Ei saatanan kumartajien palvontarakennukselle!
Epäjumalanpalvontakeskusta ei Suomeen
4
95
Vastaukset
Muslimit kylläkin vihaavat Saatanaa, joten huolesi on turha.
Ihan sama Jumala se muslimeillakin on. Mutta eipä taida tulla mitään muslimien kulttuurikeskusta kuten ei tullut taidemuseotakaan.
Eikä siitä ole ollut enää edes uutisia. Ei se, että joku löytää mielestään joutilaan tontin keskeltä Helsinkiä ja hyvän idean mitä siihen rakentaisi vielä tarkoita, että se idea myös toteutettaisiin.- HirviöPaskakola
Jumalassa ja allahissa on paljon eroja, esim. Suhtautiminen totuuteen. Allahissa ja saatanassa en löydä sen sijaan mitään eroa. Raamatussa ilmoitetaan totuudenmukaisesti asiat valehtelematta, koraanissa valehdellaan. Koraanin mukaan allah on tuhansien juonien mestari, Raamatussa saatanasta sanotaan samaa , mestari juonittelija. Jeesus suojelee valkeuden lapsina vaeltavia. Eroa virastasi Irja Askola!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815