On asioita joita tiede ei voi selittää

valon-lapsi

silloin meidän täytyy turvautua Jumalaan.

8

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niistäasioista

Laita nyt sitten jokunen esimerkki...

• Olkaa hyvät vain, jos noin kovasti ahistaa se ettei tiede vielä tiedä kaikkea.

• Epäjumalienkieltäjä

Tämä on aika puhdas "Aukkojen Jumalan" määritelmä.

Kannattaa muistaa, että "asioita joita tiede ei pysty selittämään" on ollut paljon salamoinnista maanjäristyksiin ja kulkutauteihin. Sittemmin Jumala on luopunut näiden järjestämistä.

Yksi tieteelle selittämätön asia on prionien lisääntyminen / monistuminen. Eli hullun lehmän tauti on ilmeisesti sitten Jeesuksen armolahja.

• hg.fhgf

Nykyhistorian aikana todistettavasti tapahtuneet Ilmestykset on hyvä esimerkki.

• Eikö olisi yksinkertaisempaa vain myöntää se, ettei kaikkea voi eikä tarvitsekaan tietää?

• Puhu ihan vain yksikössä ja itsestäsi. Eipä ole vielä vastaan tullut asioita, joiden kanssa tarvitsisi "turvautua" mielikuvitusolentoihin.

• On asioita joita jumala ei voi selittää.
      Silloin meidän täytyy turvautua tieteeseen.

• "On asioita joita tiede ei voi selittää".

Aika vähän lopulta. Otetaanpa katsaus uskontojen suuntaan: mikään uskonto ei ole tuonut mistään asiasta uutta tietoa maailmaan. Ei mistään. Yksikään uskonto ei ole kyennyt selittämään mitä sähkö on, mikä aiheuttaa ukkosen, mikä maanjäristyksen, mikä merivirrat, mikä tuulen. Tiede on kyennyt.

Uskonnot ovat tuoneet maailmaan pelkkiä uskomuksia ja sepitteitä, josta yksi toisensa jälkeen on korvattu tiedolla.

"silloin meidän täytyy turvautua Jumalaan".

Silloin tiedän luulevaisten pitää siis turvautua mielikuvitusystäväänne, ja osoittaa miesrakkautta mitä nöyrimmin koskaanhavaitsemattoman, piilossa lymyävän mitättömyyden suuntaan. On siinä teillä turva.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6006
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      23
      3331
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      161
      2760
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2660
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82