Tarjolle tälläistä vähän toisenlaista suomileffaa tänne kansan syvien rivien keskuuteen.
Linkki: https://youtu.be/eXBBAzlN06w
Tehty ihan puhtaasti kavereiden kesken talkoomeiningillä. Eka kokopitkä meille kaikille. Piti mennä pari vuotta, mutta menikin kuusi. Nyt jo ajan kultaama 'seitakesä' (2012) rämmittiin kuuden hengen ydinporukan voimin alusta loppuun pitkin Rovaniemen lähimetsiä ja muuta Lappia kuvaten kaikkea mahdollista, ja siinä sivussa onnistuttiin melkein tappamaan jos ei ihan itseämme niin ainakin kiinnostuksemme koko projektiin .. Mutta sitten hiljalleen siitä toivuttuamme otettiin hattu kauniiseen käteen, leikattiin leffa, sävellettiin musat ja väännettiin yli sata cgi-efektiä paikoilleen ja sitten vihdoin viime jouluna se tuli ihme kyllä valmiiksi. Tarkoitus oli tehdä paras findie-leffa ikinä parilla tonnilla. Ihan niin halvalla ei päästy mutta ei siitä myöskään ihan susi tullut. Rohkea se on vähintäänkin ja kuulemma välillä jopa ihan nerokas pätkä, jonka parissa about kaikki sen nähneet on sanoneet viihtyneensä.
Seita, lappilainen fantasiaelokuva (2017)
karvareuhkapr
0
105
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1432679Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3611984- 401717
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii331584Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281360Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941203- 541163
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327937Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110928Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53772