Koska olet sanonut että kaikki ominausuutemme johtuvat epigeneesistä, ovat hankittuja ja etteivät genomi ja geenisekvenssit vaikuta käytökseemme. Haastankin sinut tuolta omalta pohjaltasi kumoamaan seuraavan lauseen:
Parafiliat, esimerkiksi pedofilia, ovat epigeneettisiä ominaisuuksia joiden syynä on uskonnollisuus ja jotka ovat uskonnollisuuden sivutuote.
Eli siis toisin sanoen, uskonnollisuus on syynä pedofiliaan ja muihin parafilioihin. Itse en moiseen usko ja pystyn ko. väitteen kumoamaan yksinkertaisesti sanomalla että parafilioiden syynä ovat geenisekvenssit. Mutta tässä seuraa se hauska osuus: SINÄ et tuohon kykene. Sinun tulisi osoittaa tutkimukseen vedoten että tuollainen kausaliteetti ei ole mahdollinen (tällaista tutkimusta ei ole) tai hyväksyä väitteeni kunnes tutkimusta aiheesta on, ellet halua olla tekopyhä. Kolmas vaihtoehto on että yksinkertaisesti toteat geenien vaikutuksen.
Vaihtoehtoja sinulla on siis kolme.
1: Todistaa että olen väärässä spesifillä tieteellisellä tutkimuksella
2: Hyväksyä väite että uskonnollisuus aiheuttaa parafilioita
3: Hylätä väitteesi siitä etteivät geenisekvenssit vaikuta mitenkään
Nyt sitten odotellaan miten bibbeli yrittää kieroilla itsensä ulos tästä...
Haaste bibbelille
DRHouse
4
92
Vastaukset
- DRHouse
Noo, bibbeli. Mikset vastaa?
- DRHouse
marsunkiillottaja kirjoitti:
"En vastaa asiattomiin kysymyksiin"...?
Eli se ei osaa vastata...
- DRHouse
Taidan pitää tätä huvikseen ylhäällä. Katsotaan vastaako bibbeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 28111153
- 1336990
- 955663
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa385048- 524241
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta303889- 613504
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323452Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru222985- 782894