Missä todisteenne siitä,että jumala olisi valetta?

JUMALANLAPSI

Haluan tätä kysyä teiltä! Mutta ette voi vastata tähän, koska teillä ei voi olla vastauksia kysymykseeni.
Ette ole nähneet elämää maan ulkopuolella, ettekö siis usko, että tämä on mahdollista, koska teillä ei ole todisteita siitä, ettekä ole omilla silmillä nähneet!!
Minä uskon, että jumala on luonut muuallekin elämää, minä uskon, vaikka en ole nähnyt muualla elämää!!
Tulkaa rukoilemaan kanssani, tulkaa! Huomaatte heti, miten olen puhunut totta jumalan olemassaolosta. Te ette tule katumaan sitä!
Minä olin yksinäinen, jumalan tultua elämääni se muuttui, minä en ole enää yksinäinen!
Miksi minun täytyy olla harhainen, jos uskon jumalaan ja koen hänet lähelläni? Miksi????? Tämän maailman on jumala luonut, ei mikään muu.
Olen itsekin pienestä pitäen sisimmissäni tiennyt, että jumala on, mutta sokeana ohittanut sen faktan, mutta antakaa tekin jumalan tulla, tiedätte että hän on täällä, kanssanne, kanssamme, aina luonamme, rakastaen, opastaen, auttaen, hän ei jätä meitä. Itse asiassa hän on ainoa, joka ei jätä meitä! Kaikki muut lähtevät, jos olet vääränlainen, mutta jumala hyväksyy sinut, hyväksyi minut ja nyt minulle riittää vain jumalan hyväksyntä.
Älkää kummastelko, jumala on aitoa.
Päästäkää viisaus kulkemaan lävitsenne, jumalan viisaus.
O_o.

20

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palvovainjumaliasi

      Meille on ihan yksi ja hailee uskotko jumaliin vai et. Suomi on vapaa maa, palvo yhtä kahta tai vaikka kolmea jumalaa. Ketään ei katsos kiinnosta :D

      • Jumalanlapsi

        Minua ja monia muita kiinnostaa! Minä palvon vain yhtä jumalaa, sitä ainutta! Toista tai kolmatta ei olekaan.


      • palvovainjumaliasi
        Jumalanlapsi kirjoitti:

        Minua ja monia muita kiinnostaa! Minä palvon vain yhtä jumalaa, sitä ainutta! Toista tai kolmatta ei olekaan.

        Jos sinä haluat käyttää elämäsi paimentolaismiehen keksimän jumalan perseen nuoleskeluun, niin se on oma asiasi. Pidä hauskaa harhojesi kanssa :D


      • Jumalanlapsi
        palvovainjumaliasi kirjoitti:

        Jos sinä haluat käyttää elämäsi paimentolaismiehen keksimän jumalan perseen nuoleskeluun, niin se on oma asiasi. Pidä hauskaa harhojesi kanssa :D

        Jos sinä haluat kuolemasi jälkeen joutua kadotukseen, tervemenoa sinne! Jumala ei sinne näe!Siellä sitten saat itkeä yksinäsi ikuisesti! T. Jumalanlapsi


      • palvovainjumaliasi
        Jumalanlapsi kirjoitti:

        Jos sinä haluat kuolemasi jälkeen joutua kadotukseen, tervemenoa sinne! Jumala ei sinne näe!Siellä sitten saat itkeä yksinäsi ikuisesti! T. Jumalanlapsi

        Mielikuvitusjumalasi rangaistuksella uhkailu naurattaa minua :D Säälittävää millaiseen tilaan olet itsesi saanut näillä paimentolaismiehen keksimillä saduilla. Mutta omapahan on ongelmasi :D Pidä hauskaa mielikuvitusjumaliesi kanssa :D


      • Jumalanlapsi
        palvovainjumaliasi kirjoitti:

        Mielikuvitusjumalasi rangaistuksella uhkailu naurattaa minua :D Säälittävää millaiseen tilaan olet itsesi saanut näillä paimentolaismiehen keksimillä saduilla. Mutta omapahan on ongelmasi :D Pidä hauskaa mielikuvitusjumaliesi kanssa :D

        Ei ole mielikuvitusjumalia, on vain jumala ja se oikea ainoa! Astu uskoon?, olen täällä sinua varten ja jumala myös.


      • palvovainjumaliasi
        Jumalanlapsi kirjoitti:

        Ei ole mielikuvitusjumalia, on vain jumala ja se oikea ainoa! Astu uskoon?, olen täällä sinua varten ja jumala myös.

        Paimentolaismiehen keksimä mielikuvitusjumala se siellä korviesi välissä mellastaa. Kuten jo totesin edellä, sinä saat elämäsi käyttää ihan niin monen jumalan palvontaan kuin haluat. Ei ketään kiinnosta :D Pidä hauskaa jumaliesi parissa :D


      • Jumalanlapsi
        palvovainjumaliasi kirjoitti:

        Paimentolaismiehen keksimä mielikuvitusjumala se siellä korviesi välissä mellastaa. Kuten jo totesin edellä, sinä saat elämäsi käyttää ihan niin monen jumalan palvontaan kuin haluat. Ei ketään kiinnosta :D Pidä hauskaa jumaliesi parissa :D

        Miksi sinä et jo anna periksi?


      • palvovainjumaliasi
        Jumalanlapsi kirjoitti:

        Miksi sinä et jo anna periksi?

        Mille? Saat sinä uskoa ja palvoa ihan niin monta paimentolaismiehen keksimää jumalaa kuin haluat. Ei se minua haittaa eikä se minua liiemmin kiinnosta. Pidä hauskaa jumaliesi kanssa :D


      • Jumalanlapsi
        palvovainjumaliasi kirjoitti:

        Mille? Saat sinä uskoa ja palvoa ihan niin monta paimentolaismiehen keksimää jumalaa kuin haluat. Ei se minua haittaa eikä se minua liiemmin kiinnosta. Pidä hauskaa jumaliesi kanssa :D

        Olet kateellinen minulle!


      • palvovainjumaliasi
        Jumalanlapsi kirjoitti:

        Olet kateellinen minulle!

        Käytät elämäsi paimentolaismiehen keksimän jumalan palvontaan. En ole kateellinen tilasta jossa elämäsi on, lähinnä tunnen sääliä sinua kohtaan.


    • Jumalanlapsi

      Juu ja haluaisin vieä kysäistä, että ketkä ovat tässä viikon aikana tulleet uskoon avullani, teitä on varmasti paljonkin! Kertokaa, niin näytätte näille muillekin täällä sen olevan mahdollista!! Keitä olenkaan ehtinyt jo opastaa, kertokaa!

      • paranethanpian

        Käännyin avullasi uskosta pois. Huomasin miten nämä sadut ovat pilanneet mielenterveytesi ja pääsin itse pois ajoissa. Kiitos sinulle ja yritä jaksaa näiden mielenterveysongelmiesi kanssa.


      • Jumalanlapsi
        paranethanpian kirjoitti:

        Käännyin avullasi uskosta pois. Huomasin miten nämä sadut ovat pilanneet mielenterveytesi ja pääsin itse pois ajoissa. Kiitos sinulle ja yritä jaksaa näiden mielenterveysongelmiesi kanssa.

        Tuota sinä et usko itsekään! Tule takaisin? Jumala odottaa sinua, ja minä odotan sinua. Tule! Uskosi oli oikein!


      • Jumalanlapsi

        Jumalaa odotan YHÄ, ei ole vielä näkynyt Häntä.


    • OletJeesuksenÄpärä

      Jumalan olemassaolon todistaminen kuuluu aina sille kuka väittää jumalan olevan olemassa. Jumaluuksiin uskomattoman ateistin ei tarvitse todistaa yhtään mitään.

      Yhtä naurettavia on uskovaisten yritykset vääntää ateismia uskonnoksi. Jos ei usko jumaluuksiin eikä yliluonnollisiin henkiin, enkeleihin jne. niin se ei siitä uskonnoksi muutu vaikka kuinka tekisi mieli väittää vastaan ja saada kaikki kääntymään sen "kaiken pelastavan jumaluskon" ympärille.

      Jos ihminen on rahaton niin hän on rahaton. Vaikka joku teisti kuinka väittäisi että kyllä sinulla pitäisi olla rahaa niin se ei siitä rahaksi muutu pelkällä teistin uskolla.

      Jos ei ole uskoa niin sitä ei ole eikä siitä todeksi muutu kuin Trumpin esittämällä vaihtoehtoisella totuudella. Joka taas tietysti omalla tavallaan toimii, erityisesti jos haluaa monimutkaisen todennäköisyyksiin perustuvan totuuskäsityksen sijasta tyytyä tyhmemmänkin ymmärtämiin yksinkertaistuksiin tai Trumpin lupaamiin katteetomiin lupauksiin.

      Trump on kuitenkin alusta saakka tehnyt selväksi väkevällä eiintymisellään että jos hän epäonnistuu tai ei pysty toteuttamaan lupaamiaan asioita niin niiden kaatuminen johtuu Hillarysta, valemediasta ja islamistiterroristeista. Mahdollisesti myös väärästä kuun asennosta ja Venuksen sijainnista väärässä haarovälissä. Mutta missään tapauksessa se tule ei johtumaan hänestä. Päinvastoin. Vika on koko maailmassa jos sikseen.

      Siksi toiseksi niiden 7 maan torppaamiseen on olemassa erinomainen syy. Niiden täytyy olla terroristimaita koska hän ei saanut rakentaa yhteenkään niistä Strumph Toweriaan.

      Sitä paitsi Putin on hyvä jätkä.

      Onneksi jumaluskoisuus ei varsinaisesti ole tarttuvaa kuten sukupuolitaudit tai tuhkarokko tai sikotauti. Tietysti minkä tahansa edellämainituista voi saada huolimattomuuttaan tai fundamentalisiuttaan jolloin ei voi turvautua rokotteisiin.

    • vankkaa.todistusta

      "Missä todisteenne siitä,että jumala olisi valetta?"

      Jumalaa ei ole. Eikö se jo aika hyvin riitä todisteeksi!!!

    • Elämää voi todnäk olla muuallakin, ei kuitenkaan ehkä täysin siinämuodossa kuin mitä maanpäällä, mutta elämää kuitenkin. Asialla sinänsä ei ole mitään tekemistä näkymättömien taikavoimia omaavien joulupukkien kanssa.

    • dfshdfsghdfgh
    • Epäilijä

      Se todistus kuuluu siihen joukkoon jossa on kaikkien muidenkin todistamattomien satuhahmojen todistukset.
      Eli Hiiden, Aku Ankan, Suuren lentavän kurpitsan, Manitoun, Saatanan, Väinämöisen, kakkien puhuvien karhujen yms. ihmisen mielikuvituksen luomien satuolentojen.
      Olematonta ei voi todistaa olemattomaksi sen enenpää kuin olevaksikaan.

      Jos pitää olemattoman olemattomuudeksi todistamattomuutta olevaisuuden todisteena, niin siitä maailmasta löytyvät kaikki muutkin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1694
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1219
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1015
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe