivaa, koska nyt salkkareis ei oo oikee mitään jännää.. :) Tai no onhan salkkarit nytkin hyvöt, mut ois kivaa jos Aamu tulis takas!
Kertokaa muuten myös lempi näyttelijänne salkkareista, ja kenet haluisitte siihen takas!!
Aamu takaisin salkkareihin??
6
1658
Vastaukset
- aamunaama
Tuskin kukaan haluaa Aamua takaisin, sen verta kehno esitys.
- tuntematon
mun lemppari ja mä haluisin tosi kovasti että miia ja saku tulis takas siis elikkä venla saartamo ja jasper pääkkönen
- *Petra*
Mäkin tahtoisin Aamun takaisin taikka sitten Aamun kaltaisen tytön sarjaan!
- Frida
Aamu,Silja ja Annika muistuttavat toisiaan.
Kaikki ovat yhtä töykeitä käytökseltään mutta muuten ihan hyvii.
Musta Riku on sulonen xD
- Salkku fani
Kyl se Aamu tulee käväsee siin Salkkareis kohta puolii. Kentsu lähtee sit Aamun kaa yhes sinne Englantiin ja samal pois sarjast. Mun lempparinäyttelijä on Aki Nikkinen ja toivoisin sen palavan sarjaan et Jenni ja Aki sais olla taas yhes..
- Ihanaa!!
Salkku fani kiitti ku kerroit!!
Mistä muuten tiedät?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292228
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261868Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121429Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121297Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701221- 931048
- 17937
- 88903
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115741