”Heillä on kavalat hankkeet sinun kansaasi vastaan, ja he pitävät neuvoa sinun suojattejasi vastaan.
He sanovat: ’Tulkaa, hävittäkäämme heidät olemasta kansa, niin ettei Israelin nimeä enää muisteta’.
Sillä he neuvottelevat keskenään yksimielisesti, he tekevät liiton sinua vastaan:”
– Psalmit 83:3-5
Psalmien kertomaa
9
108
Vastaukset
- trtyuu
Siinä profetiaa juuri tälle ajalle, jota nyt elämme.
- Hyvää_profetiaa
Raamatun Ilmestyskirjassa Israelia ja Jerusalemia kohtaavasta lähitulevaisuudessa, ja jokaisen ihmisen hyvä oppia ymmärtämään, mitkä asiat tässä maailmassa ovat Jumalasta ja mitkä Paholaisesta.
- bcbb
Aamen. Se on niin.
- retyy
Kunnia Jumalalle.
- dsgg
Psalmissa on profetia tulevalle ajalle.
- fdghh
Lukekaa psalmeja.
- fdsfdgg
Alkakaa lukemaan.
Uru, uru achim!...... Herätkää, herätkää veljet!
Uru achim b'lev sameach..........Herätkää veljet, onnellisin sydämin !
Iloitkaa iloitkaa, laulakaa laulakaa........... Kansa on noussut ylös Jerusalemiin, kansa elää, totisesti elää.- cxcvfgg
mitä tarkoitat?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065