Kannattaako alkaa hakemaan opetusta kyseistä kanavaa katsomalla?
pvv / TV7 onko hyvä?
11
154
Vastaukset
- aina.on.valittava
On siellä hyviäkin opetuksi.
Esim. Kaikki Israel ohjelmat, Cafe Raamattu, Pawson jne Jos koulussa jäit opetusta vaille, TV7 täyttää mielellään sitä aukkoa omalla tavallaan.
Mukava kun ääliöt eivät tajua että minä vain mainostin TV7:kaa aloituksellani, käytin yhtä rekisteröityä nimimerkkiäni, muita ovat "usko.vainen", "lettas" jota en enää käytä ja ne entiset joita en käytä. pvv tulee siitä kun yritän uskotella olevani pillkuviivaviiva.
- anna.olla
ex-pvv kirjoitti:
Miksi et usko että olen pvv?
Anna Räyhiksen olla! Perustelee ja matkii muiden nikkejä räyhätäkseen.
anna.olla kirjoitti:
Anna Räyhiksen olla! Perustelee ja matkii muiden nikkejä räyhätäkseen.
Lisään näihin rekisteröimättömiin nimimerkkeihini, joita on siis erittäin pitkä lista, tämän nyt käyttämäni "anna.olla". Fiksuimmat huomaavat että se on samantyyppinen kun rekisteröity nimimerkkini "usko.vainen". Sitä ennenhän käytin nimimerkkiä "lettas". Nyt käytän myös nimimerkkiä "ex-pvv".
- anna.olla
ex-lettas kirjoitti:
Lisään näihin rekisteröimättömiin nimimerkkeihini, joita on siis erittäin pitkä lista, tämän nyt käyttämäni "anna.olla". Fiksuimmat huomaavat että se on samantyyppinen kun rekisteröity nimimerkkini "usko.vainen". Sitä ennenhän käytin nimimerkkiä "lettas". Nyt käytän myös nimimerkkiä "ex-pvv".
Olet sairas vainoaja, mene hoitoon!
Paras opetusohjelma on jo vuosikaudet samalla ohjelmapaikallaan tullut Avara Luonto launataisin.
TV7...haaahhhaaaaa...hauskinta mitä sieltä joskus katselin, toisaalta syvää myötähäpeää tuntien, olivat "käytännön lääkäri" Pekka Reinikaisen horinat, etenkin hänen evoluution vastaiset "todisteensa". Peruskoulun oppimäärällä jo ymmärtää että on lekurilla opintoviikot vanhentuneet ja vintti pimentynyt.
Mutta kyllä, Avara Luonto on täyttä asiaa. Nostaisin esille myös David Attenboroughin loistavat ohjelmat. Suosittelen niitä katseltavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1062932Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2121811- 1331777
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois491641Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641312- 921108
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841098- 571074
- 591067
- 67932