Usko Jeesukseen

Jeesukseenluottava

on enemmän kuin mielipiteet maan,
se on enemmän kuin osaamme me ajatellakaan!

167

725

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumalanonarmojatuomio

      Niin Jeesus vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: minä olen lammasten ovi.

      • Osoite.tuntematon

        Siviilisääty: naimaton
        Ammatti: lammasten ovi


      • Anonyymi

        Pässit menee sisään lammasten ovesta, paimenen käskiessä. Tietämättä tajuamatta että hyväkin paimen lopulta teurastaa lampaansa. Mitä kaikkea tekee lampaille ennen sitä, jätetään kertomatta, tänne kun on alaikäisilläkin pääsy.


    • Jumalanonarmojatuomio

      En minä salaa vanhurskauttas sydämessäni: minä puhun sinun totuudestas ja autuudestas: en minä peitä laupiuttas ja vakuuttas suuressa seurakunnassa.

      • Anonyymi

        ”Ja he ristiinnaulitsivat hänen kanssaan kaksi ryöväriä, toisen hänen oikealle ja toisen hänen vasemmalle puolellensa.”


    • Jumalaanvoiluottaa

      Päivällä on Herra luvannut hyvyytensä, ja yöllä minä hänelle veisaan, ja rukoilen elämäni Jumalaa.

      • Anonyymi

        Päivi odottelee nyt tuomiota.


    • Jumalaanvoiluottaa

      Anna kasvos paistaa palvelias päälle: auta minua laupiutes kautta.

    • Jeesusvoittaa

      Tuomitse minua, Jumala, ja ratkaise minun asiani armotointa kansaa vastaan, ja päästä minua kavaloista ja vääristä ihmisistä.

    • bvtcexqwa

      Millainen Jeesus se rikollisuuden kristityillä on?

      uskotte kun uskominen on kielletty...
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."

      Jumalan ja Jeesuksen Oman Sanan Pyhää Raamattua ei ole koskaan ollut kirjoitetussa muodossa!
      SEN VUOKSI
      Jeesus lähetti/lähettää omilleen Pyhän Hengen tueksi ettei totuus katoa maailmasta mm rikollisen kristinuskon toimesta.

      rikollisuuden väärentämä raamattu jatkuvissa muutoksien kohteena. Suomen kielisenkin raamatus Jumalan ja Jeesuksen antama Laki muuttui laittomasti 1992 raamatun väärennksen versiossa poistamalla "älä tee huorin" käskyn ja korvaamalla sen rikollisuuden "älä tee aviorikosta" käskyllä jotta joka ei ole aviossa rikollisuuden herraa palvelevana eksytetään huoraamaan itsensä helevettiin ja katolaiset papit saavat helpotusta sillä heidän tulee pysyä naimattomiana...

      Faktaa mm näin...

      http://www.ortodoksi.net/tietopankki/henkilot/pyhat/uuden_testamentin_pyhat/apostolit/apostoli_paavali.htm

      "Nykyinen Raamatun tutkimus kiistelee useiden kirjeiden autenttisuudesta. Kirjeestä hebrealaisille kiistellään erityisesti ja siitä on kiistelty jo alkukirkon ajoista asti. Se ei ilmeisesti ole apostoli Paavalin kirjoittama. Kuinka tahansa, kirkon Raamatun kohtia sisältävä luettelo esittelee nämä kaikki Paavalin kirjeinä. Tähdellä merkittyjä kirjeitä pidetään todennäköisesti Paavalin seuraajien kirjoittamina."
      Kirje roomalaisille
      Ensimmäinen kirje korinttilaisille
      Toinen kirje korinttilaisille
      Kirje galatalaisille
      Kirje efesolaisille *
      Kirje filippiläisille
      Kirje kolossalaisille *
      Ensimmäinen kirje tessalonikalasille
      Toinen kirje tessalonikalasille *
      Ensimmäinen kirje Timoteukselle *
      Toinen kirje Timoteukselle *
      Kirje Titukselle *
      Kirje Filemonille
      Kirje hebrealaisille *


      ja täältä lisää faktaa....
      http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html

      Joten
      Jokainen joka väittää raamattua Jumala Sanaksi, antaa väärää todistusta ja on rikolinen valehtelija!


      VT - on historiaa jonka muutamiin kohtiin Jeesus opeissaan viittaa.

      JEESUKSEN EVANKELIUMEISTA väärentämättöminä ei ole paljoa jäljellä ja sitä vähääkään ei pappislupauksen antaneet saa opettaa ja saarnata. Noin 18 Jeesuksen evankeliumeista on vain neljä Paavali ja sen oppikunta ottanut raamattuun, osittain voimakkaasti väärennettynä.

      UT - on paavalilais-luterilaisuuden eksytys tulkintoja Jeesuksen evankeliumeista ja mm Jumalan ja Jeesuksen Lain väärennyksellistä tekstiä sisältävä.

      Siis todellisuudessa JEESUKSEN EVANKELIUMIT eivät edes kuulu rikollisen kristinuskon raamattuun. Niistä, arviolta 18:sta evankeliumeista neljä osittain rajusti väärentämällä luvatta anastettiin rikollisuuden käyttöön. Sen väärennös työn aloitti Paavali oppikuntineen. Ja ehkä törkein on suomenkielisenä 1992 vuoden saatanallisuuden käsikirja jossa Jumalan ja Jeesuksen Lakiakin väärensivät tosi pahan eksytyksen aikaan saamiseksi.

      Joh. Ilm. 22:18, 19 "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu. "

    • Mb_76

      Tämähän on minusta näin, että Jeesus Kristuksen ristin voitto on ihan loogisesti selvitettävissä. Eli hänhän joutui oikeuteen, mutta oikeus ei toteutunut. Todettiin syyttömäksi, mutta sai tuomion. Eli tässä paljastuu maailman irvokkuus. Nämähän tukee sanonnat toinen toistaan, ala edes luettelemaan näitä. Ihmiset tuomitsi tyhmyydessään, näin Jeesus sanoi: "Isä, anna heille anteeksi, sillä he eivät tiedä, mitä he tekevät".

      Sitten sen ajan ja nykyäänkin ihmisethän pyytää anteeksi syntejään ristillä. Minusta tämä on loogista.

      Maailmalle tuli häviö myös tämän tapahtuman johdosta. Jeesus myös näki, että millainen hirvitys tästä kehittyy, jos ei toimi, ehkä. Nythän on jo viitteitä monista asioista, joista monikaan ei tykkää.

      Maailma on ylösalaisin, pyramidihuijaus. Näistähän puhutaan esim. homoavioliitoista ja vielä vakavampia asioita on. En tiedä, onhan se singaalina, mulla mitään niitä vastaan ole. Taivas on kolmio oikein päin. ja laitappa ne päällekkäin.

      https://fi.wikipedia.org/wiki/Israelin_lippu

      Sitten oma mielipide, että nuo siniset raidat ylhäällä ja alhaalla on taivas ja maa? Mielipiteitä pitää olla, sano muut mitä sano.

      https://www.youtube.com/watch?v=_FrOQC-zEog

      • Mb_123

        "Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman." Nämähän on totta nämä jutut.

        Minulla tuli viime vuonna päähän sellainen "uloskutsutut" sana. En edes tiennyt, että sellaista sanaa on etes olemassa. En tiennyt mitä tarkoitti. Teki vaikutuksen.

        Nyt jatkan todella ihan normaalia työntekoa. Asenne on vähän eri. Eli asiaa jos toistakin voi ja kannattaa hioa. Tyytyväinen olen kun on työtä ja harrastuksia. Sitten on vielä yksi leiviskähomma, joka pitää suorittaa kunnialla. Ihan normaalia harrastustaidetta. En voi pitää itselläni sitä taitoa, olisi sääli jos niin.

        Asiat on avautunut jotenkin viimeaikoina.

        Jotain musaa!

        https://www.youtube.com/watch?v=NLJNIhZ8yto


      • Anonyymi
        Mb_123 kirjoitti:

        "Tämän minä olen teille puhunut, että teillä olisi minussa rauha. Maailmassa teillä on ahdistus; mutta olkaa turvallisella mielellä: minä olen voittanut maailman." Nämähän on totta nämä jutut.

        Minulla tuli viime vuonna päähän sellainen "uloskutsutut" sana. En edes tiennyt, että sellaista sanaa on etes olemassa. En tiennyt mitä tarkoitti. Teki vaikutuksen.

        Nyt jatkan todella ihan normaalia työntekoa. Asenne on vähän eri. Eli asiaa jos toistakin voi ja kannattaa hioa. Tyytyväinen olen kun on työtä ja harrastuksia. Sitten on vielä yksi leiviskähomma, joka pitää suorittaa kunnialla. Ihan normaalia harrastustaidetta. En voi pitää itselläni sitä taitoa, olisi sääli jos niin.

        Asiat on avautunut jotenkin viimeaikoina.

        Jotain musaa!

        https://www.youtube.com/watch?v=NLJNIhZ8yto

        Hyvä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä!

        Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,


      • Anonyymi

        ”Ja peto otettiin kiinni, ja sen kanssa väärä profeetta, joka sen nähden oli tehnyt ihmetekonsa, joilla hän oli eksyttänyt ne, jotka olivat ottaneet pedon merkin, ja ne, jotka olivat sen kuvaa kumartaneet; ne molemmat heitettiin elävältä tuliseen järveen, joka tulikiveä palaa.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja Jesukselta Kristukselta, joka se uskollinen todistaja on, ja esikoinen kuolleista, ja maan kuningasten Päämies: joka meitä rakasti ja on meitä verellänsä meidän synneistämme pessyt,

        Kunnia Jumalalle!


    • Eeetu2

      Joo kyllä se harhojen näkeminen ja niihin uskominen määritellään mielisairaudeksi.

    • merkkitähti

      Niinhän se varmaanonkin: Uskolla korvataan ajattelu. Omaa ajattelua ei kuitenkaan kannata ihan kokonaan hylätä.

      • Jeesuspelastaanyt

        Uskovan ajattelu nimenomaan on herätetty. Uskova on herännyt ajattelemaan ikuisuutta ja valinnut Jeesuksen armon avulla taivaan, eikä helvettiä.
        Eikö Jeesus olekin ihana, kun hän kärsi ristillä meidän puolesta?


      • Anonyymi
        Jeesuspelastaanyt kirjoitti:

        Uskovan ajattelu nimenomaan on herätetty. Uskova on herännyt ajattelemaan ikuisuutta ja valinnut Jeesuksen armon avulla taivaan, eikä helvettiä.
        Eikö Jeesus olekin ihana, kun hän kärsi ristillä meidän puolesta?

        "Eikö Jeesus olekin ihana, kun hän kärsi ristillä meidän puolesta?"
        Minä häpeisin, jos joku muu joutuisi kärsimään rangaistuksen puolestani.


      • Anonyymi
        Jeesuspelastaanyt kirjoitti:

        Uskovan ajattelu nimenomaan on herätetty. Uskova on herännyt ajattelemaan ikuisuutta ja valinnut Jeesuksen armon avulla taivaan, eikä helvettiä.
        Eikö Jeesus olekin ihana, kun hän kärsi ristillä meidän puolesta?

        Aamen!


      • Anonyymi
        Jeesuspelastaanyt kirjoitti:

        Uskovan ajattelu nimenomaan on herätetty. Uskova on herännyt ajattelemaan ikuisuutta ja valinnut Jeesuksen armon avulla taivaan, eikä helvettiä.
        Eikö Jeesus olekin ihana, kun hän kärsi ristillä meidän puolesta?

        Aamen!


      • Anonyymi
        Jeesuspelastaanyt kirjoitti:

        Uskovan ajattelu nimenomaan on herätetty. Uskova on herännyt ajattelemaan ikuisuutta ja valinnut Jeesuksen armon avulla taivaan, eikä helvettiä.
        Eikö Jeesus olekin ihana, kun hän kärsi ristillä meidän puolesta?

        Juuri noin!


    • Jeesusarmahtaa

      Herra, osoita meille armos, ja sinun autuutes anna meille.

    • Jeesusarmahtaa

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy ijankaikkisesta ijankaikkiseen, hänen pelkääväistensä päälle, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsiin,

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä niin korkia kuin taivas on maasta, antaa hän armonsa lisääntyä niille, jotka häntä pelkäävät.

    • Jeesusarmahtaa

      Halleluja. Kiittäkäät Herraa! sillä hän on hyvä, ja hänen laupiutensa pysyy ijankaikkisesti.

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalle!


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Herran armo pysyy iankaikkisesta iankaikkiseen niille, jotka häntä pelkäävät, ja hänen vanhurskautensa lasten lapsille,

    • Jeesusarmahtaa

      Hurskaille koittaa valkeus pimeässä, armolliselta, laupiaalta ja vanhurskaalta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä hänen armonsa meitä kohtaan on voimallinen, ja Herran uskollisuus pysyy iankaikkisesti. Halleluja!

      • Anonyymi

        Se on niin ja aamen!


      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armoasi, sillä sinuun minä turvaan. Osoita minulle tie, jota minun tulee käydä, sillä sinun tykösi minä ylennän sieluni.

    • Jeesusarmahtaa

      Suo minun varhain kuulla sinun armojas, sillä sinuun minä toivon: ilmoita minulle tie, jota minä käyn; sillä minä ylennän sieluni sinun tykös.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra mielistyy niihin, jotka häntä pelkäävät, jotka panevat toivonsa hänen armoonsa.

    • Jeesuksenonarmojatuomio

      Katso, Herran päivä tulee, tulee armottomana, tulee kiivaus ja vihan hehku, tekemään autioksi maan ja hävittämään siitä sen syntiset.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä kansa, joka asut Siionissa, Jerusalemissa, älä itke! Hän on sinulle totisesti armollinen, kun apua huudat; sen kuullessaan hän vastaa sinulle kohta.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.

      • Anonyymi

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!😱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Armoa herra, sinä köyhän kurittaja!😱

        Ja kiinnittäen katseensa Jeesukseen, joka siellä käveli, hän sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa!"


    • Jeesusarmahtaa

      Herran armotöitä minä julistan, Herran ylistettäviä tekoja, kaikkea, mitä Herra on meille tehnyt, suurta hyvyyttä Israelin heimoa kohtaan, mitä hän on heille osoittanut laupeudessansa ja suuressa armossansa.

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • Jeesusarmahtaa

      Mene ja julista nämä sanat pohjoiseen päin ja sano: Palaja, sinä luopiovaimo Israel, sanoo Herra; minä en enää synkistä teille kasvojani, sillä minä olen armollinen, sanoo Herra, enkä pidä vihaa iankaikkisesti.

    • Jeesusarmahtaa

      Herran armoa on, ettemme ole aivan hävinneet, sillä hänen laupeutensa ei ole loppunut:

      • Anonyymi

        Kunnia Jumalalle!


    • Jeesusarmahtaa

      Ottakaat teillenne nämät sanat, ja kääntykäät Herran tykö, ja sanokaat hänelle: anna meille kaikki synnit anteeksi, ja tee meille hyvin, niin me uhraamme sinulle meidän huultemme mullit.

      • Anonyymi

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        Kunnia Jumalalle!


    • Jeesusarmahtaa

      Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

      • Anonyymi

        "Ja paimenet palasivat kiittäen ja ylistäen Jumalaa kaikesta, minkä olivat kuulleet ja nähneet, sen mukaan kuin heille oli puhuttu."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja paimenet palasivat kiittäen ja ylistäen Jumalaa kaikesta, minkä olivat kuulleet ja nähneet, sen mukaan kuin heille oli puhuttu."

        Ylistyksen aihetta on edelleen!


    • Jeesusarmahtaa

      Uskollinen todistaja ei valhettele, mutta väärä todistaja puhuu valheita.

      • Anonyymi

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."


      • Anonyymi

        "ja Jeesukselta Kristukselta, uskolliselta todistajalta, häneltä, joka on kuolleitten esikoinen ja maan kuningasten hallitsija! Hänelle, joka meitä rakastaa ja on päästänyt meidät synneistämme verellänsä"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja he ovat voittaneet hänet Karitsan veren kautta ja todistuksensa sanan kautta, eivätkä ole henkeänsä rakastaneet, vaan olleet alttiit kuolemaan asti."

        Aamen kiitos Jeesus!


    • Usko.Jeesukseen

      Se on rakkaudella ojennettu käsi Jumalan johon tarttumalla elää uskallan :)

      • Aamenaamenaamen

        Aamen!!!


      • Anonyymi
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen!!!

        "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

        Hyvä, että älyät piilottaa typerät kopiontisi toisten viestien joukkoon:-)


      • Anonyymi

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."


      • Anonyymi
        Aamenaamenaamen kirjoitti:

        Aamen!!!

        "Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja."


      • Anonyymi

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."


      • Anonyymi

        Ja he veisasivat Mooseksen, Jumalan palvelijan, virttä ja Karitsan virttä, sanoen: "Suuret ja ihmeelliset ovat sinun tekosi, Herra Jumala, Kaikkivaltias; vanhurskaat ja totiset ovat sinun tiesi, sinä kansojen kuningas."


      • Anonyymi

        ja he sanoivat suurella äänellä: "Karitsa, joka on teurastettu, on arvollinen saamaan voiman ja rikkauden ja viisauden ja väkevyyden ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

        Aamen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

        Huikeeta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

        "Mutta niille, jotka hänen ottivat vastaan, antoi hän voiman Jumalan lapsiksi tulla, jotka uskovat hänen nimensä päälle,"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "En minä tee mitättömäksi Jumalan armoa, sillä jos vanhurskaus on saatavissa lain kautta, silloinhan Kristus on turhaan kuollut."

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta niille, jotka hänen ottivat vastaan, antoi hän voiman Jumalan lapsiksi tulla, jotka uskovat hänen nimensä päälle,"

        Mahtavaa on olla Jumalan lapsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Tämän jälkeen minä näin, ja katso, oli suuri joukko, jota ei kukaan voinut lukea, kaikista kansanheimoista ja sukukunnista ja kansoista ja kielistä, ja ne seisoivat valtaistuimen edessä ja Karitsan edessä puettuina pitkiin valkeihin vaatteisiin, ja heillä oli palmut käsissään,"

        Valtava lopputilanne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa on olla Jumalan lapsi!

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."

        Aamen kiitos Jeesus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja suuri voitto onkin jumalisuus yhdessä tyytyväisyyden kanssa."

        Kunnia Jumalalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valtava lopputilanne!

        Parempi ei voisi olla.


    • Jeesusarmahtaa

      Peljätkää vain Herraa ja palvelkaa häntä uskollisesti kaikesta sydämestänne. Sillä katsokaa, kuinka suuria hän on teille tehnyt.

    • Jeesusarmahtaa

      Sinä päivänä Mooses vannoi sanoen: 'Totisesti, se maa, johon sinä olet jalkasi astunut, on tuleva sinulle ja sinun lapsillesi perintöosaksi ikiaikoihin asti, koska sinä olet uskollisesti seurannut Herraa, minun Jumalaani.'

    • Ennen taivas ja maa katoavat, ennenkuin laista häviää yksikin piirto. Joka pysyy Jeesuksen sanassa ei ikinä näe kuolemaa.

      • Anonyymi

        Se on just näin.


    • Jeesusarmahtaa

      Herran, Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan ilosanomaa nöyrille, lähettänyt minut sitomaan särjettyjä sydämiä, julistamaan vangituille vapautusta ja kahlituille kirvoitusta,

      • Anonyymi

        "Sillä kuka muu on Jumala kuin Herra, ja kuka pelastuksen kallio, paitsi meidän Jumalamme -"


    • Jeesusarmahtaa

      Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."

      • Anonyymi

        "kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!"


    • Jeesusarmahtaa

      Ja avukses huuda minua hädässäs, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua.

      • Jeesusarmahtaa

        Monesti on huudettu, monesti on Jumala auttanut!


    • Jeesusarmahtaa

      Kuitenkin Jumalan vahva perustus pysyy lujana, ja siinä on tämä sinetti: "Herra tuntee omansa", ja: "Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta Jumalan vahva perustus kuitenkin pysyy, joka tällä kiinnitetty on: Herra tuntee omansa: ja lakatkaan jokainen vääryydestä, joka Kristuksen nimeä mainitsee.

    • Jeesusarmahtaa

      Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta, ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -

    • violaluna17

      Uskossa kuljemme eteen päin.
      Tänne ei jäädä saa.
      Jeesus on kanssamme päivittäin.
      Eessä on toivon maa.
      Nostakaa katseenne pilviin.
      Jeesus on saapuva taas,
      Vie meidät kaupunk7in Taivaan .
      Valohon kirkkauden maan.
      Siellä ei murhetta.tuskaa
      Ainainen rauha on vaan.
      Oi jospa sinne jo saisin.Jeesuksen rakkahan luo!

      • Anonyymi

        Kiitos ja kunnia Jumalalle!


    • Jeesusarmahtaa

      Nyt minä tiedän, että Herra auttaa voideltuansa, vastaa hänelle pyhästä taivaastansa, auttaa häntä oikean kätensä voimallisilla teoilla.

      • Anonyymi

        "Sillä Herra on hyvä; hänen armonsa pysyy iankaikkisesti ja hänen uskollisuutensa polvesta polveen."


    • Jeesusarmahtaa

      Joka vaivaista sortaa, se herjaa hänen Luojaansa, mutta se häntä kunnioittaa, joka köyhää armahtaa.

      • Anonyymi

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti."

        Sitä on tuota köyhyyttä monenlaista, pahinta lienee kuitenkin tuo järjenköyhyys.


    • Jeesusarmahtaa

      Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.

    • Jeesusarmahtaa

      Olimmehan mekin ennen ymmärtämättömiä, tottelemattomia, eksyksissä, moninaisten himojen ja hekumain orjia, elimme pahuudessa ja kateudessa, olimme inhottavia ja vihasimme toisiamme.

    • Jeesusarmahtaa

      Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä,

    • Jeesusarmahtaa

      Herra varjelee häntä ja pitää hänet hengissä, ja maassa ylistetään hänen onneansa, etkä sinä anna häntä alttiiksi hänen vihollistensa raivolle.

    • Jeesusarmahtaa

      Sentähden, kun meillä on näin suuri pilvi todistajia ympärillämme, pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestävinä edessämme olevassa kilvoituksessa,

      • Anonyymi

        Meitä siis seurataan. "Suuri pilvi todistajia ympärillämme".


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta armossasi sinä johdatit lunastamaasi kansaa, sinä veit sen voimallasi pyhään asuntoosi.

    • Jeesusarmahtaa

      Hän armahtaa vaivaista ja köyhää ja pelastaa köyhäin sielun.

    • Jeesusarmahtaa

      Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

    • Aamenaamenaamen

      Aamen!!!

    • Jeesusarmahtaa

      Mielipiteillä ei mennä Taivaaseen, vaan Jeesuksen veren kautta.

      • AhtaanPortinRitari

        teuvo yrittää Jeesusarmahtaa nimen taakse käpertyä. Voi pientä teuvoa.

        Niin kuin teuvo tuli ennen jeesusta.

        Se alkoi silloin joskus 80 -luvulla, kun teuvo oli komia inttipoika ja vähän ottanut ehtoollisviiniä. Silloin Teuvo sai näyn, jossa pyhä henki tuli kivuliaasti teuvon ahtaaseen porttiin. Tästä päivästä lähtien Teuvo on omistanut elämänsä, Jumalansa seuraavalle tulemiselle.

        Ja tätä samaa ilosanomaa hän pyrkii jakamaan teille muille, teuvon mielestä hieman ahdasmielisille. Ketkä eivät suostu ottamaan herraa sisäänsä, niin kuin teuvo on herraa ottanut ja herralleen antanut.

        Voi teuvoa. Kumpa joku suostuisi teuvon ilosanoman, mukisematta nielemään.
        Se olisi teuvolle onnen päivä.

        Tässä todellisuudessa teuvo on antaja ja te muut ottajia.
        Annate teuvon survaista ahtaaseen porttiinne, niin kuin herra on survaissut ennen teuvoa.


      • Anonyymi

        Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut."


    • Jeesukseenluottavainen

      Jeesus on hyvä!

      • Perusteetonta.lätinää

        No, mitä hyvää se on sinullelle tehnyt, anna edes muutama kongreettinen esimerkki???


      • Jeesukseenluottava
        Perusteetonta.lätinää kirjoitti:

        No, mitä hyvää se on sinullelle tehnyt, anna edes muutama kongreettinen esimerkki???

        Konkreettinen? Paljon rukousvastauksia! Mutta et sinä ikinä usko, senhän me tiedämme jo!


      • Anonyymi
        Jeesukseenluottava kirjoitti:

        Konkreettinen? Paljon rukousvastauksia! Mutta et sinä ikinä usko, senhän me tiedämme jo!

        Se on todella huomattu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on todella huomattu!

        Niinpä!


    • Jeesusarmahtaa

      Mutta ennen pääsiäisjuhlaa, kun Jeesus tiesi hetkensä tulleen, että hän oli siirtyvä tästä maailmasta Isän tykö, niin hän, joka oli rakastanut omiansa, jotka maailmassa olivat, osoitti heille rakkautta loppuun asti.

    • Jeesusarmahtaa

      Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

    • Jeesusarmahtaa

      Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;

    • AamenkiitosJeesus

      Herra vastasi Moosekselle: "Mitä sinä nyt pyydät, sen minä myös teen; sillä sinä olet saanut armon minun silmieni edessä, ja minä tunnen sinut nimeltäsi."

    • AamenkiitosJeesus

      jonka tähden hän myös voi täydellisesti pelastaa ne, jotka hänen kauttaan Jumalan tykö tulevat, koska hän aina elää rukoillakseen heidän puolestansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta Nooa sai armon Herran silmien edessä.

    • AamenkiitosJeesus

      Laupias ja armahtavainen on Herra, pitkämielinen ja suuri armossa.
      Aamen!

    • AamenkiitosJeesus

      Herra on armollinen ja vanhurskas, meidän Jumalamme on laupias.

    • AamenkiitosJeesus

      Hänen herransa sanoi hänelle: 'Hyvä on, sinä hyvä ja uskollinen palvelija. Vähässä sinä olet ollut uskollinen, minä panen sinut paljon haltijaksi. Mene herrasi iloon.'

    • AamenkiitosJeesus

      Jumala on uskollinen, hän, jonka kautta te olette kutsutut hänen Poikansa Jeesuksen Kristuksen, meidän Herramme yhteyteen.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle, minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun totuutes pysyy suvusta sukuun: sinä perustit maan, ja se pysyy.

    • AamenkiitosJeesus

      Kaikki Herran polut ovat armo ja totuus niille, jotka pitävät hänen liittonsa ja todistuksensa.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa." Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.

    • AamenkiitosJeesus

      Hän, Herra, on meidän Jumalamme; hänen tuomionsa käyvät yli kaiken maan.

    • AamenkiitosJeesus

      Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.

    • Hallelujaahallelujaa

      Kiitos Jeesus armostasi! Hallelujaa!

    • AamenkiitosJeesus

      Ja jos te Isänänne huudatte avuksi häntä, joka henkilöön katsomatta tuomitsee kunkin hänen tekojensa mukaan, niin vaeltakaa pelossa tämä muukalaisuutenne aika,

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainoan Poikansa, että jokainen, joka uskoo hänen päällensä, ei pidä hukkuman, mutta ijankaikkisen elämän saaman.

    • AamenkiitosJeesus

      Mutta joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu.

    • KiitosJeesususkosta

      Usko Jeesukseen pysyy, kun mielipiteet haalistuvat ja romuttuvat!

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä jos te palajatte Herran tykö, saavat teidän veljenne ja poikanne osakseen laupeuden voittajiltaan ja voivat palata takaisin tähän maahan. Sillä Herra, teidän Jumalanne, on armollinen ja laupias, eikä hän käännä kasvojansa pois teistä, jos te palajatte hänen tykönsä."

    • AamenkiitosJeesus

      Elämän ja armon olet sinä minulle suonut, ja sinun huolenpitosi on varjellut minun henkeni.

    • AamenkiitosJeesus

      te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä Jumala oli hänen kanssansa.

    • AamenkiitosJeesus

      Sinun armosi, Herra, olkoon meidän päällämme, niinkuin me panemme toivomme sinuun.

      • Anonyymi

        Armoa herra sinä köyhän kurittaja!😱


    • Aamenaamenaamen

      Aamen! Evankeliumi on todellinen hyvä sanoma!

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin valtaistuimia, ja he istuivat niille, ja heille annettiin tuomiovalta; ja minä näin niiden sielut, jotka olivat teloitetut Jeesuksen todistuksen ja Jumalan sanan tähden, ja niiden, jotka eivät olleet kumartaneet petoa eikä sen kuvaa eivätkä ottaneet sen merkkiä otsaansa eikä käteensä; ja he virkosivat eloon ja hallitsivat Kristuksen kanssa tuhannen vuotta.

    • AamenkiitosJeesus

      Sillä Herra hankkii oikeuden kansalleen ja armahtaa palvelijoitansa.

      • Niin.se.vaan.on

        Sinulla on ilmeisesti sellainen käsitys, että kun jotain asiaa hokee tarpeeksi monta kertaa, sitä aletaan pitää totena. Ikävä tuottaa pettymys touhusi aiheuttaa aivan päinvastaisen reaktion.


      • Niinkö.sinä.tosiaan
        Niin.se.vaan.on kirjoitti:

        Sinulla on ilmeisesti sellainen käsitys, että kun jotain asiaa hokee tarpeeksi monta kertaa, sitä aletaan pitää totena. Ikävä tuottaa pettymys touhusi aiheuttaa aivan päinvastaisen reaktion.

        Herjaamallako sinä luulet tuomiota pääseväsi pakoon?


    • AamenkiitosJeesus

      Jotka taistelevat Herraa vastaan, ne joutuvat kauhun valtaan; hän jylisee taivaasta heidän ylitsensä. Herra tuomitsee maan ääret; hän antaa vallan kuninkaallensa ja korottaa korkealle voideltunsa sarven."

    • AamenkiitosJeesus

      Mielipiteet haalistuvat, usko Jeesukseen pysyy.

    • AamenkiitosJeesus

      Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, Herra, jolloin minä lähetän nälän maahan: en leivän nälkää enkä veden janoa, vaan Herran sanojen kuulemisen nälän.

    • AamenkiitosJeesus

      Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen, ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa.

    • AamenkiitosJeesus

      "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."

    • AamenkiitosJeesus

      "Olkoon siis teille tiettävä, miehet ja veljet, että hänen kauttansa julistetaan teille syntien anteeksiantamus"

    • Anonyymi

      "Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat."

    • Anonyymi

      Usko Jeesukseen on konkreettista kuin hattara tai taivaan pilvet, syöpä ja kuppa samana päivänä, Trumpin ja Putinin totuuksilla höystettynä.

    • Anonyymi

      HiiiHooo, kuolen nauruun! HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHA
      Parempi kuolla nauruun kuin naruun!

      • Anonyymi

        Tuo on paras elämänohje, mitä palstalla on nähty, levittäkää ohjetta.


    • Anonyymi

      usko on enemmän kuin helluntailaisten mielipiteet

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesukselle Golgatan voitosta!

      • Anonyymi

        Kannattaako mistään voitosta puhua, kyseessähän oli korkeintaan ns. Pyrrhoksen voitto. Tosin koko juttuhan on jälkeenpäin sepitetty tarina.


      • Anonyymi

        Aamen! Kiitos Jeesus voitosta! Sinä viet omasi Taivaan kotiin!


    • Anonyymi

      ”He sotivat Karitsaa vastaan, mutta Karitsa on voittava heidät, sillä hän on herrain Herra ja kuningasten Kuningas; ja kutsutut ja valitut ja uskolliset voittavat hänen kanssansa."

    • Anonyymi

      Usko jeesukseen on täysin perusteeton mielipide.
      Raamatu tietolähteenä ei kestä pienintäkään kritiikkiä.

      • Anonyymi

        Se on just noin!


    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3869
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2318
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      2027
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1704
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      303
      1236
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe