Olenko outo?

Kokematon37v

Olen 37v nainen ja neitsyt.En ole vielä tavannut miestä, jonka kanssa haluaisin harrastaa seksiä.

41

3077

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eienääkokematon38v

      Olet samassa tilanteessa kuin minä olin vielä vuosi sitten. En vain ollut tavannut sellaista miestä, jonka kanssa olisin halunnut seksiä. Olen kyllä kaivannut seksiä ihan normaalisti teini-ikäisestä saakka, mutta jotta todella menisin sänkyyn jonkun kanssa, tarvitsen siihen hyvin voimakkaan tunnekokemuksen. Kokemuksen siitä, että juuri tätä miestä haluan, juuri tästä miehestä välitän. Sellaisia nyt vaan ei osu kovin helposti kohdalle. Pelkkä ihan vaan jonkun kanssa paneminen kokeilumielessä ei kiinnosta.

      Vuosi sitten kuitenkin tapasin sellaisen miehen. Hänen kanssaan tuntui hyvin äkkiä hyvin luontevalta olla. Niin se neitsyyskin sitten meni, 37-vuotiaana. Näinkin voi käydä :)

      Suhde valitettavasti päättyi. Kovasti toivon, että löytäisin uuden.

      • Ette ole outoja kumpikaan, vaan sellaisia joille on pakko nostaa hattua. Itse olen 40v mies joka ei ole oikeastaan koskaan seurustellut. En ole kokenut mitään tarvetta seurustelulle enkä oikeastaan koe nytkään. Ei ole tullut ketään oikeaa naista vastaan. Monet kauhistelevat sitä kun viimeisistä treffeistä on kulunut jotain 4-5 vuotta. Minä taas ihmettelen ihmisiä jotka eivät voi/osaa olla yhtään hetkeä yksin. Arvostan ja kunnioitan naista jolla on ollut mahdollisimman vähän kumppaneita. Tietysti tästä joku vetää herneen nenuun ja alkaa urputtamaan että eihän sitä voi koskaan tietää, tiedän mitä en halua/tiedän mitä haluan, valitsemani kumppani ei ollut mitä halusin.. Itse ainakin koitan pitää pään kylmänä, harkitsen, mietin, pohdin asioita joka kantilta ennenkuin haluan aloittaa seurustelun. Monella naisella tuntuu olevan kiire parisuhteeseen kun minulla taas ei ole. Haluan vain löytää sen yhden ja oikean naisen jonka kanssa voin viettää lopun elämääni. Ei yhtään sen vähempää! Mutta ne naiset ovat harvassa!!


      • Anonyymi
        jtee kirjoitti:

        Ette ole outoja kumpikaan, vaan sellaisia joille on pakko nostaa hattua. Itse olen 40v mies joka ei ole oikeastaan koskaan seurustellut. En ole kokenut mitään tarvetta seurustelulle enkä oikeastaan koe nytkään. Ei ole tullut ketään oikeaa naista vastaan. Monet kauhistelevat sitä kun viimeisistä treffeistä on kulunut jotain 4-5 vuotta. Minä taas ihmettelen ihmisiä jotka eivät voi/osaa olla yhtään hetkeä yksin. Arvostan ja kunnioitan naista jolla on ollut mahdollisimman vähän kumppaneita. Tietysti tästä joku vetää herneen nenuun ja alkaa urputtamaan että eihän sitä voi koskaan tietää, tiedän mitä en halua/tiedän mitä haluan, valitsemani kumppani ei ollut mitä halusin.. Itse ainakin koitan pitää pään kylmänä, harkitsen, mietin, pohdin asioita joka kantilta ennenkuin haluan aloittaa seurustelun. Monella naisella tuntuu olevan kiire parisuhteeseen kun minulla taas ei ole. Haluan vain löytää sen yhden ja oikean naisen jonka kanssa voin viettää lopun elämääni. Ei yhtään sen vähempää! Mutta ne naiset ovat harvassa!!

        joo eikä naisen tarvi olla mikään missi tai seksi kone kun on vaan se yhteys


    • touaregi

      Uskallusta peliin naiset kun kerran saatte oikeenlaisen seksisession niin siihen jää koukkuun yleensä:)

      • Anonyymi

        kyllä hyvän panon saa milloin vaan mutta se sielun kumppanin löytäminen on vaikeeta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä hyvän panon saa milloin vaan mutta se sielun kumppanin löytäminen on vaikeeta

        Kaveruus naisen kanssa on vaikea! Kuitenkin jotenkin miettii kaikenlaista. Kun kaveruudessa on seksillä paikka ja sanoo jotain niin koko homma kaatuu! Kokemusta on m50 kirjoittaa


    • Naisenanaiselle

      Seksi jonkin joutavan kumppanin kanssa ei anna tyydytystä, varsinkin kun suurin osa miehistä on taitamattomia. Itse kävin läpi monta kumppania ja vasta yli nelikympisenä löysin miehen, joka sekä henkisesti että fyysisesti tyydyttää tarpeeni. Rehellisesti voisin sanoa, että kaikki seksi kokemukset ennen häntä olivat turhia, enkä olisi menettänyt mitään, vaikka neitsyenä olisin nykyiseen mieheeni törmännyt. Toisaalta, kun on kokemusta sellaisesta seksistä, josta ei pidä, osaa vaatia sellaista, joka tuntuu hyvälle. Tsemppiä teille kumppanin etsintään!

      • Anonyymi

        kun löytää sen oikean seksi on sivuseikka myös miehelle kun hän vaan on siinä se riittää


    • Wdchu

      Kokeilkaa työntää Löylykauha anaaliin, kaappi homot runkkarit.

      • Anonyymi

        kerro miltä se tuntuu


    • arabikum

      Paljola myyt neitsytesi?
      Mina rikaas Arabi mies maasa olut jo moni vuosi.

      • sossutäti

        Ollako sina kupannut Kela kuiviin jo jos olla rikas?


      • Anonyymi

        ei myynnissä jos iso ilmaiseksi saa


      • Anonyymi
        sossutäti kirjoitti:

        Ollako sina kupannut Kela kuiviin jo jos olla rikas?

        Mina saada Kelassa vain 60 tuuma kokoisia TV vaika haluta 72 tuuma. Mina vanno, Kela olla hyvin paljo rasismi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mina saada Kelassa vain 60 tuuma kokoisia TV vaika haluta 72 tuuma. Mina vanno, Kela olla hyvin paljo rasismi!

        Mitä sortamista,rasismia!


    • uighggg

      Asko tulee korkkaamaan sinut pienellä kullilla

    • tupx77
    • Minä olen vielä neitsyt. Tosin "vasta" 24 vuotias. Yritin kerran yhdyntää yhden kuusikymppisen miehen kanssa,mutta se meni puihin,koska hänellä ei seissyt. Yritti monta kertaa laittaa "sen" sisääni,mutta ei onnistunut... Menetänkö neitsyyteni joskus? Kuka tietää. Onko se edes tärkeää? EI.

      • Anonyymi

        Opettele imuttamaan. Kyllä nousee!


    • Nuolemisiin

      Täällä on kuuskymppinen herrasmies,ja lupaan että seisoo tarvittaessa.
      Saat tunnin esileikin ekaks,nuolen sut päästä varpaisiin ym....saat nauttia hellästä hoidosta.Rakastan nuolemista.........

      • Anonyymi

        Ei se mitään koiraa kaipaa...


    • Naikkonennaiselle

      Aloittaja, et ole outo. Jokainen aikanaan. Minä olin muutamia vuosia sinua nuorempi neito, kun neitsyys meni. Minulla oli monia syitä, että miksi oli se osa elämästä kokematta, mutta suurimpana syynä oli se, etten halunnut tehdä sitä kenen tahansa kanssa. Minun piti olla vähintäänkin todella ihastunut mieheen, ja tällaiseen sitten törmäsin, johon ihastuin salamana korvia myöten. Eka yhdyntä oli erittäin onnistunut ja nautinnollinen kokemus.
      Mies ei löydy etsimällä, vaan ilmestyy nurkan takaa silloin, kun vähiten odottaa. Elä muutenkin käymällä tapahtumissa, heittämällä small talkia miehille, hymyile ja pidä mielessä omat ehtosi miehelle. Arvosta itseäsi!

    • jukkap9

      Kokematon37v ja muutkin neitsytnaiset,olen odottanut yhteydenottojanne,mies pirkanmaalta. Vastaile luukkuuni

      • Anonyymi

        Osoite vaihtui, uusi on :[email protected] , luukku alkoi ottaa maksun toukokuussa ja lopetin jukkap9 luukun. Nyt neitsyet voi vastailla


    • Nyt siis 42. Oletko edelleen neitsyt?
      Jos et mitä tapahtui?
      Jos olet niin oletko suunnitellut mitään kivaa?

      • Anonyymi

        Eipä kuulu sulle mitenkään


      • Anonyymi

        Oletko lääkkeiden väärinkäyttäjä yhtään kummempi?


      • Anteeksi mutta viinin...
        Neon Riesling mieluiten.


    • Anonyymi

      On niitä neitsyitä vielä moni muukin nainen joka kaipais helliä käsiä esileikkiin.

      • Anonyymi

        Missä


    • Anonyymi

      M25-vuotias tarjoaa 1000€ aidosta neitsyen kanssa vietetystä yöstä.
      Pillun nuolentaa alussa ja pano vain pilluun ja käsin hierontaa.
      Joko mökillä tai hotellissa.
      Voit myös kertoa oman hintasi niin neuvotellaan.

      • Anonyymi

        Missä neuvotellaan?


    • Anonyymi

      mulla oli kans nuorena tyttis joka ei halunnut neitsyyttään menettää ennen kuin oli varma olinko oikea peppu seksiä sain kyllä aina kun halusin

    • Anonyymi

      nainen voi olla neitsyt vaikka olis kuinka monta kertaa pantu se on sielullista mieleen jäävää

    • Anonyymi

      Ihan sama onko kokenut tai neitsyt kunhan vaan on valmis seksiin jos siltä tuntuu ja on mieleinen kumppani.

    • Anonyymi

      No jaa, en itsekään ole kokenut mitään sellaista että pitäisi olla emäntä, lapsia ja kaikkee muuta, olen 33 vuotias mies ja poikuus tallella, mahdollisuuksia seksiin on kyllä ollut mutta en vaan ole kokenut riittävää tunnetilaa vaikka nukkunut samassa sängyssä ja vähän suudeltukin ja aamulla heräätty kahvia keittelee, siinä se vaan on aina ollut.

    • Anonyymi

      Minäkin löysin 52 vuotiaan naisen joka oli neitsyt. Ei ole enään.

    • Anonyymi

      Mistäpäin olet, täällä olis poikuuden säilyttänyt 30v mies Oulusta

    • Anonyymi

      Halusin päivittää tietojani.(kokematon37v)
      Menetin neitsyyteni 38v. Sen jälkeen on ollut todella ihanaa.Menin naimisiin kyseisen miehen kanssa jolle menetin neitsyyteni.Olen nyt 43v..Mieheni on 50v.Lapsia on tullut 2.
      Seksi on mieheni kanssa sujuu upeasti.Enkä kadu yhtään,että menetin neitsyyteni vanhana.Seksiä harrastetaan monta kertaa viikossa.

    • Tässä on ison munan jos kiinnostaa 🤪🥰

    • Anonyymi

      Kylä panohalut herää murrosiässä. Ei tsrvi seurusteluja. Laskelvoivat pihtatit erikseen!

    Ketjusta on poistettu 83 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe