Kirkkonummiryhmän seinältä
Olin tänään uimassa Kirkkonummen uimahallissa, kuten yleensäkin viikon jokaisena arkipäivänä.
Tänään oli episodi, josta en malta olla kertomatta. Uimahallissa oli uimassa ryhmä maahanmuuttajia niinkuin usein nykyään. Tämän päivän maahanmuuttajauimarit kuitenkin käyttäyivät poikkeuksellisen huonosti.
1. Pitivät pukuhuoneessa kovaa meteliä.
2. Käyttivät pukukaapin hattuhylllyjä kenkätelineinä.
3. Käyttivät yhtäaikaa alushousuja ja shortseja uima-asuina.
4. Yksikään herroista ei pesiytynyt eikä käynyt suihkussa vaan menivät suoraan uimaan. Tämä ei ollut ensimmäinen kerta.
Herää kysymys,tulisiko noille järjestää koulutusta siitä kuinka suomalaisessa uimahallissa käyttäydytään. Voisi pitää kokeet suomalaisen kulttuurin osaamisesta, ennenkuin "lomia" myönnetään.
Useampi meistä kanta-asiakkaista kiinnitti huomion samaan asiaan !
Miksei uimahallin henkilökunta tee mitään ?
peseydyttäväon
4
282
Vastaukset
- Lihapiirakka
Otan osaa. Hyvä, että joku vielä löytää sinne ylikalliiseen jumalan selän takana olevaan paikkaan. Kaksilla housuilla tai ilman.
- Ryngggmannn
Opettakaa ne musumaanit uimaan uppotukkia,
tai rautanaulaa. - Situnvippilä
Eihän noissa uikuissa enää voi käydä ...olen lopettanut tyystin, ei kestä pinna katsella.
- johanyt
Samaa mieltä. Ei kestä kovin monella muullakaan Euroopan maalla.
http://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005078491.html
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774