Olin hississä useiden ihmisien kanssa. Sitten pääsi kovaääninen pahanhajuinen pitkä pieru. Muutuin ihan punaiseksi kun kaikki pitivät nenästä kiinni. Olen töissä viidennessä kerroksessa, hävetti lähteä töistä. Olen saanut myös pieru-alkuisen lempinimen työpaikallani.
Pieru täyteen ladatussa hississä
6
1106
Vastaukset
- salainenvoima
Kananmunista saat kunnon latauksen, kun syöt niitä useita kappaleita. Ilmaherruus on sinun hissin ihmisystävällisesä läheisyydessä.
- KalleKakkelbergmarja
Loistavaa. Näin Suomi nousuun.
- klffkjsdklfjdks
Missä kaikkialla olette pieraisseet vahingossa tai tahallaan ? :D
Itse olen lataissut pierut tahallani:
- töissä
- kirjastossa
- no kotona ilmanmuuta
- koulussa liikuntatunnilla jossain ponnistusta vaativassa liikkeessä tuli vahingossa pitkä pieru :D Luokkakaverit räjähti nauramaan ja itseäkin nauratti :D
Autossa en kehtaa päästellä kun itse siitä kärsii sitten. Kaupassa en ole kehdannut päästellä mutta olen joidenkin muiden kuullut pieraisseen kaupassa. Yksikin ukonkönttyrä tuli kaupan portista sisään ja ensitöikseen pieraisi kuuluvasti :D
Olen myös terveyskeskuksessa kuullut jonkun pieraisevan kovaäänisesti, saattanut tietysti joku sairaus olla :D - kuka.ilikii.pierasta
Täyteen ladattu "ruskean hajuinen" raivokas mämmipieru täyteen ladatussa hississä :D
- Anonyymi
Helmeilevä, kuplivan raikas, ilmava leija Hurstin ruokajonossa. Näin jää itelle enemmän ruokaa, kun muut oksua puskee.
Kauramuroja aanuksessa. Hernekeittoa, tuoretta ruisleipää ja keskenkäynyttä sahtia. PRÖÖÖTTT!!!!!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009