Jos rohkeaa vastuuntuntoista pappia ei löydy omasta seurakunnasta vihkimään samaa sukupuolta olevia, niin sellasia on tarjolla muualla.
Rovaniemiläiset Ulla ja Tittamari matkasivat täksi päiväksi Helsinkiin, jossa pappi vihkii heidät.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201702282200078124_uu.shtml
Onnea heille ja kaikille muille avioituville.
Jos ei pappia Rovaniemellä, niin....
30
310
Vastaukset 30
Niin, pohjoisessa sentään, mistä itsekin olen poissa, asuu Jumalaa pelkäävää ja kunnioittavaa väkeä. Siunausta Rovaniemen seurakunnalle.
Pe.ku kirjoitti:
"asuu Jumalaa pelkäävää"
Minkä takia te Jumalaa pelkäätte?Eikö sanassakin sanota, että meidän tulee "peljätä ja rakastaa Jumalaa".
Jumalan pelko on viisauden alku.evita- kirjoitti:
Eikö sanassakin sanota, että meidän tulee "peljätä ja rakastaa Jumalaa".
Jumalan pelko on viisauden alku.Teidän luulisi pelkäävän Jumalaanne, koska pidätte häntä syntipukkinanne, jonka harteille vieritätte kaikki pahat tekonne.
Pe.ku kirjoitti:
Teidän luulisi pelkäävän Jumalaanne, koska pidätte häntä syntipukkinanne, jonka harteille vieritätte kaikki pahat tekonne.
Niinhän me pelkäämmekin. Siksihän me olemmekin kuuliaisia Jumalan Sanalle. Ei pidä olla tottelemattomia niin kuin aasit.
evita- kirjoitti:
Eikö sanassakin sanota, että meidän tulee "peljätä ja rakastaa Jumalaa".
Jumalan pelko on viisauden alku.Miten voi rakastaa sellaista jota pelkää kirjaimellisesti kuollakseen? Siis oikeasti eikä vain paperilla tai sanojen helinällä?
Monissa lahko-opeissa rangaistus siitä, ettei rakasta Jumalaa on ikuinen kidutus. Luulisi huolen rakkaudesta olevan päällä 24/7, sillä Jumalahan huomaa heti jos tunne jää vajaaksi.evita- kirjoitti:
Niinhän me pelkäämmekin. Siksihän me olemmekin kuuliaisia Jumalan Sanalle. Ei pidä olla tottelemattomia niin kuin aasit.
Jumana, Jeesus, Paavali tai Raamattu eivät kiellä pappia tai ketään muutakaan vihkimästä samaa sukupuolta olevia avioliittoon.
Joten jos vihkii ei ole Jumalan puolelta mitään pelättävää.
Ja joten jos vihkii ei ole tottelematon.
:-)RepeRuutikallo kirjoitti:
Miten voi rakastaa sellaista jota pelkää kirjaimellisesti kuollakseen? Siis oikeasti eikä vain paperilla tai sanojen helinällä?
Monissa lahko-opeissa rangaistus siitä, ettei rakasta Jumalaa on ikuinen kidutus. Luulisi huolen rakkaudesta olevan päällä 24/7, sillä Jumalahan huomaa heti jos tunne jää vajaaksi.Pelkäämistä on monenlaista. Jumalan pelkääminen on Jumalan kunnioittamista. Tunnustamista oma tilansa ja paikkansa Jumalan edessä.
Sitä että tunnustaa että, Jumala on Pyhä ja minä olen syntinen. Se on tietynlaista nöyryyttä Jumalan edessä. Uskoa että Hän tietää paremmin, mikä minulle on parasta. Häneen turvautumista, ja luottamista.
Ei se nyt tarkoita sitä, että "kuollakseen pelätäämme".evita- kirjoitti:
Pelkäämistä on monenlaista. Jumalan pelkääminen on Jumalan kunnioittamista. Tunnustamista oma tilansa ja paikkansa Jumalan edessä.
Sitä että tunnustaa että, Jumala on Pyhä ja minä olen syntinen. Se on tietynlaista nöyryyttä Jumalan edessä. Uskoa että Hän tietää paremmin, mikä minulle on parasta. Häneen turvautumista, ja luottamista.
Ei se nyt tarkoita sitä, että "kuollakseen pelätäämme".Korjaus; "kuollakseen pelkäämme".
- Syyseuraus
Pe.ku kirjoitti:
Teidän luulisi pelkäävän Jumalaanne, koska pidätte häntä syntipukkinanne, jonka harteille vieritätte kaikki pahat tekonne.
Tosin tästä päivästä alkaen toki tiedämme sälyttää kaiken pahan ja onnettomuuden Suomessa homoideologien kontolle.
evita- kirjoitti:
Pelkäämistä on monenlaista. Jumalan pelkääminen on Jumalan kunnioittamista. Tunnustamista oma tilansa ja paikkansa Jumalan edessä.
Ei se nyt tarkoita sitä, että "kuollakseen pelätäämme".>Pelkäämistä on monenlaista.
No eipä oikeastaan. Pelkäämiseen liittyy aina pelon kohteen pelkääjälle mahdollisesti tuottama haitta tai kipu. Sinä et siis puhunutkaan enää pelkäämisestä vaan ihan muusta.- jhfdhjeh2
jk
Kaikella ystävyydellä evitalle- tieto, että Jeesus itse on monella tavalla raamatussa todistanut, ettei usko ja kaste eikä ehtoollinenkaan pelasta tai pese pois syntejänne/rikoksianne.
Ja armon antamisen oikeutta ei edes omia uskovaisia, pikku lapsiakin tappaneella, tapattaneella, raiskanneella jne rikollisuuden herra jumalaa palvelevilla ole joten armo on ja pysyy Jumalan Valtakunnan oikeutena.
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)
Jeesus ei ollut kristitty vaan kristillinen!
Opettele ymmärtämään edes se raamatullinen tosiasia...
Kristityt = Paavalin perustamien seurakuntien uskovaisia apostoleineen ja herra jumalineen joilla ei ole Jeesuksen perustamia seurakuntia eikä Jeesuksen opetuslapsia opettajina. Kristillisyys on ikuisesti Jumalasta ja ihmisyydestä luopunut järjetö, ymmärtämätömien syntinen ja perisyntisten paimenien eksyttämä lammas/pässi lauma raiskattuine karitsoineen ja pakanojen apostoleineen jotka jäivät omia seurakuntalaisia noitina polttavien kirkokkojen herrojen herralta elämään ja edelleen ihmiskuntaa rasittamaan.
Kristilliset = Jeesuksen opetuslapsineen perustamien seurakuntien Jumalan ja Jeesuksen Lain ja oppein ymmärtäväisiä järkeviä seurakuntalaisia Jeesuksen opetuslapsineen.
Näistä, KRISTILLISTEN; Jeesuksen, opetuslapsineen perustamista seurakunnista ei ole yhtään rikollisten kristinuskon kristittyjen seurakuntia vaan ne ovat kristillisten ihmisten seurakuntia:
Ilm. 2:1-29
Pergamos
Tyatira
Sardes
Smyrna
Filadelfia
Efeso
Laodikea
----------
HUOM!
Amerikkalainen kristittyjen "Filadelfia" seurakunta ei ole Jeesuksen ja Hänen opetuslapsien perustama. Sen perustivat 1850 luvulla kristityt verovapaan rahan keinottelijat.
---------- - btgfrdeswsaw
evita- kirjoitti:
Korjaus; "kuollakseen pelkäämme".
Tällaisen rikollisuuden herra jumalaa tuleekin peljätä...
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL) - maailmapettänyt
Uskomme Jumalan Sanaan, Kirkkoherramme pyrkii kokoamaan seurakuntaa ja seurakunta luottaa kirkkoherran johtamiskykyyn. Näin pysymme Herran suosiossa
- Kolportööri
btgfrdeswsaw kirjoitti:
Tällaisen rikollisuuden herra jumalaa tuleekin peljätä...
Lainattua tekstiä:
"Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)Et maininnut teosta josta olit Laestadiuksesta kertovan pätkän lainannut.
Mutta tosiasia on, ettei toinen ihminen saa toista raitistumaan, rakastumaan ja /tai uskoon. Nämä kaikki tulee ihmisestä itsestään.
Uskovien moittiminen, Jumalan Sanan ja Jeesuksen ristityön halveksiminen on ihmisen taistelua hänen sisäistä uskon kaipuuta vastaan.
- ilmannimimerkkiä
Mutta, kuitenkin totuus on se että maailman paholainen, Saatana hyökkää juuri uskovien ihmisten kimppuun. Paholainen on siinä mielessä hyvin ovela ja viisas ettei se sotke omia käsiä pahuuteen vaan käyttää hänelle vihkiytyneitä ihmisiä työhönsä.
Jos tasa-arvoasiaa hoidettaisiin tasa-arvoasian mukaisesti olisi perhelomat, äitiys-ja isyysvapaat laitettu tasa-arvoiseen asemaan jo ajat sitten, samoin naisten ja miestenpalkka-asiat jne
Mutta koska nuo asiat eivät ole hoidettaessa Jumalan Sanan vastasia niin ei paholainen ole niistä kiinnostunut- hgfreswsaa
Jeesus kielsi uskomasta!
Väitätkö Jeesusta saatanaksi???? - crdede
hgfreswsaa kirjoitti:
Jeesus kielsi uskomasta!
Väitätkö Jeesusta saatanaksi????Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko." - nimimerkitönnä
crdede kirjoitti:
Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."Mitä halusit sanoa
- tfrdwaqluhtf
En minä sanunut vaan Jeesus, että "älkää uskoko."
Ja teille, uskontunnustuksen kaltaisille ei herraa ja sen herra jumalia palveleville kelpaa Jeesuksenkaan selvät opit NIIN MIKSI HÄNEN NIMEÄ KÄYTÄTTE herrojenne jumaloimisiin?
Ilmeisesti häpeätte todellista herraanne.... ja aihetta onkin... - nimimerkitönnä
tfrdwaqluhtf kirjoitti:
En minä sanunut vaan Jeesus, että "älkää uskoko."
Ja teille, uskontunnustuksen kaltaisille ei herraa ja sen herra jumalia palveleville kelpaa Jeesuksenkaan selvät opit NIIN MIKSI HÄNEN NIMEÄ KÄYTÄTTE herrojenne jumaloimisiin?
Ilmeisesti häpeätte todellista herraanne.... ja aihetta onkin...No, miksi otit vain sinulle sopivan pätkän kokonaisuudesta, tarkastele koko sanoma. Kiitän Taivaallista Isää, että olet kiinostunut Jumalan Sanasta, rukoile ymmärrystä ja jaksamista
- miki-66
Aivan sama vaikka jäisivät vallan sinne Helsinkiin nämäkin lepakot.
Rajoitatko muiden ihmisten oikeutta asua siellä missä haluavat?
Samanlaisia veronmaksia he ovat kun sinäkin. Nyt heillä on jopa samat oikeudet kun muilla veronmaksajilla.
- Miksiihmeessä
Sitä minä en vaan ymmärrä, että kun homot ja homomieliset eivät pätkääkään kunnioita kristillisyyttä ja Jumalan sanaa ja suorastaan pilkkaavat näissä palstakirjoituksissa niitä ihmisiä, joilla on syvä kristillinen vakaumus, niin MIKSI IHMEESSÄ HOMOJEN SITTEN TÄYTYY PÄÄSTÄ NAIMISIIN KESKENÄÄN JA VIELÄ KIRKOSSA PAPIN VIHKIMINÄ, KUN EIVÄT KUITENKAAN TUNNUSTA TAI EDES KUNNIOITA USKOA?
Tuohan on käsittämätöntä epäjohdonmukaisuutta ja minä olenkin sitä mieltä, että taustalla ei ole mitään muuta, kuin sairas halu polkea lokaan toisten ihmisten vakaumus. Eli homot ja homomieliset eivät haluakaan mitään muuta kuin vittuilla toisille ihmisille likaamalla heteroiden elämänkatsomus. kun itsellä ei ole "eväitä" normaaliin parisuhteeseen, niin ei pidä sitten muillakaan olla puhdasta liittoa.- rdexewzxzwz
Nyt saavat homoliitot tukea ja se Laki muutos on laittomuutta ja sen laittomuuden uhreiksi tulevat ennemmin tai myöhemmin ottolapset joilta otetaan oikein lain voimalla oikeus kasvaa ja kehittyä ihmisiksi hetero perheessä.
Jumala loi ihmisen kaltaisekseen.
Jumala on hetero, Jeesuksen Isä.
Kukahan ne homot loi?
Asiasta on geeni tutkimus ja vastaus selvä!
- iuytrew
Joitakin faktat koskettaa niin paljon, että pitää poistaa faktoilla oikeaksi todistettuja tietoja!
Rikollisuuden edustajan toiminta sananvapauslain vastaisena toimintana osoittaa todellisen herranne! - htrdews2a12
kahden herra palvelijoista laulelivat jo aikoinaan....
https://www.youtube.com/watch?v=yOTBceC3vPI Ensimmäiset pappien vihkimät samaa sukupuolta olevat on nyt todellisuutta.
Ainakin muutama papin vihkimä pari on jo selvillä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703012200079079_uu.shtml
Lukko on siis avattu, eikä enää voi käydä kuin joskus Norjassa, ettei papit uskalla vihkiä.
Kirkon johto on nyt kuin kusi sukassa mahdollisimman hiljaa, ettei media ottaisi heidän vastustustaan sivuilleen, joka johtaisi vieläkin suurempiin kirkosta eromislukuihin.
Nyt eroaminen on noin viisinkertaista ajankohtaan nähden ja osaltan sitä hillitsee myös hiihdon mm-kisat.- miten.teillä
Vihittinkö siellä Sodankylässä homoja?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 641042
- 641042
- 93817
- 57813
- 42678
Jasmin vauhdissa
Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois222640- 50598
- 40570
- 66565
Nainen joka haluaa miehen
Näyttää sen selvästi. Hommaa minihameet, pitkät hiukset, laihduttaa ja on iloinen sekä aktiivinen.79563