Tällasta huhua kuulin, että Lidl olisi tosiaan tulossa S-marketin entisiin tiloihin, mikä olisi ihan tosi huippujuttu, sillä Lidl täältä juuri puuttuu. Ainakin kuulemma kovasti remontoivat ja touhuavat siellä S-marketon entisissä tiloissa, joten aikankin jok9u iso liike on sinne tulossa.
Tuleeko Lidl Myrtsiin S-Marketin entisin tiloihin?
25
949
Vastaukset
- fakta1
Ei tule, tulee homobaari ja karvakäsien pizzeria.
- yuiuioipoåp
Eipä näy kyllä enää mitään toimintaa siellä, kun S-market muutti pois - saas nähdä mikä liike siihen sitten loppujen lopuksi tulee.
- gdrge
On muuten aika perseestä toi uus ässä..
- t7y8y090
On tosiaan ässä ihan anaalista, vetävät samaa linjaa, kun ennenkin - kamalan kallista, vaikka muuta väittävät.
Olisi saanut tulla Lidl mieluumin - toivottavasti se tulee edes ässän vanhoihin tiloihin.
- Neukkula
S-market olisi saanut pysyä Isomyyrissä. Nyt tylsä ja jotenkin pimeä paikka. Lidl kannattaisi varmaan Myrtsissä.
- yut8909
No Lidl nyt kannattaa ihan missä vaan, mutta varsinkin Myrtsissä olisi paikallaan.
- YesOrNo-
Ehkä tulee tai ehkä ei.
- YesGome
Kyllä tulee.
- joopassa
Isomyyri on julkaissut tiedotteen "Lidl avaa uuden myymälän Iso Myyrissä" kauppakeskuksen verkkopalvelussa. Voit lukea tiedotteen osoitteessa:
- kauppiskalle11
Ei saa petkuttaa ihmisiä linkeistä? Olen tosiaan pettynyt Mmäen ruokakauppoihin. Lidl olisi piristysruiske Isomyyriin.
- hyväUutinen1
Hieno juttu.
- hyväUutinen2
Hienoa :)
- juupaseipäs
Kyllä tulee. Olivat tänään aloittaneet remontin ja peittäneet ikkunat entisistä S-Marketin tiloista Isomyyristä.
- TulevaVakioasiakas
Myrtsin Lidl avataan nyt syksyllä ja toivottavasti hyvin pian! :)
- hahahahahahahaha
TulevaVakioasiakas kirjoitti:
Myrtsin Lidl avataan nyt syksyllä ja toivottavasti hyvin pian! :)
28.9., ämpäreitä ei jaeta.
- risu-ukkopellehertsukka
Siellä ne jo valmistelee sitä
- bratwurstiJh
Ja minä niin odotin ämpäriä. Mutta kaikkea ei voi elämässä saada.
- Höynäytettyolo
Piti aueta tänään 28.9. klo 08, mutta kiinni oli juuri äsken ja ikkunat edelleen umpiteipattuna. Miksiköhän ei ollut edes mitään lappua ikkunassa tai ovessa? Tokmannilla kyllä oli väkeä vähän normaalia enemmän.
- Höynäytettyolo
Tuota, nyt nolottaa, huomasin julkaisun jäljeen että nyt on vasta 21.9. Eli viikon päästä uus yritys :D
- pollepoika
Ihmiset oli kaupassabniinkuin ruoka loppuisi just.
Itse muiden mukana.. - Anonyymi
Joo tuli, mutta Lidl muuttaa Myyrmanniin ensi viikon torstaina 26.10
- Anonyymi
Myyrmannin Lidl on auki arkisin klo 8-22, lauantaisin klo 8-21 ja sunnuntaisin klo 9-21
- Anonyymi
Myyrmannin Lidlissä on kahvitarjoilu torstaina 26.10 klo 10-20 ja lauantaina 28.10 klo 10-18
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135223
- 675034
- 904094
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618