Olin hississä useiden ihmisien kanssa. Sitten pääsi kovaääninen pahanhajuinen pitkä pieru. Muutuin ihan punaiseksi kun kaikki pitivät nenästä kiinni. Olen töissä viidennessä kerroksessa, hävetti lähteä töistä. Olen saanut myös pieru-alkuisen lempinimen työpaikallani.
Pieru täyteen ladatussa hississä
6
1202
Vastaukset
- salainenvoima
Kananmunista saat kunnon latauksen, kun syöt niitä useita kappaleita. Ilmaherruus on sinun hissin ihmisystävällisesä läheisyydessä.
- KalleKakkelbergmarja
Loistavaa. Näin Suomi nousuun.
- klffkjsdklfjdks
Missä kaikkialla olette pieraisseet vahingossa tai tahallaan ? :D
Itse olen lataissut pierut tahallani:
- töissä
- kirjastossa
- no kotona ilmanmuuta
- koulussa liikuntatunnilla jossain ponnistusta vaativassa liikkeessä tuli vahingossa pitkä pieru :D Luokkakaverit räjähti nauramaan ja itseäkin nauratti :D
Autossa en kehtaa päästellä kun itse siitä kärsii sitten. Kaupassa en ole kehdannut päästellä mutta olen joidenkin muiden kuullut pieraisseen kaupassa. Yksikin ukonkönttyrä tuli kaupan portista sisään ja ensitöikseen pieraisi kuuluvasti :D
Olen myös terveyskeskuksessa kuullut jonkun pieraisevan kovaäänisesti, saattanut tietysti joku sairaus olla :D - kuka.ilikii.pierasta
Täyteen ladattu "ruskean hajuinen" raivokas mämmipieru täyteen ladatussa hississä :D
- Anonyymi
Helmeilevä, kuplivan raikas, ilmava leija Hurstin ruokajonossa. Näin jää itelle enemmän ruokaa, kun muut oksua puskee.
Kauramuroja aanuksessa. Hernekeittoa, tuoretta ruisleipää ja keskenkäynyttä sahtia. PRÖÖÖTTT!!!!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l3652584Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata612075Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.1111722- 1091425
- 761421
Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f1861415- 271397
- 801277
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva191263Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois401116