kuukaudessa? Liittyen ovulaatioon tai muuten. Keskimäärin?
Monta halukkuuspäivää
9
191
Vastaukset
- karkausvuosia
mieskissa lakkaa olemassaolemasta päivinä joloin tulee pisaratartuntoja ja sen jälkeen himot on käyrien katto-osiossa viitisen päivää,
tämän jälkeen tilanne tasaantuu ja jatkuu kolme viikkoa,
sitten pillussa olevat kivet siirtyvät kohtuun ja räjähtävät yksitellen viiden päivän ajan- naisilla.on
eli viisi päivää jatkuvaa parittelua. Kuulostaa hyvältä!
- Silloinon
naisilla.on kirjoitti:
eli viisi päivää jatkuvaa parittelua. Kuulostaa hyvältä!
Myös helpointa tulla raskaaksi.
- nollahalukkuuspäivää
minulla pyöreä 0, sillä olen aseksuaali.
Minulla on aika lailla päivittäin ja menkkojen alla vähän ennen 1-3 kun ei tee mieli hetkeen.
Mutta minulla ei ole keski arviota ovulaation aikoihin tekee mieli jatkuvasti ja nylkytä miehen jalkaa ja koskettelu lisääntyy ja ajelen ja kattelen miehiä kuin vaanien vaikka en tee elettäkään. Kerran pyöräilijän säikytin kun ajelin viistosti takana,katsellen sen lihaksia.- naisilla.on
oot varmaan poikkeus, mikä nostaa keskiarvoa.
naisilla.on kirjoitti:
oot varmaan poikkeus, mikä nostaa keskiarvoa.
Tuntuu oudolta sinäänsä kun siskon tytöllä raskauden jälkeen katosi halut kokonaan ja liikkuminen taas lisää sitä. Onneksi meillä on naistenkuntosali olisi siinä muuten lihaksiin kattolista ja naama punasena kun ei pysty olemaan katsomasta varustusta varsinkin minusta näkee sen,että mihin katson. Mikä hävettää.
Ovulaatiot edelleen säännölliset ja normaalit. Siinäpä se.
Olin viimeksi tällä sivustolla 12.2.2017, ja viestini on edelleen sama:
Lämpimät ja ystävälliset terveiset Texasille, joka työskentelee Ruoholahden toimistossa.
Vihreäsilmäisen Texasin kanssa päivä kuluisi helposti pelkästään jutellessa.
Näin on ollut aina ennenkin.
Tulin tänne, vain kertomaan terveiset "sulle" Texas!
PS. Minulla EI ole MUITA REKISTERÖITYJÄ NIMIMERKKEJÄ suomi24.fi-sivustolla!- sellaistaseon
Monta. Olisi vaan se kenen kanssa jakaa ne päivät
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 666441
- 715868
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1365185- 624055
- 143925
- 383329
- 733138
- 683001
- 852778
- 492047