Missä N34 ja N38

GayRadarPeaked

Joko provoilu lakkasi kiinostamasta?

33

1549

2Äänestä

Vastaukset 33

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perttibertti-setäN34vJne

N34 ja N38 ovat nyt katkolla, koska Pertillä paloi proppu ja joutui lataamoon.

• bertti-setä

Pertti jakselee oikein hyvin, kuukausi VHH-ruokavaliolla ja 8 kg lähtenyt painosta pois.

Naiset 34 ja 38 eivät liity minuun mitenkään, ovat jonkun muun kolttosia.

• bertti-setä kirjoitti:

Pertti jakselee oikein hyvin, kuukausi VHH-ruokavaliolla ja 8 kg lähtenyt painosta pois.

Painohan se kaikista tärkeintä onkin. Vai oisko kuitenkin kehonkoostumus? Jo parissa päivässä lähtee 60 kiloiselta naiseltakin 5 kiloa nesteitä kropasta, jos painonpudotus on tarkoitus. Loput lähtee sitten lihaksista, koska elimistö hajottaa ne ensisijaisesti saadakseen hiilareita. Kas kun ilman hiilareita ei pärjää. Ja joo, lähtee läskiäkin. Mutta se kehonkoostumus. Tikkujalka-pallomaha-sohvaperunan hommaa tuo VHH.

• LinerT.2 kirjoitti:

Painohan se kaikista tärkeintä onkin. Vai oisko kuitenkin kehonkoostumus? Jo parissa päivässä lähtee 60 kiloiselta naiseltakin 5 kiloa nesteitä kropasta, jos painonpudotus on tarkoitus. Loput lähtee sitten lihaksista, koska elimistö hajottaa ne ensisijaisesti saadakseen hiilareita. Kas kun ilman hiilareita ei pärjää. Ja joo, lähtee läskiäkin. Mutta se kehonkoostumus. Tikkujalka-pallomaha-sohvaperunan hommaa tuo VHH.

Lisäksi VHH:lla olevat tulevat aggressiivisiksi ääliöiksi. Aivot tarvitsevat hiilareita.

• bertti-setä kirjoitti:

Henki haisee ja kilot tulee takaisin kun kyllästyt. Yksi kaverini pudotti reilusti yli sadasta kilosta normaaliksi niin ettei meinannut tuntea mutta sitten siitä muutama kuukausi eteenpäin oli kaikki tullut takaisin. Kaveri sanoi ettei vaan jaksanut sitä jokaisen suupalan laskemista enää. Kannattaa pudottaa vähentämällä ihan normaalin ruuan syömistä kulutuksen mukaiselle tasolle.

• LinerT.2 kirjoitti:

Lisäksi VHH:lla olevat tulevat aggressiivisiksi ääliöiksi. Aivot tarvitsevat hiilareita.

Entä jos on aggressivinen ääliö valmiiksi, huomaakohan semmoisesta mitään?

• 121212121212
        LinerT.2 kirjoitti:

Pakko olla Terminator 2:n kanssa samaa mieltä.

Tuntemiani VHH:n kannattajia yhdistää kaksi asiaa:
        1. he inhoavat liikkumista
        2. paino jojoilee, saavutetut tulokset eivät pysy

• bertti-setä
        LinerT.2 kirjoitti:

Sinähän agressiivisella tuulella olet, huhhuh.

Aloitin atkinsilla, 2 ekaa viikkoa ilman yhtään hiilareita. Pääsin ketoosiin ja paino lähti hyvin putoamaan, kolmannella viikolla rupesin vähä kerrallaan lisäämään hiilareita jotta ketoosi loppuu eikä elimistö siirry rasvanpolton jälkeen tuhoamaan lihaskudosta.

• bertti-setä
        121212121212 kirjoitti:

Pakko olla Terminator 2:n kanssa samaa mieltä.

Tuntemiani VHH:n kannattajia yhdistää kaksi asiaa:
        1. he inhoavat liikkumista
        2. paino jojoilee, saavutetut tulokset eivät pysy

Atkinsin dieetti on ollut suosittu painonpudotuskeino vuosikymmeniä erityisesti urheilijoiden keskuudessa, se on ainoa tunnettu keino polttaa rasvaa menettämättä mitään lihaksista.

• bertti-setä kirjoitti:

Sinähän agressiivisella tuulella olet, huhhuh.

Aloitin atkinsilla, 2 ekaa viikkoa ilman yhtään hiilareita. Pääsin ketoosiin ja paino lähti hyvin putoamaan, kolmannella viikolla rupesin vähä kerrallaan lisäämään hiilareita jotta ketoosi loppuu eikä elimistö siirry rasvanpolton jälkeen tuhoamaan lihaskudosta.

Peukutin Harmaahaalaria ja Pikkukakkosta. Oikeassa ovat.

Sotket hormoonitoimintasi, kuihdutat lihaksesi ja lihot entisestään.

• Harmaaritari kirjoitti:

Jaa, pahan laitoit :) Jos aggressiiviselle ääliölle on asteikko, niin ehkä se etenee sillä?

• bertti-setä
        Harmaaritari kirjoitti:

Henki haisee ja kilot tulee takaisin kun kyllästyt. Yksi kaverini pudotti reilusti yli sadasta kilosta normaaliksi niin ettei meinannut tuntea mutta sitten siitä muutama kuukausi eteenpäin oli kaikki tullut takaisin. Kaveri sanoi ettei vaan jaksanut sitä jokaisen suupalan laskemista enää. Kannattaa pudottaa vähentämällä ihan normaalin ruuan syömistä kulutuksen mukaiselle tasolle.

Mulla on liikunnallinen tausta ja siitä perua hevosen ruokahalu. Homma toimii silloin kun liikun, muuten tulee katastrofi.

Olen käyttänyt samaa rasvanpolttokeinoa 15 vuotta sitten kun katkaisin kinttuni ja liikuntarajoitteisena lihoin parissa kuukaudessa 15 kiloa ylipainoiseksi.

Tunnen elimistöni hyvin ja tiedän miten pysytellä timmissä kunnossa kun siihen pääsen.

• bertti-setä
        LinerT.2 kirjoitti:

Peukutin Harmaahaalaria ja Pikkukakkosta. Oikeassa ovat.

Sotket hormoonitoimintasi, kuihdutat lihaksesi ja lihot entisestään.

En ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä.

• bertti-setä
        Harmaaritari kirjoitti:

Sulle on Ikis-ystäväiseni iskenyt vaihdevuodet, vaikutat kärttyiseltä.

• bertti-setä kirjoitti:

Mulla on liikunnallinen tausta ja siitä perua hevosen ruokahalu. Homma toimii silloin kun liikun, muuten tulee katastrofi.

Olen käyttänyt samaa rasvanpolttokeinoa 15 vuotta sitten kun katkaisin kinttuni ja liikuntarajoitteisena lihoin parissa kuukaudessa 15 kiloa ylipainoiseksi.

Tunnen elimistöni hyvin ja tiedän miten pysytellä timmissä kunnossa kun siihen pääsen.

Joop ja epäilemättä toimii urheilijoilla tuo juurikin siksi kun ne urheilee sitten edelleenkin ihan niin kuin omalla kohdallasikin on mennyt että homma toimii kun liikut mutta se hevosen ruokavalio tosiaan vaatii sitä liikuntaa helkkaristi. Eikö olisi helpompaa kuitenkin totuttaa elimistö pienempiin kuin hevosen annoksiin? sillä saisi kuitenkin pysyvät tulokset ilman isoa riehumista vaikkei ihan hetkessä kävisikään.

• bertti-setä kirjoitti:

Sulle on Ikis-ystäväiseni iskenyt vaihdevuodet, vaikutat kärttyiseltä.

Ei kai nyt sentään. En tuolla nyt edes sinuun sen kummemmin viiitannut vaan ihan yleisesti, tuli vaan mieleen kun liner niin osuvasti kommentoi.

• flowersreally

Jotain hellyyttävää ja lapsenomaista tässä, ehkäpä jopa palstaikävää.

Toinen haluaa pudottaa painoa, onnistuu siinä. Mikä onkaan reaktio? Ihan väärin laihdutettu!

• bertti-setä
        Harmaaritari kirjoitti:

Joop ja epäilemättä toimii urheilijoilla tuo juurikin siksi kun ne urheilee sitten edelleenkin ihan niin kuin omalla kohdallasikin on mennyt että homma toimii kun liikut mutta se hevosen ruokavalio tosiaan vaatii sitä liikuntaa helkkaristi. Eikö olisi helpompaa kuitenkin totuttaa elimistö pienempiin kuin hevosen annoksiin? sillä saisi kuitenkin pysyvät tulokset ilman isoa riehumista vaikkei ihan hetkessä kävisikään.

Atkinsin dieetti on mulle oikopolku painonpudotukseen, säästän tässä puoli vuotta kun käytän kikka kolmosta.

Edellisen kerran mun paino pysyi lähes vuosikymmenen kurissa oikealla ruokavaliolla ja liikunnalla, mutta muutamat pikkujutut tässä lähihistoriassa saivat mut lipsumaan ja paino pääsi vähän nousemaan.

Eiköhän tämä tästä taas lähde, olen vaihteeksi ottanut varovaisesti tuntumaa myös kuntonyrkkeilyyn.

• flowersreally kirjoitti:

Jotain hellyyttävää ja lapsenomaista tässä, ehkäpä jopa palstaikävää.

Toinen haluaa pudottaa painoa, onnistuu siinä. Mikä onkaan reaktio? Ihan väärin laihdutettu!

Ei kun huolenpitoa osoitamme, me kaikkihan kun haluamme Pertin onnistuvan niin siksi suosittelemme pysyvämpiin tuloksiin johtavaa dieettiä. Ymmärrän toki tuon Pertin ajatuksen siitä että vhh:lla saa nopeasti sen näkyvän tuloksen ja sitten pitää siinä, ihan hyvä ajatuksena mutta itse vaan kun olen nähnyt joitakin (kaveri, parikin työkaveria) joilla ne kilot myös nopeasti palanneet niin en oikein usko tuohon karppaamiseen. Toki jos pertti on kovempi jätkä kuin nuo minun tietämät voi onnistuakin, se työ vaan tosiaan oikeasti alkaa siinä vaiheessa kun pudotus on tapahtunut ja pitäisi pitää se siinä uudessa.

• bertti-setä kirjoitti:

En ole ensimmäistä kertaa pappia kyydissä.

Joo, viimeksi taisit todeta ettei se sopinut sulle. Joko unohtui? Nyt kun et enää liiku, et ehkä huomaa sitä jaksamisessasi niin helposti.

• LinerT.2 kirjoitti:

Joo, viimeksi taisit todeta ettei se sopinut sulle. Joko unohtui? Nyt kun et enää liiku, et ehkä huomaa sitä jaksamisessasi niin helposti.

Ja ääliöt harvoin tajua olevansa ääliöitä. >:-)

• bertti-setä
        Harmaaritari kirjoitti:

Ei kun huolenpitoa osoitamme, me kaikkihan kun haluamme Pertin onnistuvan niin siksi suosittelemme pysyvämpiin tuloksiin johtavaa dieettiä. Ymmärrän toki tuon Pertin ajatuksen siitä että vhh:lla saa nopeasti sen näkyvän tuloksen ja sitten pitää siinä, ihan hyvä ajatuksena mutta itse vaan kun olen nähnyt joitakin (kaveri, parikin työkaveria) joilla ne kilot myös nopeasti palanneet niin en oikein usko tuohon karppaamiseen. Toki jos pertti on kovempi jätkä kuin nuo minun tietämät voi onnistuakin, se työ vaan tosiaan oikeasti alkaa siinä vaiheessa kun pudotus on tapahtunut ja pitäisi pitää se siinä uudessa.

VHH-ruokavalion pohjana on Atkinsin dieetti, se on käytännössä sama dieetti kuin millä Atkinsin dieetti jatkuu ketoosivaiheen jälkeen. Korostan sitä, että dieetti on ruokavalio, ei laihdutuskuuri. VHH-ruokavalion perusajatus on se, että ihmisen kuuluu syödä proteiinin lisäksi myös hiilihydraatteja, mutta vähentää hiilareita jos paino lähtee nousemaan.

Nämä VHH-ruokavaliot ovat saaneet huonon maineensa siitä kun ihmiset ovat joutuneet huonoon kuntoon tavoitellessaan ketoosia tai eivät ole ymmärtäneet sitä ettei ilman hiilihydraatteja saa olla yli 14 vuorokautta. Liian pitkään jatkunut ketoosi on hengenvaarallinen tila ja se voi johtaa korjaamattomiin vaurioihin elimistössä.

• bertti-setä
        LinerT.2 kirjoitti:

Pudotin painoani Atkinsin dieetillä v. 2003 ja noudatin hiilarinsaantia kontrolloivaa ruokavaliota osapuilleen vuoteen 2011, sen jälkeen tuli pistettyä suuhun liikaakin hiilareita.

Voisi siis sanoa että VHH-ruokavalio sopi minulle hyvin, ongelmia tuli siitä kun lopetin sen.

Onhan tuo tosi että kuntokin kaipaa kohentamista, nyt olenkin käynyt ottamassa tuntumaa kuntonyrkkeilyyn.

• bertti-setä kirjoitti:

Pudotin painoani Atkinsin dieetillä v. 2003 ja noudatin hiilarinsaantia kontrolloivaa ruokavaliota osapuilleen vuoteen 2011, sen jälkeen tuli pistettyä suuhun liikaakin hiilareita.

Voisi siis sanoa että VHH-ruokavalio sopi minulle hyvin, ongelmia tuli siitä kun lopetin sen.

Onhan tuo tosi että kuntokin kaipaa kohentamista, nyt olenkin käynyt ottamassa tuntumaa kuntonyrkkeilyyn.

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/201702272200077410_lh.shtml

Linkkaan nyt tähänkin. Sillä painolla on niin vähän merkitystä. Vain kehonkoostumuksella on.

• bertti-setä
        LinerT.2 kirjoitti:

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/201702272200077410_lh.shtml

Linkkaan nyt tähänkin. Sillä painolla on niin vähän merkitystä. Vain kehonkoostumuksella on.

Minulla ei ole tässä kohtaa elämääni enää tavoitteena lähteä kasvattamaan lihasmassaa, tärkeämpää on karistaa ylimääräinen rasva pois ja saada kestävyyskuntoa paremmaksi.

Minun tämän hetken oleellisin kehityskohteeni on hengitys- ja verenkiertoelimistön kunnon parantaminen, ja suhteellisen hapenottokyvyn kohentamisessa ylimääräisen rasvan polttaminen on nopein tie päästä oikealle uralle.

Rasvaa pois, suhteellinen hapenottokyky paremmaksi ja sen jälkeen katsotaan tavoitteet uusiksi. Tottakai tässä iässä pitää miettiä sitäkin että absoluuttinen hapenottokyky alenee tilastollisesti n. 1 prosentin vuosivauhdilla, ja siihen vaivaan paras apu on tietenkin hyvät lihakset, mutta tällaiselle 180 senttiselle lähes 5-kymppiselle miehelle riittää kun painaa vähärasvaisena 80-82 kiloa.

• hau-kotus

Palstan vakkareiden provoilu, ei ihme.

• ExN38

Hellou :)

Ompa mukavaa, kun muistatte mua <3 muiskis :)

Minä edelleen onnellisin Tapasin siis miehen ja muutettiin asumaan yhteen juuri. Hän on paras minulle <3. Nyt tuhisee viekussa, mä vain en saa unta :)

En oikein kerinnyt käydä täällä, kun tehtiin muuttoa :) mutta kivaa teidän juttujanne on lukea, vaikka osa jutuista sekavia ovatkin :)

• voiluojaparatkoon

Alkuhuumassa ruusunpunaiset lasit silmillä yhteen asumaan...

• ExN38

No joo, täytyy kyllä myöntää, että kun piereskelen paljon, on siitä ehtinyt tulla jo ongelma. Nukkumaan mennessä pidättelen.. ja pidättelen. Kun olen varma että Hän on nukahtanut, annan töräyttää.

Mutta nyt en ole ollenkaan varma että jaksaako Hän tätä, viimeksi koira-asennossa tujautin muhevan fartin, eikä se lisännyt romantiikkaa tippaakaan. Siis sänky tärisi kun päästin puoli päivää perssuolessani muhineen ydinpommin :( Hajusta en mainitse muuta kuin että se oli tappava. Itse nautin, miksi en nauttisi?

Hän ei jaksa pierujani, kertokaa mikä avuksi?

• 9plus1
        ExN38 kirjoitti:

No joo, täytyy kyllä myöntää, että kun piereskelen paljon, on siitä ehtinyt tulla jo ongelma. Nukkumaan mennessä pidättelen.. ja pidättelen. Kun olen varma että Hän on nukahtanut, annan töräyttää.

Mutta nyt en ole ollenkaan varma että jaksaako Hän tätä, viimeksi koira-asennossa tujautin muhevan fartin, eikä se lisännyt romantiikkaa tippaakaan. Siis sänky tärisi kun päästin puoli päivää perssuolessani muhineen ydinpommin :( Hajusta en mainitse muuta kuin että se oli tappava. Itse nautin, miksi en nauttisi?

Hän ei jaksa pierujani, kertokaa mikä avuksi?

LOL
        Trolli vauhdissa osa 5927

• ExN38
        voiluojaparatkoon kirjoitti:

Alkuhuumassa ruusunpunaiset lasit silmillä yhteen asumaan...

Me ollaan kuitenkin aikuisia ihmisiä :)' alkuhuumasta ehkä voi puhua nuorille :) mulla ei mitään huumaa ole. :D joskus vain kolahtaa, silloin se on menoa se :)

Onnellinen olen :)

• En suoraan sanoen tiedä, miten tänne kirjottaisi. Nyt on tuntunut siltä, että parempi vaan pähkäillä omassa päässään omaa elämää. Ei sillä, etteikö aiheita olisi. En vaan tiedä, miten ne tänne selkeästi saisi muotoiltua, jos keskustelu kiinnostaisikin.

• suksi_jo

vittuun täältä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1912
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      570
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      25
      480
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      425
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      54
      411
    6. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    7. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      53
      385
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      377
    9. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32
      371
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      39